Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.
1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Patalpino: FORDU GERBEJAS | 2015-02-26 |
DAUG METU VAZINETA |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
manevringumas, malonu vairuoti, trauka, nebrangios KAIKURIOS detales, labai ekonomiskas.
Delfininiai purkstukai(brangus ir genda), rudys, elektronika, dureliu rankeneles, abs, beveik viskas kas toje masinoje yra, nera kokybiska.
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas |
Bendras automobilio aprašas |
FORD FOCUS GHIA 1.8 Automobilis prabuvo mano seimoje apie 10 metu. Is esmes sio automobilio niekam daugiau nerekomenduociau, del daugybes problemu su kuriomis susiduriau. Aisku tai nutiko galbut del aplaidumo ir per mazos meiles automobiliui, taciau, bet kokiu atveju antro focuso nepirkciau. Pirmus 4-5 metus problemu nebuvo, taciau poto ir prasidejo, teko keisti sankaba, net 2 kartus, tada buvo keista greiciu deze ir viskas pradejo byreti, galu gale neskaitant ispuvusiu dureliu, keistu visu 4 purkstuku, elektronikos, per likusius 4-5 metus buvo paaukota virs 20tuks. lt. :) |
Variklis |
1.8, siaip vaziuoja smagiai, trauka tikrai nebloga, taciau ir problemu turi nemazai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
niekaip neapsimoka, nuo pirkimo buvo sukista 20-30tuks. o parduota uz 2 tukst :) |
Patarimai perkančiajam |
butinai patikrinti purkstukus, paieskoti galiniu dureliu apacioje rudziu ir apskritai, kam gadinti sau nervus ir pirkti nepatikima automobili. :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis