Markės
582 iš 1912
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 43
Edvinas | 2011-11-06
Ford Focus 1.8 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas,geras valdymas,ganetinai grazus dizainas,pigus remontas,neprasta surinkimo kokybe,tvirtai stovi kelyje,malonus vaziuoti
Noretusi daugiau traukos uzmiestyje,triuksmingas dyzelinis varyklis,kapotas ir kuro bakas atsidaro su rakteliu,prastas matomumas per galini stikla,gan zemas kebulas,nera borto kompiuterio,nepatogi bagazines anga
Ieskojau autonobilio kuris atitiktu mano lukescius ir nusipirkau Ford Focus 1.8 66kw dyzeli,vazineju jau 4 menesius pravaziavau 6000km pokolkas neteko nieko tvarkyti ar keisti neskaitant tepalu ir filtru.Labiausiai patiko siame automobilyje tai,kad jis yra tikrai ekonomiskas ir patikimas.Didelis pliusas ziema sildomas priekinis ir galinis stiklas.Patogi vairuotojo vieta,daug vietos salone.Pigios ir automobilio detales beveik visur galima ju rasti.Mano turimas automobilis yra Ghia komplektacijos medzio apdaila sildomas priekinis galinis stiklas,ruko zibintai ir kita. 1.8 66kw dyzelinis variklis yra tikrai ekonomiskas,mieste ramiai vaziuojant kuro sanaudos atsistoja ant 5-6 litru 100km.Vazinejent grubiau kuro sanaudos kyla iki 9-10 litru 100km.Automobilis gan neblogai begejesi 0-100km-12sek.Mieste to visiskai uztenka uzmiestyje noretusi daugiau kw,nes nebera gero begejimosi perlipus 140km greiti.Minusas garsiai dirba dyzelinis motoras,salone labai girdisi tad daznai tenka muzika klausytis garsiai.Ziurint bendrai 1.8 66kw dyzelini varikli jis yra tikrai ekonomiskas,Ziurint del galios ir traukos mieste jo pakanka,uzmiesti jis tikrai per silpnas. Pravaziavau 6000km nieko neteko keisti neskaitant tepalu ir filtru.Sis automobilis ne tas i kuri reiktu kysti ir kysti pinigus. Jei nenusipirksite dauzto arba sudrozto tikrai nepasigailesite.O perkant manau viska reikia tikrinti kas kaip moka ir kas kaip zino.
Pilnas atsiliepimas...
Ernest | 2011-10-13
Kaina pateisina lūkesčius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė kaina, pigus remontas, nereikalinga didelė priežiūra, labai kokybiška audio aparatūra
Lėtas įsigėgėjimas, vidutiniškas dizainas ir salonas
Už nedidelę kainą turėsite praktišką, kasdieninį, ekonomišką automobilį. Mano Focus'as pas mane jau penkti metai, per tą laikotarpį servise pabuvojo vos kelis kartus - dėl standartinių procedūrų. Automobilio remontas bei dalys yra pigios, lengvai gaunamos.Pats automobilis yra ekonomiškas tik trasoje (1.6l benzininis variklis užmiestyje "valgo" 5-6 litrus, mieste daugokai tokio tipo varikliui - 9,5-10 litrų). Apskritai automobilis yra paprastas, nereikalaujantis daug dėmesio. Dėl variklio ir dėl traukos kylo kėblumų, bent jau manajame. Dirba tyliai, ramiai, viskas tvarkoje, tačiau įsibėgėjimas yra be galo lėtas po 100km/h. Atrodo kad 100km/h jau yra riba, tas labiausiai liūdina. Greitoje trasoje labai ilgai lenkia kitą automobilį, su 5 pavara geriau nelenkti. Kartais apsukos užstringa ties 1,1. Kitais žodžiai tai yra "basic car". Džiugina, jog visada jį galima nesunkiai parduoti. 2006 metais Lietuvoje nebuvęs mano Focus'as pirktas už 16 000 litų, turint galvoje, jog jis yra 2001 metų. Taigi tuomet kaina nebuvo didelę ir būtent tuo metu man tai buvo labai geras automobilis. Kaip ir sakiau, detalės nebrangios, remontas pigus. Už tokią kainą (dabartinę kaina 8000 - 10000 litų) kainą tikrai pateisins lūkesčius. Neskubėti ir išsirinkti geriausią iš didelio pasirinkimo, bei patariu rinktis su didesniu nei 1,6 litro varikliu, mat tiek benzininiai, tiek dyzeliniai yra gan geri, bet man labiau prie širdies benzininiai. Sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
Andrew | 2011-07-27
Ford Focus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdymas,ekonomiškas,išvaizdus,talpus.
Žemas kėbulas,blogai važinėti kaimo vietovėje arba per pusnis.
Sveiki,tautiečiai.Noriu pasidalinti įspudžiais apie savo Focusiuką.Visų pirma,tai labai ekonomiškas automobilis,detalės pigios,retai kas genda.Auomobilio trauka nesužavės agresivių vairuotojų,tai ramiam važinėjimui skirtas agregatas.Važiuoklė paprasta,nereikalaujanti didelių investicijų.Pagrindė problema -stabilizatoriaus įvorės(restauravimas 100 litų).Kėbulas nerudįją,jei automobilis nebus daužtas ,ar pažeisti dažai.Salonas sužavi savo įmantrumu,bet tuo pačiu viskas po ranka.Sėdynių išprofiliavimas nėra tobulas,bet ilgose kelionėse stuburas jaučiasi normaliai.Automobilio bagažinė talpi,sėdynės nusilenkia beveik lygiai,nepadaro jokių iškilimų,o tai didelis pliusas- vežant didelius krovinius. 1.8 TDdi,paprastas ,kaip penkios kapeikos.Dyzelino kokybei variklis nelepus,galima pylti beveik iš balos.Galios trūksta,bet labai ekonomiškas. Detalių kainos nedidelės,nuvertėjimas stiprus,nes tai Ford markės automobilis. Patikrinti pavarų dežę,mėksta subyrėti trečios pavaros sinchronizatoriai,o visą kitą tikrinti,kaip kaip ir bet kokį automobilį,
Pilnas atsiliepimas...
ponas fordas | 2011-07-20
geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
malonus vairuoti, pigus nupirkti ir islaikyti, ekonomiskas
kapotas ir kuro bakas atsidaro tik su raktu, matomumas i gala pusetinas
1999 1.8TDDI (66kw) hecbekas 2 duru. Turiu auto jau 8 menesiai. Apskritai tai geras, malonus vairuoti automobilis. Kaip tokiu metu tokios klases auto salonas gana kokybiskas, perdaug niekas nebarska. Priekyje pakankamai daug vietos (kaip tokiai klasei), mano ugis 187cm ir tikrai negaliu sakyt kad tenka spaustis. mazesni zmones ir gale gan patogiai isirango. aisku visada noretusi daugiau komforto, bet norejau auto kuris vaziuotu pigiai tai toki ir turiu. pas mane dviduris tai bagazineje vietos nedaug, bet esant reikalui atsilenkia sedynes galines. ekonomiskas ir gan smagus. po miesta (klp) sutelpu i 7 litrus visada (nei lakstau, nei velkuos, vaziuoju ir nesuku galvos), trasoje 5-6. Ziema vedasi, tepalu neryja, dirba gan tyliai. Lenktyininkams aisku galios truks, bet vazinejimui pilnai uztenka. vaziuokle paparasta kaip trys kapeikos, dalys nebrangios, variklyje daryti tik einamieji remontai (tepalai, filtrai, dirzu nekeiciau nes buvo pakeisti) kaip ir su visais dyzeliais, gera rast nelengva. Del vaziuokles perdaug galvos nesukit nes nebrangiai susitvarkysit. uzspaudus gaza dyzelis juoda duma ismes, tai to nereiktu bijoti.
Pilnas atsiliepimas...
Toxy | 2011-05-21
Ford focus 2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas ekonomiskas manevringas stabilus
variklio pagalves, vidines granatos.
Ford focus 1998 2.0 benzinas, coupe. Dizainas puikus. Vidus idomus. Vaziuokle patvari nezinau kaip cia kiti tokias nesamones raso apie jas. Reikia tik laiku priziureti. Turiu jau treti metai ir vaziuoklei sukisti pinigai apie 150 lt. Variklis tepalu nevalgo, dirba visada vienodai, Variklis tikrai patvarus. variklis galingas ir ekonomiskas. Minusas focuso liga apatine variklio pagalve kuria reikia keisti kas pora metu, aisku ji ir tekainuoja 50lt priklausoma kaip ir kiek vaziuoji. Automobilis paliginus pigus, islaikimas nera brangus dalis nebrangios, pilni visi srotai, parduotuves. pirkit ir nebijokit as uz benzininius variklius. Pirkdami pasiziurekit. Patarimas visada pravaziuokit. Ir jei pasiekus 80km/h greiti paspaudus ekseleratoiu masina vibruoja sito fokuso nepirkit:) Aisku jai patys meistrai tai kainuos sutvarkymas nebragiai,,
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2011-04-15
Prasciausia masina kokia turejau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan manevringas
Labai nepatvarus, bei nepatogus
Automobilis atrodo gan graziai, bet kalbant apie visa kita, tai yra labai blogai... Vaziuokle labai silpna, tvarkyti reikedavo vos ne kas savaite (duobiu tikrai negaudau), aisku lietuvos keliais vaziuojant, i viena kita duobe neisvengiamai ivaziuosi... Variklis ryja tepalus, nors viso variklio padarytas kapitalinis remontas, vistiek sita beda yra. Po menesio laiko pradejo begti tepalai is alsuoklio smarkiai, tai viska suremontavo, po kiek laiko vel pradejo kartotis, nors remontas darytas servise (Vienintelis serviso darbuotoju pasakytimas buvo "Niekada nepirk focuso, nes cia ne masina, o paprasciausias fokusas" sitas ju pasakymas tikrai yra geras, kalbejau su jais, tai sake vien tos pacios problemos, pastoviai vis kazkas atsitinka, ir nesuprasi kodel taip yra)... Labai gesta purkstukai, ir ju vieneto kaina 700-900 + darbas ~200. Pradejo is niekur nieko daug ryt, ~11LTR dyzelio, padare diagnostika, viskas tvarkoj, ir nesuprasi kodel taip yra... + Nepatogios sedynes, tolimom kelionem labai butu sunku. Autostradoj atrodo kad kazkas stabdytu, nes baisia ne aerodinamiska... JEIGU TURITE GALIMYBE NEPIRKIT FOCUSO! Geriau pirkit toyota, ar Audi uz ta pacia kaina.... Ryja tepalus + nera labai patvarus, nors TDDI pasizymi vienais is patvariausiu variklio variantu. Kiek turejau masinu, niekada tokiu problemu neturejau, o su sita, galima sakyt + - i menesi 200LT kaip nieko... Kaina nuverteja labai greitai, nes jos nera patvarios, bet labai perkamos. Zmones daugiau ziuri i VW markes auto, ar i AUDI, nes jie zymiai patvaresni, ir atitinka vokieciu gamyba... Focus nera geriausias pasirinkimas...... Niekada nepirkit focuso! aisku nekalbu apie naujesniu metu, pvz 2004 ir tt... Bet 1999 yra labia prastas, paklausykit mano patarimo! viskas gesta, ir nesuprasi kodel taip daros... ABS dar beja sistema labai nepatvari, ir gali betkuria minute sugest, nesuprasi kada teks vel investuot pinigus i si SLAMSTA!.....
Pilnas atsiliepimas...
Ernestas | 2010-09-22
Nuostabus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tobulas valdymas, grazus dizainas, galingas, ekonomiskas
siek tiek keitoka
Turiu Ford Focus 2003 m. 1,8 TDCI varikliu, kai ieskojau sau masinos rinkausi tarp opel astra ir sio automobilio, nesigailiu isigyjes focusa, puikus dizainas, traukiantis aki, tobulas valdymas, kompatiskas idealus mieste tiek uzmieste lb ekonimiskas. Nzn daug kas kalba kad focusai rudija, savajam nei vienos rudeles neradau. TDCI variklis tikrai nustebino, manasis yra 1,8 (85Kw) tylus ir galingas, trasoje ar mieste nera jokios problemos det i vieta koki bemsa ar audine su 2,5 tdi, tai turbut lemia kad mano fucusiukas labai lengvas sveria vos 1,2 t. Apie kuro sanaudas- istikro lb mazos dar zinoma kaip vaziuoji, mieste isitenku su 6- 7 lt o uzmiesti vaziuojant 80-90 km/h isitenku i 4 litrus:) pravaziavau jau 10 000 km turiu si autoi tris men tai dar neidejau nei cento, vaziuokle ideali, aisku reikes jau keist tepalus bet cia einamos detadeles
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2010-04-28
Ford Focus 1,8 tddi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, komfortiškas, patikimas, gerai stovi kelyje
Galėtų būti autopilotas
Nusipirkau net nepervažiavęs. Ant tralo pati paskutine buvo, tad teko pasikliauti tik išoriškai apžiūrėjus.Turiu beveik metus, bet kol kas nieko neteko taisyti, keisti (išskyrus einamas detales: diržus, tepalus, filtrus...). Valdymas tiesiog tobulas (nedaug nusileidžia tokiam milžinui kaip peugeot 605, kuris yra priskiriamas E klasei), apsisukimo spindulys ganėtinai mažas (kas labai praverčia kiemuose), ekonomiškas (1,8 tddi 66kw Vilniuj žiema važinejant kamščiuose max 8 ltr, vasarą 6-7 ltr), tačiau galėtų turėt pora kumelių daugiau. Labai įdomi greičių dėžė, kadangi mieste reik 3-4 begiu važinėti, o 5 pavarą tik nuo 80-85 įmanoma įmušti. Labai sunku priprasti prie tokių ilgų pavarų, tačiau ekonomijos atžvilgiu tai idealus būdas taupyti. Tiesa, ilgesnėse kelionėse pavargsta koja laikyti greičio pėdalą, nes labai jau laisvai mindosi jis. Bet esmė tame- kad tai beveik tobulas automobilis tiek miestui, tiek kaimui dėl savo eksplotacinių savybių ir išlaikymo kainų. Variklis persėdus nuo Eskorto 1,8 44kw atrodė žvėris(1,8 tddi 66kw), salyginai tylus, tačiau po mėnesio pasijautė arklių trūkumas. Su sukimo momentu viskas tvarkoje, padangas sugeba užkaitint prie šviesoforo, tačiau esant didesniam greičiui trūkumas galios. Bet atsižvelgiant į tai, jog jis sveria 1,3 tonos tuščias, tai manau salyginai neblogas variantas. O kadangi negana to dar ir taupus, tai manau yra idealus automobilis už salyginai mažą kainą. Automobilis lenkia savo konkurentus valdymu, interjeru (nekalbu jau apie astra, kur atrodo kaip su kirviu visas interjeras apkapotas), o ir nuvertėti nemanau kad labai turėtų, nes Fordas sugebėjo išspręsti savo pagrindinę bedą-rūdis. Dalys tikrai pigios, o ir tvarkymas nelabai brangus ( diržų, įtempėjų keitimas 350lt su visom dalimis). Jei tik neužgaudysit daužto ar sudrožto, tikrai niekada nepasigailėsit nusipirkę (čia kaip ir su visomis mašinomis)
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2009-06-16
ligu maisas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patraukli isore ir vidus
kiekviena karta isvaziuoji su mintimi,kad gali buti partemtas
vairuoju jau 15metu ivairias masinas,daug ju pakeites, bet tiek gendncio dar nebuvau mates,1.8 TDDI variklis isvis niekam tikes,(ekonomiskas,bet ka sutaupai kurui ta trigubai isleidi remontui),kebulas rudije kaip seno opelio nelaiko elekrines dalys,dyzeliams tubinos,kuro siurbliai,daznai trukineja svaistikliai sugdindami neptaisomai variklio bloka(cia taikoma dyzeliui) daliu kainos nedideles,bet ir ilgai nelaiko jei tik yra galimybe nepirkt,tai taip ir elkis,NESIGEILESI
Pilnas atsiliepimas...
Atsargus | 2009-04-03
Ford Focus ZX3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai jautrus susilankstymui stabdziu diskai, vaziuokle nera labai patvari, ypac priekis. Dideles kuro sanaudos - apie 14 ltr mieste, draginant ir per kamscius. 2.0 16v ZETEC Karterio ventiliacijos zarnele, laisvos eigos voztuva (droseline sklende).
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt