Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Šis priekiniais ratais varomas vienatūris pakeitė pasenusį galiniais ratais varomą Aerostar modelį. 1999 metais buvo pristatyta visiškai nauja Windstar versija su dvejomis slankiojančiomis durimis ir tais pačiais 3.0 L ir 3.8 L V6 varikliais. Tarp naujovių buvo sėdynėse montuojamos šoninės oro pagalvės ir galiniai parkavimo sensoriai.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: Artūras | 2007-03-30 |
Ford - Windstar - 2001 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 3,8
Pavarų dėžė: Automatinė |
Bendras automobilio aprašas |
Neturiu ko pridurti |
Variklis |
3.8 V6 |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
- Kėbulas, svoris: mini venas, 4 durų, 5-7 vietų; parengto automobilio svoris 1710 kg. - Variklis: (SAE), 6 cilindrai V tipo 90 laipsn.; (96.8x86 mm), 3797 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.3:1; 149 kW (203 AG) esant 4900 aps./min; 39.2 kW/l (53.3 AG/l); 326 Nm (33.2 kgm) esant 3600 aps./min. - Variklio konstrukcija: centrinis paskirst. Velenėlis bloke (grandinė); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalas 5 l, elektron. degalų įpuršk. sistema Ford EEC-V. Baterija 58/72/78 Ah, generatorius 95/130 A; aušinimo skysčiu sistema, tūris – 13.2 l. - Transmisija: (priek. pavara), antibuksavimo sistema ASR. 4 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 2.77; II. 1.54; III. 1; IV. 0.69; atbulinė eiga 2.26; pagr. pavara 3.89. - Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje – “McPherson” tipo pakaba, skersinis stabilizatorius; gale tiltas su torsionine pakaba, išilg. svirtimis, skersinis stabilizatorius, cilindrinės spyruoklės priekyje ir gale, teleskopiniai amort. - Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai (aušinami), užpakaliniai – būgniniai, pagal užsakymą – galiniai diskiniai, priekinių diskų skersmuo 28.2 cm, užpakalinių 28.4 cm, ABS; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 98.5 l; padangos 215/70 R 15, 215/65 R 16, 225/60 R 16, ratlankis 6/6.5/7 J. - Matmenys: bazė 306.5 cm, vėžė 164/160 cm, prošvaisa 15 cm, posūkio skersmuo 12/12.5 m, bagažinė 615/4525 kub.dm, ilgis 510/515 cm, plotis 191.5 cm, aukštis 178 cm. - Eksploataciniai duomenys: Vmax (redakcijos) per 170 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 4 laipsniu 45.5 km/h; specifinis svoris 11.3 kg/kW (8.3 kg/AG), sąnaudos EPA 10.2/13.8 l/100 km. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Ford Windstar TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis