Markės
662 iš 1918
Honda Accord, (CU/CW) 2008 - 2015
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.45% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Premium klasės išorės dizainas
  • Geri dyzeliniai varikliai
  • Sportiška pakaba
TRŪKUMAI
  • Interjero medžiagos
  • Prastokas ekonomiškumas
  • Kieta pakaba
"Honda Accord yra alternatyva premium klasės automobiliams. Jis ne tik didžiausias klasėje, bet prabangus ir turi gerą įrangą"
Šios kartos Accord pristatytas 2008 metais tapo visais atžvilgiais didesnis su tvirtesne važiuokle - jis net 42% standesnis už savo pirmtaką. Automobilio dizainas radikaliai nepasikeitė ir išlaikė pagrindinius bruožus. Labiausiai automobilis išsiskiria didesnėmis ratų arkomis, lakoniško dizaino žibintais. Accord turi tokio pačio darbinio tūrio variklius kaip ir jo pirmtakas, galingiausias iš jų - 2.4 litro linijinis 4 cilindrų su 201 AG galia, 233 Nm sukimo momentu ir įsibėgėjimu iki 100 km/h per 6.6 s. Honda akivaizdžiai stengiasi pakelti Accord į aukštesnį, prabangesnių automobilių lygį. Interjere puikuojasi naujas prietaisų skydelis su stiliumi panašiu į neseniai pasirodžiusio Legend modelio. Automobilis turi puikią standartinę įrangą – dvigubą klimato kontrolę, elektra valdomas vairuotojo sėdynes su atmintimi, stoglangį, Xenon priekinius žibintus, USB jungtį, 6 oro pagalves, ABS stabdžius, stabilumo ir traukos kontrolės sistemas. Nors automobilis ir padidėjo, tačiau galinėse sėdynėse vis dar nėra itin daug vietos, o bagažinė truputį sumažėjo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis 2008 metais pelnė Australijos, o 2009 metais Pietų Afrikos Respublikos metų automobilio titulą.

Pirmos kartos Honda Accord buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:


Patalpino: Aš+ | 2015-01-07
Honda Accord 2.4, 201 hp
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Galinga, stabili, gera garso izoliacija, gera garso aparatūra, yra viskas ko reikia ir daugiau, labai maloni važinėti tiek mieste, tiek užmiesty, gražios ir traukiančios akį išvaizdos ir t.t.
Sąžiningai pasakysiu, kad minusų dar neradau. Tai tikrai ta auto, kuri atitinka mane ir mano reikalavimus.
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilis neapsakomai geras. Esu važinėjęs su daug mašinų ir šiuo metu kaip tik turiu tokį modelį, bei negaliu ja atsidžiaugti. Yra viskas ko reikia. Labai geros kokybės odinis salonas. Pats interieras irgi iš pakankamai kokybiškų medžiagų. O dar jei kam to negana, tai mano auto pravažiavus ~80000 km., bet niekas nebarška ir netraška ir salono plastmasių. Viskas labai kokybiškai surinkta. Labai patogios šildomos sėdynės. Nors kai kas sako, kad mygtukai išdėstyti padrikai ir nepatogūs, bet aš asmeniškai su šia problema nesusidūriau. Viskas man labai patogu, viskas vietoj ir aišku. Audio aparatūra irgi labai gera. Kas mėgsta garsiai ir kokybiškai klausyti muzikos, tai 10 kolonėlių ir integruoto žemo dažnio garsiakalbio, tikrai tam užteks. Labai gera kokybė, bei yra USB jungtis. Važinėjant miestais, važiuoklė man labai panaši į GT variantą (kietumo atžvilgiu). Aštrūs kelio nelygumai tikrai jaučiami, bet visi smūgiai sugeriami labai gerai ir tyliai. Bet man asmeniškai GT važiuoklės visada labiau patiko ir patiks. Kas dėl tylumo ir važiuoklės darbo, tai tikrai labai solidžiai važiuoja. Važiuojant tolimesniais atstumais, auto labai stabiliai stovi ant kelio. Garso izoliacija tikrai labai gera. Važiuoja labai minkštai ir smagiai. Kas dėl salono ir vietos, tai hmmm.... Sedano bagažinė tikrai pakankamai didelė. Tenka dažnai važinėti keturiems asmenims su visom mantom nakvynei, tai telpam pilnai, nors daigtų būna tikrai labai daug. Gale sėdintiems keleiviams, vietos tikrai nėra daug. Aišku pakanka, bet Honda niekada tuo negalėjo pasigirti. Mano ūgis 180 cm. ir mėgstu važinėti kiek atsitraukęs ir atsilenkęs sėdynę, tai už manęs žmogui būna nelabai patogu. Jam atlošą nežymiai reikia apsižergti keliais. Kitiems keliaiviams būna tikrai geriau.
Variklis
Kas dėl variklio, tai problemų neturėjau. Labai didelis pliusas tas, kad tai atmosferinis variklis ir neturi turbinos. Į jį sumontavus dujas, skirtumo visai nejaučiu, kokiu kuru važiuoju. Trauka tikrai labai gera. Jei kam atrodo didelės kuro sąnaudos 15 l / 100 km. dujų, tai paskaičiuokit kainos atžvilgiu ir palyginkit pvz. su 7 l/100 km. valgančiu dyzeliuku. Kaina preliminariai skirsis apie 5 lt. / 100 km. benzino nenaudai, bet užtat turi 200 hp. galingumą, tylų važiavimą, greitą variklio pašilimą, jokios turbinos, pigesnius remonto kaštus (jei apskritai to dar prireiks), paprastesnį variklį (mažiau yra kam gesti ir pigiau kainuoja). Minusas tik vienas, kad reikia dažniau užsukinėt į degalinę is užsipilt dujų. Bet kai LT yra degalinių ir parduotuvių šalis, tai problemų su tuo nėra. Jei kalbant apie benzininį būtent 2.4 variklį, tai manau jog tai vienas iš tobuliausių variklių. Turėjau pirmąją savo Hondą būdamas 18 metų. Aišku jis buvo silpnesnis, bet tas pats VTEC variklis. Auto buvo CRX. Būdamas tokių metų aišku gręždavau aš jį iki max, bet kaip sukosi, taip ir sukosi... pravažinėjau tris metus, nieko nedariau. Brolis jau tris metus turi Accord, tik senesnį modelį, bet tokiu pačiu 2.4 varikliu, taip pat su dujomis ir auto jau pravažiavęs apie 350000 km. Aišku gamintojai patobulino biškį šį variklį naujasniam modeliui, bet tai įtakoja tik kuro sąnaudas (mažesnės) ir galingumą (didesnės). Bet per tuos 350000 km. varikliui nieko nedarė. Kartą į metus nuvaro pareguliuoti dujų įrangą ir problemų nemato. Apskritai jis tą mašiną retai kada ką ir tvarko... o jei tą ir daro, tai savaime suprantami remonto darbai, kaip, kad kokios traukutės, gumelės, stabžių kaladėlės ir pan. Tai savaime suprantami dalykai, kurie dėvisi pas visas mašinas, bet didesnių remontų neturėjo. Draugas turi taip pat 2008 accodrą pirktą iš salono, tai ties 170000 km. vienu metu keitėsi visas važiuoklės detales, kurios dėvisi eksplotacijos metu ir daugiau bėdų neturėjo. Dabar pravažiavus apie 240000 km. ir nieko nedarė. Manoji pravažiavus, kaip ir minėjau apie 80000 km. ir kaip nupirkau, taip ir važinėju nieko nedaręs apie 4 mėn.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Apskritai apie šias mašinas aš galiu tik gerai atsiliepti. Eksplotacijos kaštai manau Hondai yra minimaliausi, kokie tik gali būti. Viskas skiriasi tik nuo auto savininko. Verkia tik tie, kurie nesaugo tų mašinų, kiša restauruotas detales ir pan. Bet tokie verkia ir keikia visas mašinas iš eilės. Garantuoju, kad turėdami Hondą jie verks dėl visko mažiausiai. Mano atveju aš dėl auto niekad neverkiau ir man viskas visada gera. Ši mano Honda remonto atžvilgiu ir kainos atžvilgiu yra nulinė. Nekalbu apie tai, kad keiti tepalus, filtrus ir t.t. Tokių detalių kainos visų daug maž vienodos, jei perki originalias detales ir nesvarbu ar tai Renault, Citroen, Mitsubishi, Honda, VW, Audi, Ford. (Visas šias mašinas turime įmonėj, tai žinom preliminariai ir kainas). Skirtumas tarp mašinų tik gedimai ir jų gausa. Mažiausiai bėdų yra su Honda. Nuvertėjimas? Visų mašinų nuvertėjimas yra salyginai vienodas, jei ją perki dėvėtą. Perkant naują, aišku, kad tie brandiniai gamintojai nuvertėja ilgiausiai. Bet hondą auto priskirčiau prie tų vidutinių auto nuvertėjimo pasme. Mano modelis kainavęs 2008 metais ~100000 lt. dabar kainuoja ~40000 lt. Bet kaip ir minėjau, jei perki dėvėtą, tai jos lygiai tiek pat nuvertės, kirk ir koks Renault, Opel, ar MB. Priėš kokius penkis metus ieškojau MB E klasės, jis kainavo apie 35000 lt. pigiausias (dėvėtas). Renault Laguna GT 2008 metų man kainavo 28000 Lt. Po dviejų metų kainos nukrito tiek vieno, tiek kito modelio lygiai tiek pat.... MB pigiausias buvo jau už kokius 26000 lt., Renault jau kainavo ~20000 lt. Tai ko norėt? Pirkai pigiau, tai ir pardavei pigiau. Nei išlošei, nei pralošei. O viena mašina ar kita, bet nuvertėjo praktiškai vienodai. Žodžiu.... Jei norit turėt gerą mašiną ir neturėt problemų, tikrai rinkitės šį modelį. Bet.... aš rinkčiausi benzininį variklį, nes apie dyzelį, nieko nežinau.
Patarimai perkančiajam
Net nežinau ką ir patarti.... Kai man niekas dar negedo ir negenda, tai net nežinau į ką atkreipti dėmesį. Žiūrėkit lygiai tuos pačius dalykus, kaip žiūrit pirkdami ir kitas auto. Bei tikiuosi, kad mano info padės Jums apsispresti. Aš asmeniškai dedu galvą už Hondą auto, nors esu su daug kuo važinėjęs. Dabar net negalvočiau apie kokį MB ar BMW. Jau vien kasko draudimas daug ką pasako. Hondai daug pigiau kainuoja, nei pastariesiams modeliams, o turit daug pigiau ekspotuojamą auto, bei tikrai nenusileidžiančiu važiavimo kokybe ir komfortu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 117)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt