Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
- Erdvus salonas
- Praktiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus dizainas
- Pasenęs interjero dizainas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Visureigis turi išmanią visų ratų varymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui"
Antros kartos Ford Kuga tapo didesnis, erdvesnis ir pakeičia ne tik senajį Kuga, bet ir Šiaurės Amerikos rinkose gamintą Ford Escape visureigį. Naujo automobilio dizainas išliko labai panašus į senojo, tačiau tapo dar labiau sportiškas. Automobilio priekyje kontrastuoja mažos radiatoriaus grotelės viršuje ir didelės suskaidytos apačioje, šonus puošia ryški linija, o galinėje dalyje naudojamos trapecijos formų detalės, bei žibintai. Interjeras yra itin panašus į naujausio Ford Focus ir C-MAX modelių dizainą – jį galima pavadinti moderniu ir pakankamai kokybišku, nors mygtukų ir jungiklių gausa kiek trikdo. Pirmos kartos Kuga pasižymėjo itin aštriu valdymu, kas labiau priminė paaukštintą Ford Focus nei vidutinio dydžio visureigį. Naujasis Kuga tapo gerokai minkštesnis, tačiau valdymo savybės nukentėjo ir jau nebegali prilygti klasės lyderiui Mazda CX-5. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat duoda mažokai grįžtamojo ryšio ir yra kiek per „lengvas“. Atsvara prastesnėms valdymo savybėms yra tai, kad naujasis visureigis turi išmanią visų ratų valdymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui. Tarp malonių naujovių yra keletas labai praktiškų funkcijų – tai automatinė galinių durų valdymo sistema aktyvuojama koja. Pakanka kojos judesio po galiniu bamperiu ir durys atidaromos arba uždaromos. Automobilyje taip pat įtaisyta automatinė parkavimo sistema „Active Park Assist“ su davikliais, kurie vairuotoją perspėja apie kliūtis esančias veidrodėlių aklojoje zonoje. Kaip minėta automobilis tapo erdvesnis, tad 82 litrais talpesnis bagažo skyrius (kurį beje galima padidinti vieno mygtuko paspaudimu taip užlenkiant galinių sėdynių atlošus) tikrai nudžiugins mėgstančius iškylas į gamtą. Ford Kuga siūlomas su dviem dyzeliniais 2 litrų darbinio tūrio TDCi varikliais, kurių galia svyruoja nuo 140 iki 163 AG. Benzininis yra 1,6 litro „EcoBoost“ variklis, kuris pasižymi ne tik savo galia, bet ir taupumu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-10-27 |
ištikimas Kuga |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, Geras pravažumas, Patogus,
Mažoka bagažinė, girdėti triukšmas nuo arkų
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš dvejus metus atėjo laikas keisti automobilį, labiausiai traukė mane krosoverių segmentas, tarp kurių buvo: Nissan X-Trail, Rav 4, Kia Sportage, Mazda CX-5, Honda CR-V ir Ford Kuga. Toli važiuoti pirkti automobilio nenorėjau, todėl, kai kurie variantai atkrito, nes aplinkui nebuvo daug gerų pasiūlymų. Galų gale sąrašas sumažėjo iki 3 automobilių - CX-5, Sportage ir Kuga. Visus apžiūrėjęs, negalėjau apsispręsti, kurį iš jų pirkti, bet staiga Ford'ui neblogai nuleido kainą, todėl negalvodamas pirkau Kuga. Ir aš turiu pasakyti, kad nesigailiu dėl pasirinkimo, automobilis džiugina iki šios dienos. Dabar tiesiog apie automobilį. Kuga pasižymi malonia išvaizda, puikios formos ir griežtos linijos. Kėbulas yra patvarus, akivaizdu, kad automobilis pagamintas iš gero metalo, dažų kokybė nesukelia jokių abejonių. Čia norėčiau paminėti aukštą prošvaistą - beveik 200 mm. Kaip krosoveriui tai yra labai įspūdingas rodiklis. Pakaba stebina didele eiga aukštyn/žemyn, beveik kaip visureigio ir tuo pat metu - gana patogi, vidutinio kietumo. Valdymas yra labai geras, geresnis nei Mazdos. Ant kelio laikosi puikiai, 4 varomi ratai suteikia daugiau pasitikėjimo. Variklis yra labai geras, dinamiškumas, kaip priklauso. Greičių dėžė klasikinė 6 bėgių, puikiai veikia - greitai perjungia bėgius ir netrukčioja. Kurą pilu iš degalinių ir nematau problemų iki šiol. Dabar apie saloną. Salonas - erdvus yra daug vietos, panaudotos labai kokybiškos medžiagos. Ergonomika - tinkama, viskas yra ten, kur ir turi būti, prietaisų skydelis gražiai atrodo. Garso aparatūra - gera, nors aš ne muzikos mylėtojas, tai man bent jau pakanka. Garso izoliacija yra normali, nors nuo ratų arkų gan stipriai girdisi triukšmas, bet dabar taip beveik bet kiekviname šiuolaikiniame automobilyje. Nepatinka tai, kad salone nėra pakankamai vietos pasidėti įvairioms smulkmenoms (kišenėlių, stalčiukų ir tt). Dar nuliūdino bagažinė - tokiai mašinai yra per maža. Apibendrinant - automobiliu esu patenkintas, gavau tai, ko norėjau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Ford Kuga TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis