Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas ir erdvus viduje
- Dinamiškas, gerai valdomas
- Neabejotinai mylimiausias visų laikų Civic
TRŪKUMAI
- Prastos interjero medžiagos
- Maža bagažinė
- Kėbulo korozija
Penktos kartos Honda Civic turi patrauklų dinamiškos formos dizainą ir buvo gaminamas hečbeko, sedano ir kupė kėbulais. Pats kėbulas ženkliai padidėjo - ilgis padidintas 257 cm dvejų durų hečbekui ir 262 cm ketverių durų sedanui. Civic yra ekonomiškas ir lengvas automobilis, kurio dinamika yra arba gera arba labai gera. Galingiausia versija turi puikų 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią. Laikui bėgant šis automobilis nesensta ir vis dar yra labai mėgiamas, ko gero dėl ekonomiškumo, puikių aukštus sūkius mėgstančių variklių, puikaus valdymo, rimtos pakabos ir labai gero patikimumo. Atrodo, kad šis automobilis važiuos ir važiuos amžinai. Vieninteliai trūkumai yra nedidelė bagažinės talpa hečbeke, prasta garso izoliacija ir neatsparumas korozijai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia versija turi 1.6 L DOHC VTEC variklį be jokios turbinos išgaunantį 160 AG galią. Savo laiku tai buvo vienas daugiausiai arklio galių iš vieno litro išspaudžiantis atmosferinis variklis pasaulyje.
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme.
Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Automobilis tapo ikona po to kai įsiamžino legendiniame F&F filme.
Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Patalpino: Rimgaudas | 2014-09-29 |
Automobilis neturintis nieko pasiulyti apart nuostabios dinamikos ir manevringumo |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1992
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu civikeli su 1.6 (d16z6) darbinio turio varikliu-to tiktai pakanka smagiam ir energingam pasivazinejimui mieste. Vaziuojant autostrada padangu ir vejo garsas trukdo tik keliolika minuciu - po to pripranti. Automobilis tinkamai vaziuoti pradeda tik nuo 4000 aps./min - tai aukstasukiai varikliai, zemomis apsukomis jie vangoki ir gali pasirodyti "nevalinantys". Kaip jau visi zino is tokios klases, o tuo labiau tokiu metu automobiliu negalima tiketis geros garso izoliacijos ir tuo labiau nesupuvusio kebulo-tokie variantai buna tik pas entuziastus. Visumoje tai labai geras automobilis, viskas priklauso nuo to ko noresi is jo - nori komforto - netinka, nori pasipjaut su galingesniais auto mieste:-) - tinka. Jei pirkt smagesni varianta tai ziureti d15b7, d16z6 ir zinoma b16a2(brangokas) |
Variklis |
Nemanau kad reikia ka nors pasakoti apie honda variklius, jie tiesiog negenda. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
turiu si auto 9 metus, kazkaip niekas neateina i galva ka as jam tokio dariau apart eksploataciniu islaidu ir projektiniu reikalu...pries penkis metus perrinkta dalis vaziuokles, bet tikrai ne visa. Dalys pigios kaip velnias. Del nevertejimo tai nemanau kad kainos jau gali buti zemesnes nei dabar |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis