Markės
582 iš 1917
Ford Fiesta, (7) 2017 - dabarTOP 10
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.515% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 2
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Nebrangus išlaikyti
  • Gera saugumo įranga
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Ne toks praktiškas kaip konkurentai
Mažylis naudojamas net ralio ir žiedinių varžybų arenose:




2017-02-27

„Ford Fiesta ST“: mažiau cilindrų, daugiau emocijų

„Ford Fiesta ST“: mažiau cilindrų, daugiau emocijų
„Ford Performance“ pristatė naujos kartos „Ford Fiesta ST“, kurio širdimi tapo visiškai naujas trijų cilindrų, 1,5 litrų darbinio tūrio turbininis „EcoBoost“ variklis. Kompaktiškas ir lengvas variklis generuoja 200 AG ir 290 Nm sukimo momentą ir leidžia „fiestai“ iki 100 km/h įsibėgėti per 6,7 sekundės.

Trečios kartos „Fiesta ST“ bus pirmasis „Ford Performance“ modelis varomas trijų cilindrų variklio. Taip pat tai bus pirmasis „Fiesta ST“, leidžiantis rinktis vairavimo režimą: „Įprastą“ (Normal), „Sportinį“ (Sport) ir „Trasos“ (Track). Trys vairavimo patirtys leis automobiliui prisitaikyti prie individualių vairuotojo poreikių.
 
Pirmą kartą pasaulyje trijų cilindrų variklyje yra įdiegta cilindro išjungimo sistema, kuri leis sumažinti degalų sunaudojimą ir anglies dvideginio išmetimą į aplinką iki numatomų 114 g/km. Važiuojant tolygiai nedideliu greičiu sistema sustabdo vieno cilindro darbą ir per 20 milisekundžių vėl jį aktyvuoja, kai tik stipriau spustelėjamas akceleratoriaus pedalas. 
 
Įsigyti „Fiesta ST“ bus galima maždaug po metų. Pirkėjams bus pasiūlytos dvi kėbulo versijos – trijų ir penkių durų. Abi – su itin turtingu vidaus apdailos bei išorės dizaino paketų pasirinkimu. Pirkėjai galės pasirinkti įvairias vairo, perjungimų svirties, durų rankenėlių versijas, o taip pat – sportinės išvaizdos priekines groteles bei 18 colių lengvojo lydinio ratlankius. Pasiūlyta ir nauja mėlyna (Liquid Blue) spalva.
 
„Tai, ką siūlo naujoji „Fiesta ST“ patiks įvairaus gyvenimo būdo pirkėjams. Šiuolaikinės technologijos leidžia netgi tokios specifinės paskirties modelius pritaikyti labai plačiam vartotojų ratui“, – kalbėjo Matthias Tonn, „Fiesta ST“ vyriausiasis programų inžinierius.
Naujasis 1,5 l „EcoBoost“ variklis aprūpintas turbokompresoriumi, aukšto slėgio tiesioginiu degalų įpurškimu bei patobulinta vožtuvų valdymo sistema. 
 
Įspūdingą galią varikliui užtikrina nauja turbina, kurios konstrukcija leidžia greičiau padidinti slėgį cilindruose ir sumažinti vadinamosios „turbo duobės“ efektą.  

 
Patobulinta važiuoklė aprūpinta nuolat tobulinama traukos vektoriaus kontrolės sistema TVC, kuri pagerina sukibimą su kintančia kelio danga ir sumažina ratų prasisukimų galimybes posūkiuose. Trijų pasirinkimų stabilumo sistema ESC leis vairuotojui pasirinkti automatinį valdymą, dalinį ar visiškai išungti sistemą.
 
„Fiesta ST“ karta yra ištikima pačioms pažangiausioms technologijoms, skirtoms pagerinti  važiuoklės bei variklio darbą. Pasirenkami vairavimo režimai bei ypač efektyvus naujas „EcoBoost“ variklis „Ford Fiesta ST“ savininkams suteiks unikalios vairavimo patirties“, – sakė Joe Bakajus, „Ford of Europe“ produktų plėtros viceprezidentas.

 
Naujoji balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC3 „Fiesta ST“ vairuotoją įgalins garsą bei navigaciją kontroliuoti ne tik 8 colių jutiminiame ekrane, bet ir balsu. Žinoma, prie SYNC3 bus galima  prijungti išmaniuosius prietaisus, o pati sistema veiks „Apple“ ir „Android“ platformose. Naujos kartos „Fiesta ST“ bus siūloma ir itin aukštos kokybės „Bang & Olufsen  PLAY“ garso sistema.
 


Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt