Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas
- Puikiai valdomas
- Type-R versija
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Pernelyg panašus į savo pirmtaką
- Nekomfortiškas
Šeštos kartos Honda Civic išsaugojo savo vardą kaip geriausiai valdomas automobilis savo klasėje. Jis buvo gaminamas sedano, kupė ir hečbeko kėbulais su nepriklausoma dviejų skersinių svirčių priekine ir galine pakaba įkvėpta Honda lenktyninių automobilių. Nors ir sunkesnis šis Civic yra toks pat greitas, o galingiausia JDM rinkai skirta Type R versija turi įspūdingą 185 AG (138 kW) galią prie fantastiškų 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija. Tai rankomis rinktas, turintis tikrą „Honda racing“ dvasią variklis. Pats Civic dizainas nėra kažkuom išsiskiriantis, tačiau automobilis išlaiko savo vertybes – yra labai patikimas, puikiai valdomas, gan komfortiškas automobilis su geriausia išliekamaja verte savo klasėje. Netgi bagažo skyrius nusipelno gero žodžio. Kritikos šis Civic nusipelno tik už mažoką galią prie žemų sūkių ir nedidelę interjero erdvę.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Japonijos rinkai skirta Type R versija turi 185 AG (138 kW) galią prie 8200 rpm sūkių. Jis buvo gaminamas tik hečbeko kėbulu, o pats variklis B16B yra Integra Type-R B18C variklio versija:
Automobilis buvo ir yra plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Džiugas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Džiugas | 2011-11-10 |
Honda Civic 6th gen |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, ekonomiškas
Prasta garso izoliacija, žemas
|
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Mano modelis vadinasi "1.4 iS". Vienas iš pirmųjų tokio modelio automobilių: pirmos registracijos tada 1995-12. Dėl šios priežasties automobilis yra visiškai "plikas": jokio ABS, oro pagalvių, kondicionierių... Nusipirkus iškart buvo sudėta dujų įranga. Per 5 metus eksploatacijos pravažiuota ~90 000km. Automobilis žemas, tai galima laikyti arba trūkumu arba privalumu. |
Variklis |
1.4 66kw variklis. Kaip tokio mažo darbinio tūrio stebėtinai dinamiškas variklis. Kaip ir visų Hondų varikliai mėgsta aukštas apsukas. Nors norėtųsi, kad būtų bent 1.5 arba 1.6. Manau šio modelio trūkumas ganėtinai siaura variklių gama, kiek teko ieškoti, didesnės kubatūros variantų pasitaiko rečiau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirktas už 7500 Lt, dabar po 5 metų manau būtų galima parduoti už ~4000Lt. Jokių rimtų gedimų nebuvo, keisti tik eksploataciniai dalykai, kaip stabdžių kaladėles, tepalai ir t.t. Pakeistas surūdijęs radiatorius. |
Patarimai perkančiajam |
Patarčiau pirkti su 1.5 arba 1.6 varikliu, nes 1.4 trūksta galios. Žiūrėti, kad nebūtų daužtas, nes įlenktose vietose pradeda greitai rūdyti. Gaila, bet dabar greičiausiai bus labai sunku surasti tokį automobilį su maža rida. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis