Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera konstrukcijos kokybė
- Daug vietos viduje
- Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Pasenęs išorės ir salono dizainas
- Galinės sėdynės nesusilanksto į plokščią plokštumą
2000 metais Galaxy buvo stipriai atnaujintas ir dabar jis tapo mažiau panašus į savo konkurentus iš VW Grupės. Automobilis perėmė tipišką Ford stiliaus priekį, o interjeras gavo visiškai naują prietaisų skydelį, kuris labai panašus į trečios kartos Ford Mondeo. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o po kapotu slepiasi nauji varikliai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Mindaugas | 2015-03-29 |
Dėl Ford Galaxy |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Talpumas, ekonomiškumas, patikimumas.
senas modelis.
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Važinėjau šiuo auto du metus. Šiaip iš principo patiko, aukštai sėdi, daug vietos. Kuro sąnaudos Vilniuje 8.5-10 litrų, užmiesti apie 6.5. Komplektacijoje buvo webasta kuri atseit pakaitindavo varikli, kad jis žiemą greičiau sušiltų, bet realiai beveik visuose modeliuose jinai neveikdavo. Iš rimtesnių gedimo keičiau smagratį ir to pačiu sankabą. Rytais užvedant kai šaltas variklis girdėdavosi nemalonus apie (30 sekundžių) barškesys ir smagračio. Pas kaimyną lygiai tas pats tik jisai nieko nekeitė ir jau 5-6 metai su tuo garsu važinėja ir nesuka sau galvos. Kelis kart teko taisyti laikrodį, kurį nupirkti labai sudėtinga, nes niekas jo neturi. Keičiau grįžtamą turbinos šlangą, kuri leisdavo tepalą, pasirodo tai irgi deficitas, kadangi tai dažnas atvejis kai ji trukinėja ties viduriu.Važiuoklė gera išskyrus stabilizatoriaus traukutės, jas kas 10-15 tūkst reikia keisti. Mašina pardaviau prieš keturis miestus. Išvaizda jau morališkai pasenus, bet rekomenduoju tam kam reikia ekonominio varianto ir didelės mašinos. Mašinos dydis tikrai įspūdingas teko nekartą žvejyboje nusnausti. Tiesa plasmasės nėra iš kokybiškų, todėl barškėjimų neišvegsite. Kondicionieriumi per visą eksploatacijos laiką pasinaudoti taip ir neteko, retas atvejis kai ji pas kažką veiktų, nebent trumpai. |
Variklis |
Variklis geras, pasitaiko bėdų su purkštukais, dabar jau jie nėra brangūs. Prieš perkant rekomenduoju pasižiūrėti ar variklio apsukos nešokinėja, nes tai vienas iš požymių, kad reikia keisti arba remontuoti purkštukus. Dar atkreipti dėmesį ar iš variklio "neparina". |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kai pirkau ir pardaviau po dviejų metų nuvertėjo dvigubai. Dabar manau, kad nuvertėjimas minimalus. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti variklį, turbiną, sankabą. Būtinai pažiūrėti ar veikia priekiniai valytuvai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Ford Galaxy TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis