M.B. | 2010-08-06 |
Beveik idealus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiški ir santykinai taupūs benzininiai varikliai, patikimas šiuolaikinis pirmasis Hondos dyzelis, gerai suderinta pakaba, gera surinkimo kokybė, mažas nuvertėjimas ,autoritetingumas, sklandus agregatų darbas
ne visai idealus salono surinkimas, dažnoki stabdžių gedimai, pakaba reikalauja priežiūros, ne itin pigios detalės,benziniai varikliai mėgsta alyvą, pasitaiko korozijos atvejų, garso izoliacija nėra ideali.
|
Apie šios Hondos modelį galima kalbėti labai paprastai - eilinis vykęs Honda automobilis. Honda sugebėjo išlaikyti jai būdingą stilistiką, variklius ir japonišką veržlumą po kuklaus ir šalto, neemocingo dizaino šydu.
Ką manote apie Honda, kai išgirstate šios markės pavadinimą? Na jei Civic ar Crx kartais pašiepiama kaip kibiras, studentų automobilis ar pajacų Ferrari, tai Accord yra tarsi žydinti sakura, iš rankų į rankas perduodamas tradicijų tobulas bonzai medelis.
Pirmi įspūdžiai: dizainas hondiškas ir vyriškas, o tai jau gerai.Honda neišėjo iš savo ribų ir išlaikė savo klientus. Mažai reklamuodama savo mašinas ji tikėjosi išlaikyti pirkėjus savo autoritetu. Taip ir atsitiko. Daug darė, mažai kalbėjo ir išėjo geras produktas. 7 kartos Accordas visų pirma atsirado jau ir universalo kėbule (kaip atsimename ankstesnės dvi versijos jo neturėjo). Išliko ir anksčiau buvę keli nepatogumai - ankštas salonas gale sėdintiems, žemos lubos, galbūt siaurokas vidus. Atsirado naujas trūkumėlis - dideli priekiniai statramsčiai, pabloginantys matomumą į priekį. Dėl žemo stogo sunku įlipti į mašiną gale sėdintiems.Iš kitų trūkumėlių galima paminėti tik dažnokai sugendančius stabdžius ir pakabą. Pakaba yra idealiai suderinta įvairaus stiliaus vairuotojui. Gal komforto ir pritrūks, bet stabilumo tikrai ne. Bėda ta, kad perkant nenaują tokį Accordą labai dažnai būna neaiški jo praeitis. Kaip žinome, Hondos neperka vairutojai, kurie susisodina 5 žmones ir važiuoja paatostogauti ar pažvejoti. Tai daugiau jauno individualisto mašina, su kuria norisi ir paspausti (ką ji sugeba). tada greičiau atitarnauja pakaba, stabdžių diskai, ABS. Defektėlis yra ir toks, kad reikia atidžiai patikrinti kėbulą. Ypač gamybos pradžios metų mašinose parūdydavo durelių kraštai ir universalo bagažinės dangtis. Beje, universalas yra visiškai netalpus ir primena 3 serijos Bmw universalo ar Alfa 156 Sportwagon bagažines. Daug važinėjantys turės susitaikyti su tuo, kad su mūsų šalies įstatymais važinėjat pastoviai įjungus artimąsiais šviesas, tikrai labai dažnai perdegs žibintų lemputės. Iš kosmetinių trūkumų gali pasitaikyti tokių, kurių nemėgsta vokiškų mašinų gerbėjai. Visų pirma - kartais galima salonuose pastebėti kokių nors išsiklaipymų ar ne idealiai sujungtų plastamsių. Kaip visada japonai galėtų daugiau investuoti į medžaigų kokybę. Nors šioje Hondoje ji palyginti nebloga, bet pedantas prikibs prie smulkmenų. Bet užtat panelis yra visiškai ergonomiškas ir aiškus, jokių prancūziškų nesusipratimų ar itališkų makaronų.
Teigiami dalykai - kone idealus išbaigtumas visose srityse. Mašina klusni vairuotojui, tiksliai valdoma, ilgaamžiška ir patikima. Bet kaip universalas ar sedanas, visiškai netinka kaip šeimyninis automobilis. Japonai taip pat neplėšikavo ir pasiūlė normalią standartinę įrangą. Labai puikus ir patikimas autromatas, o mechaninė perjungiama labai sklandžiai ir užtikrintai. Varikliai visais laikais buvo Honda pasididžiavimas. Bet ir jie turi keletą trūkumėlių. Juk mašinų, kaip ir žmonių, visiškai idealių nėra.
Kokie tie trūkumai? Visų pirma, pagrindinis trūkumas, kad tų variklių labai mažai. Honda Accord siūlo pasirinkti išvis tik iš trijų variklių versijų. Visi žinome VTEC benzinius variklius su paskirstymo velenėlių sistema. Honda siūlė du vtec variklius. 2,0 litrų 16 vožtuvų VTEC su 155 AG ir 2,4 litro 16v VTEC 190 ag. Abu neturi kažkokių didelių trūkumų. Gal keista tik tai, kad galingesnis yra b4 cilindrų, o ne šešiukė. Jei dvilitris apskritai kažkokių trūkumų neturi, yra taupus ir visiškai patikimas, tai 2,4 litro, kaip galingesnis atstovas, dažniau būna nuvaikytas. Beje 2,4 litro buvo montuojama ir į amerikines versijas su automatine pavarų dėže. Esminis šio variklio trūkumas išryškėja tik jį pavaikant ilgesnes distancijas. Jis labai mėgsta alyvą ir kokybišką benziną. A98 markės benzinas būtų privalumas!!! Jis galimas pagirti už tai, kad ryja vos vos daugiau už 2 litrų. Normaliai važinėjant, Accordo benziniai agregatai 100 km net nesuėda nė 9 litrų benzino. Jei kas nors juose sugenda, tai dažniausiai būna variklio žiedai arba perkaista tarpinės dėl tepalo trūkumo ir neapdairaus agresyvaus važinėjimo. Beje, Honda VTEC varikliai labai mėgsta dideles apsukas. Norint, kad jie išvystytų maksimalų sukimo momentą, akseleratorių reikia minti beveik iki dugno. Nors jie jau tapo elastingesniais, bet tai nėra privalumas, nes pastovus važinėjimas maksimaliais sūkiais trumpina variklio tarnavimo laiką.
DĖMESIO!!! Accordas 2004 metais tapo mašina, į kurią pirmą kartą buvo sumontuotas Honda istorijoje pirmasis dyzelinis motoras. Sakysite, kad jis nevykęs? Deja jis labai geras ir patikimas!!! Keista, bet Hondų gerbėjams šitas gal ir nerūpės, bet gamintojai patys susirūpino ir suprato, kad XXI amžius stovi ant dyzelių agregatų epogėjaus. Jie sukūrė common rail tipo variklį, su žymėjimi i-ctdi. Variklis turi 2,2 l darbinį tūrį, 16 vožtuvų ir 140 AG. Visiškai normalus agregatas. Pirmiej prikėjai pirko nedrąsiai, bet šis agregatas jau yra palankiai įvertintas ir vertinamas kaip patikimas. Kritikuojama tik šiokia tokia turboduobė, max sukimo momentas - 340 nm prie 2000 aps/min yra normalus. Kas juose gali sugesti, tai tik šiuolaikinių dyzeklių technologijos - purkštukai, aukšto slėgio siurblys, turbina. Gedimai atsieis daug, bet tinkamas dyzelinas variklio nesugadins. pastebėta, kad turbina, lyginant su konkurentų, labai patikima. Deja, dyzelinei HondaI sunku rasti vietą po saule, nes visi vertina Honda kaip benzininę mašiną, nors dyzelis netgi gal yra ir geresnis pasirinkimas šiuo metu esant tokioms degalų kainoms. Tiesa, dyzelino sąnaudos šiame modelyje nebus itin kuklios miesto režime, bet mišriai pilnai patenkins. išlaikymas nėra brangus. reikia įmesti litą kitą remontuojant dažnai gendančius galinius stabdžių suportus ir ABS defektėlius bei atbildėjusią puskietę pakabą. Smarkiai nuvažinėtas Accordas pridarys bėdų (ypač benzininis), nes su jomis niekas labai ramiai nevažinėja, o tikėdami japonišku tvirtumu pirmieji savininkai net netikrina agregatų būklės. Dyzelių gerų rasti yra irgi sunkiau, nes su dyzeliais daug nuvažiuojama, iš kitos pusės jų rinkoje yra tikrai nedaug.Techninnę apžiūrą patarčiau atlikti maždaug kartą per metus. Gal mašinos kainos ir kandžiojasi lyginant su ankstesniais Accordais, bet kokybiniu atžvilgiu šioje klasėje mašina nusileidžia tik Mazda 6. Kas renkasi pirkti tarp Mazda 6, šio Accord ir Toyota Avensis, tai vyriškumo kriterijais vertinant šis modelis yra geriausias ir patikimesnis už antros kartos Toyota Avensis. atidžiai įvertinti automobilio būklę (ypač benzinius agregatus, sankabą, pavarų dėžę, pakabą, dyzelinio agregato kompresiją, turbiną ir įpurškimo sistemą). Atsarginių neoriginalių detalių kainos yra šiaip sau, o originalios nepigios, bet labai kokybiškos. Sankaba neoriginali kainuoja virš 800 lt, stabdžių trinkelės 80 lt, 2 amortizatoriai (neoriginal. - 650 lt). Teks pasirūpinti atsarginėmis trumpųjų šviesų lemputėmis!!! atkreipkiter dėmesį į koroziją. Mašina važiuoja labai gerai, bet minkštumo ir praktiškumo iš jos nesitikėkite. Venkite mašinų po chip variklio tiuningo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Sigis | 2009-05-21 |
Accord – automobilis be priekaistu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus dizainas, patogus ir preciziskas interjeras. Geras variklis, puiki greiciu deze. Puikiai valdomas automobilis. Visur jauciama gera surinkimo kokybe.
Siek tiek truksta galios prie zemu apsuku.
|
Tik pasirodzius siam automobiliui,jis iskarto uzkariavo mano simpatijas ir ne mano vieno, nes gatvese siu automobiliu tikrai gausu, o tai rodo, kad automobilis yra vertinamas. Del ko jis taip vertinamas? Taigi, pirmiausiai dizainas – automobilis atrodo puikiai is visu pusiu, jis atrodo tvirtas, gana sportiskas, bet kartu ir solidus. Manau tai didelis Accord zingsnis i prieki. Tarkim palyginus automobili su Mazda6, jis atrodo ne toks popsiskas, o dizainas labiau ilgalaikis ir nesenstantis. Zodziu dizainas vykes, taciau to pacio negaleciau pasakyti apie Accord su universalo kebulu. Siaip jau siam Accord reikalingi ne mazesni kaip 17 coliu ratlankiai, kitaip vaizdas susigadina. Viduje automobilis turi nebloga interjera, nors jis labai patogus, ergonomiskas ir labai puikiai subalansuotas, taciau jis kiek prastokos kokybes. Kadangi si Accord lyginu ne su Mazda6 ar Toyota Avensis,o labiau su BMW3 ar Audi A4, tai Accord interjeru nusileidzia siems konkurentams, taciau piguma nesijaucia. Siaip jau pas mane skydelio apsvietimas raudonas ir jis tikrai atrodo ne taip graziai kaip kiek naujesnio sios pacios kartos Accord. Viduje tikrai tylu, garso izoliacija nepamirsta – nesigirdi ne tik variklio, bet ir vejo sukeliamo triuksmo. Sedynes sportiskos, erdves netruksta, tik ant galiniu sedyniu 3 issitekti yra jau nepatogu. 4 zmones, kuriu ugis 185 tikrai galima patogiai isitaisyti. Bagazine sakyciau vidutinio dydzio. Greiciu deze subalansuota idealiai, begiai jungiasi skalndziai ir maloniai – vienas malonumas daznai jungti begius. Vairuoti automobili tikrai smagu, nors jis ir didesnis nei daugelis senesniu Honda, taciau sportiskumo jausmas islieka. Tai labai gerai. Apskritai automobilis labai smagus posukiuose, posvyriai minimalus, o sukibimas su dabga tikrai geras. Siuo poziuriu Accord nedaug atsilieka nuo BMW3. Duobes truputi jauciamos salone, taciau nera ikyrios. Stabdziai veikia puikiai, be abejo yra ABS. Varikliai pas si Accord tik 4 cilindru, gaila kad nera V6. Pas mane stovi 2 litru varikliukas su 155AG. Variklis tikrai megsta aukstus sukiu,o ir juos tenka daznai pasiekti lenkiant ar kitose situacijose. Taciau variklis nera toks agresyvus prie aukstu apsuku kaip senesniu Honda. Zodziu variklis dirba labai labai tyliai, tolygiai ir be vibracijos (atrodo lyg butu V6), taciau nera sportiskas. Benzino sanaudos – apie 10l/100km. Patikimumas auksciausiame lygyje. Zodziu automobilis mesusilaukia praktiskai jokiu priekaistu, jis beveik idealus, viskas isdirbta apgalvojant. Jei ko ir truksta, tai tik del to, kad automobilio kaina visgi neprilygsta BMW ar Audi konkurentams. Bendrai paemus automobilis savo kaina atperka su kaupu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|