Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Ford Mondeo yra vidutinės klasės šeimos automobilis. Vardas "Mondeo" kildinamas iš lotynų žodžio “mundus”, reiškiantis "pasaulį". Tai buvo pasaulinis projektas, kuris Europoje pakeitė Ford Sierra automobilį. Mondeo buvo visiškai naujas projektas ir jis beveik nieko neturėjo iš Ford Sierra. Skirtingai nuo Sierra, Mondeo yra priekiniais ratais varomas automobilis. Tai buvo vienas brangiausių naujų automobilių projektų. Jis tuėjo lemti tikrai daug, nes tuo metu Europoje Ford kompanija turėjo nemažų problemų, o Ford automobiliai turėjo reputaciją kaip automobiliai sukurti buhalterių, o ne inžinierių. Naujas automobilis turėjo būti geras ir gerai parduodamas. Naudojantis visai naują platformą Mondeo turėjo naujas mechanines ir automatines pavarų dėžes, geresnius stabdžius ir t.t. Saugumas taip pat buvo labai svarbus – Mondeo turėjo vairuotojo pusės oro pagalvę (tai buvo pats pirmas automobilis turintis standartinę vairuotojo oro pagalve visose versijose), šoninio smūgio saugos strypus, saugos diržų įtempėjus ir ABS. Interjeras buvo turtingas – veliūro salonas, grotuvas, centrinis užraktas, el.langai ir veidrodėliai, sulankstomos užpakalinės sėdynės ir t.t. Ford tikėjosi, kad šis modelis užduos savo klasėje naujus reikalavimus.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mondeo tapo 1994 metų Europos automobiliu.
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis pelnė tokius apdovanojimus:
- Tapo 1994 metų Europos, bei Airijos automobiliu.
- Metų automobilis žurnalas „What Car?“.
- Vienas iš 10 pačių patikimiausių 1997 metų automobilių Britanijoje.
Patalpino: Jonas | 2015-06-07 |
Puiki ir pigi masina |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pigi, patikima,
Slenksciai, dar kelios neesmines smulkmenos.
|
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu jau metai laiko, pries tai pakeiciau nemazai visokiu kibiriuku nuo rover 216 ir audi coupe, iki mazda 626 ir toyota celica. Prilipo prie sirdies tik fordas. Rinkos kaina nezmoniskai mazha, o dar padoriu variantu yra net ir ant Lietuvos like. Renkantis reik atkreipt demesi i galines arkas, ir slenkscius. Nes megstantys rudyt kiaurai, bet kaip minejau, yra dar ir nesupuvusiu masinu. Vairavimas patogus, nera per kieta, uz vairo patogu. Ko gero visos mk2 mondeikos buvo su normaliom ale rekaro stiliaus sedynem. Gale vietos pakankamai, bagazine irgi vidutine, kam reik daugiau vietos, galima pirkti universala. Kazkokiu labai specifiniu gedimu neturi. Komplektacijos jau is gamyklos buvo neblogos. Pas dauguma modeliu yra ir kondiske. Pas visus tikrai kondicionierius. Mano modifikacijoje dar ir superinis dalykas ziemai - sildomas priekinis langas. Detaliu kainos nera labai pigios. Japonisku masinu dazniausiai bus siek tiek pigiau. Taciau kalba eina apie geresniu gamintoju detales. Nervuoja stringancios/luztancios rankeneles, ir puliuojantis centrinis. Taciau ivertinus kiek tos masinos kainuoja, labai nesunku su tokiom smulkmenom susitaikyti. |
Variklis |
Pas mane 2.0 96kw benzas /dujos. Zetec E. Tuos variklius deda anglai po siai dienai i visokias track day fiestas ir pan. Superinis variklis. Alyva pagal specifikacija pilasi siek tiek kitokia nei standartiskai - 5w30 berods. Ryja 10 litru duju, mieste, keliant apsukas ir duju netaupant. Vazinejant ramiau, tikiu kad galima sutilpt nesunkiai i kokius 9 litrus duju. Variklis kiek sudetingesnis negu tarkim mazdos 626 2.0 ar civico 1.6. T.y. daugiau visokiu davikliu, mazesni priejimai. Ir pan. Internete infornacijos angliskai tiek kad beveik bet koki gedima galima suremontuot savom rankom. Be zetecu dar yra dyzelis ir 2.5 v6. Dyzelis kiek lepesnis, taciau neturi tokiu baisiu ligu kaip mondeo mk3 tdci variklis. Is esmes paprastas dyzelinis variklis. Artimiau neteko susidurti. 2.5 v6 negaliu pakomentuot. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertejimo siai masinai nera, nes jinai nuvertejus praktiskai iki minimumo. Eksplaoatacijos islaidos nedideles. Detaliu pilna visur ir visokiu. Buferiai skilineja , bet galima nusipirkti nauja taivanietiska, ir problemos kaip nebuta. Kazka pasiremontuot niekada nekainuoja brangiai. O daznai remontuot ir nereikia, nes is technines puses, tai gana patikima masina. |
Patarimai perkančiajam |
Tiesiog susirast apygyve. Pasiremontuot iki normalios masinos nebus brangu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis