civic | 2012-11-05 |
Honda Civic 1.5 V-Tec 84kW '96
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, patikimas, paprastas, gerai islaiko kaina, dinamiskas.
Plonos skardos, korozija, negausios komplektacijos.
|
Elektronika - neteko tureti jokiu bedu, pakaba - tik du stabilizatorius keiciau, salonas - paprasta, mano modelyje buvo kondicionierius, kebulas - skardos plonos, rudija, garso izoliacija prasta, siluma salona laiko labai prastai, silta tol kol sildai, greiciu deze - begiu kulise jautrus dalykas, jei masina begus >250k km tai jausis isdilimas ir pasakos, kad "mieste vazinejo moteris ir del to isdilo per 140k km" tikrai bus juokingos. Bendrai pasakius - pinigu uz ji prasomu toks automobilis vertas, trukumai tokie kuri neturi dideles itakos eksplotacijai, nusipirkus pasidarai gera antikorzine apsauga ir vaziuoji ramiai. Variklis - viskas puiku, sandarus, dinamiskas, nedaug valgo kuro ir... tepalo, taip kokius 0,5l ant 3000km, nors ir pildavau gerus pilnai sintetinius. Nuvertejimas mazas, eksplotacines islaidos mazos. Ideali transporto priemone pradedanciajam vairuotojui. Mazai nuverteja, pigiai eksplotuojasi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Džiugas | 2011-11-10 |
Honda Civic 6th gen
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, ekonomiškas
Prasta garso izoliacija, žemas
|
Mano modelis vadinasi "1.4 iS". Vienas iš pirmųjų tokio modelio automobilių: pirmos registracijos tada 1995-12. Dėl šios priežasties automobilis yra visiškai "plikas": jokio ABS, oro pagalvių, kondicionierių...
Nusipirkus iškart buvo sudėta dujų įranga. Per 5 metus eksploatacijos pravažiuota ~90 000km.
Automobilis žemas, tai galima laikyti arba trūkumu arba privalumu. 1.4 66kw variklis. Kaip tokio mažo darbinio tūrio stebėtinai dinamiškas variklis. Kaip ir visų Hondų varikliai mėgsta aukštas apsukas. Nors norėtųsi, kad būtų bent 1.5 arba 1.6. Manau šio modelio trūkumas ganėtinai siaura variklių gama, kiek teko ieškoti, didesnės kubatūros variantų pasitaiko rečiau. Pirktas už 7500 Lt, dabar po 5 metų manau būtų galima parduoti už ~4000Lt.
Jokių rimtų gedimų nebuvo, keisti tik eksploataciniai dalykai, kaip stabdžių kaladėles, tepalai ir t.t. Pakeistas surūdijęs radiatorius. Patarčiau pirkti su 1.5 arba 1.6 varikliu, nes 1.4 trūksta galios.
Žiūrėti, kad nebūtų daužtas, nes įlenktose vietose pradeda greitai rūdyti.
Gaila, bet dabar greičiausiai bus labai sunku surasti tokį automobilį su maža rida.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Evaldas | 2010-01-24 |
Studentiskiausias auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, dinamiskas, patikimas
Komforto trukumas
|
Neapsakomas jausmas isijungus VTEC mechanizmui... puikios kuro sanaudos ir malonus vaziavimas posukiuose tai tik keli privalumai kuriuos patiri atsisedes uz sios hondos vairo. Pats isigijau sedana ir tikrai likau patenkintas bagazines turiu.. visos masinos kompaktiskumu ir vaziavimo ypatumais kurie ypac puikiai tarnauja mieste.. Pas mane atsidure 1.5 iLS varikliukas kitaip dar vadinamas E-VTEC kurio 85kW tikrai suteikia vairavimo dziaugsma... Kas labiausiai stebina kitus kad tokiam nediliam varikliukui 200km/h ne riba... Eksploatacija tikrai nebrangi.. jei vaikai ne VTEC o ECONOM rezima tai ir i 6.5 ltr itelpi dar eksploatacijos pigumas pasireiskia pvz keician tepalus(3.5ltr) arba zvakes (20lt/vnt NGK) Aisku arkos arkos ir dar karta arkos bus perpuve bet tai neesme! ju sutvarkymas 400-600lt svarbiausia ieskot gero variklio ir vaziuokles
Pilnas atsiliepimas...
|
|
D1 | 2009-10-29 |
Geras automobilis taciau nepakankamai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, geras valdymas.
Silpnas variklis, garso izoliacija, rudys
|
Turejau si automobili pora metu. Bendrai paemus tai geras automobilis, nors turi ir trukumu. Vaziuokle labai gera. Pakankamai minksta kaip mazo automobilio bet kartu ir standi, kad butu galima iveikineti posukius ir dideliu greiciu. Skardos labai plonos, plaunant automobili linksta stogas. Arkos rudija. Garso izoliacija... kokia dar garso izoliacija? jos cia tiesiog nera. Skydelio apsvietimas labai jau paprastas. Net rodykles is vidaus nesviecia. Paneles plastikas virsuj minkstas ir malonus ir niekas viduj nebarska... hm... net keista dabar pagalvojus. Aisku kol nepaleidi garsiau muzikos... Sedynes patogios. Bagazine labai maza. Komforto nulis. Nera jokiu idomiu menkniekiu, jokiu blizguciu, jokiu... na absoliuciai nieko kas galetu sugesti. Gal ir gerai is kitos puses, nes nusipirkes negauni nieko isskyrus gera surinkimo kokybe ir patikimuma. Kadangi kai pirkau si civica, tai ju pasirinkimas tuo metu buvo ziauriai mazas, tai nusipirkau su 1.4 iS varikliu. D14A4 - 66kW. Prabeges buvo 70000 km. Puse metu ieskojau galingesnio, bet nerades nusipirkau su siuo varikliu. Cia ir buvo didziausia beda. Nepagvokit, kad kazkas buvo negerai. Tiesiog jis yra ziaaaauuuuriai silpnas. Mieste dar nieko. Bet kai isvaziavau i palanga autostrada, tada ir supratau, kad man reikia kito automobilio. Nelabai malonu kai lenki furas antra eile, o tau ant siknos prilipes VW busas dyzelis ir mirgalina sviesom, kad greiciau aplenktum. Bet greiciau jis aplenkt negali!!! nes jo maksimalus greitis 172km ir ta greiti jam pasiekt reikia laaabai daug pastangu, nes automobilis penkta pavara nuo 120km praktiskai nesigreitina. Galvojau cia gamintojas pasakas raso tech. dokumentuose, bet pasirodo tai visiska teisybe. Autostradoj su juo vos 175 km isspaudziau. Grizes nuvariau padaryt diagnostika, galvojau gal kas negerai, bet atlike apziura pasake, kad viskas kuo puikiausiai. Taigi po tokiu patyrimu sekantis mano automobilis jau buvo A4 1.8 turbo. Silpnesnio jau nenorejau pirkti, kad neilipciau i ta pacia bala antra karta :) Islaikyti si automibili galima sakyt nieko nekainuoja. Variklis ir pakaba dirba be priekaistu. Praktiskai reikia tik filtrus keisti ir benza pilti. O kadangi variklis negalingas tai jis dar ir to benzo nedaug valgo. Vidutiniskai apie 6-7 litr. 100 kilometru. Geras automobilis kasdieniniam trynimuisi po miesta, tik pirkit butinai su galingesniu nei 1.4 litro varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jurgis | 2009-03-01 |
Honda civic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Per du metus nieko nedariau nes masina buvo gerai uzlaikyta. Ekonomiska (6 l uzmiestyje, 8 l mieste)ir gan neblogai ,,traukia". Garso izoliacija prastoka, daugiau nuostabi masina. Nėra labai kieta. 1.6i 16v vtec Granatos gumą nupirkes pakeiciau. Duru centrinio varikliuka, nes per salcius per neatsokdavo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramas | 2009-02-23 |
Puikiausias automobilis tam kas tikisi patikimumo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daug: malonus interjeras, padori isore, labai kokybiskas visur, neturi ne vienos silpnos vietos, ekonomiskas, puikiai veikiantis variklis. Automobilis labai gerai laiko kelia, o svarbiausia nebrangus ekploatuoti.
Mazas varikliu pasirinkimas, 1.4 – silpnokas variklis. Mazoka bagazine (bet tas aisku negalioja kupe ir sedano variantams).
|
Tai kogero pigiausiai islaikomas automobilis koks tik gali buti. Turejau toki 1999 metu gamybos 2 duru hecbeka kokius du metus. Kadangi automobilio stovis buvo praktiskai idealus, tai siam automobiliui, remontui neisleidau praktiskai ne cento. Isties automobilis buvo labai gero stovio – viduje nei ibrezimo, isore ideali – ne maziausios rudeles. Sako ir sitie Civic nera atsparus rudims, taciau pas mane tnieko nesimate, siaip ar taip tai nebuvo labai senas automobilis, Lietuvoje nebuvo prakriskai vazinetas. Gal dar rudims laikas ir neatejo :) Automobilis neturejo nei vieno gedimo, keiciau tik variklio dirza, tepalus ir filtrus. Net pakabos netvarkiau – ne maziausio barskejimo nebuvo. Automobilio interjeras yra gan malonus, tikrai kokybiskesnis nei pries tai buvusios kartos. Plastikas minkstas ir malonus liesti, be abejo jokiu navorotu cia nebuvo, isskyrus elektrinius langus. Viskas paprasta, patikima, veikia puikiai, be jokiutrukdziu. Labai puikiai surinktas ir tiesiog gelezines kokybes vidus. Sedynes neturi gero soninio palaikymo, bet pakankamai patogios. Gale vietos pakankamai. Bagazine nera labai didele, bet tikrai ne miniatiurine. Man jos pakako. Labai puiki pakaba – standi ir pakankamai komfortiska. Ji neturi iprocio kratystis, siubuoti ire r duobes garsiai bumpseti kaip pas daugeli sios klases automobili. Aisku tai ne koks e klases mersas, bet vaziuoti tikrai patogu, o kelia laiko tiesiog puikiai. Siaip ar taip si Civic turi puikia, sudetinga ir rimta pakaba – tokio pacio tipo kaip Prelude, Accord. Istikruju sio tipo pakaba turi visi rimti sportiniai automobiliai – Ferrari, Aston Martin ir t.t. Velesnes kartos Civic gale stovi jau paprastesne pakaba. Variklis buvo 1.4 – siek tiek mazokas, taciau kita varianta pas si civic surasti beveik neimanoma. Variklis neblogas, uzsukus aukstesnes apsukas turi pakankamai galios (kaip daugelio kitu konkurentu 1.6 litro), taciau visgi mazoka sukimo momento prie zemu apsuku. Cia sioks toks minusas. Taciau benzo eme apie 6 litrus. Kadangi varikliukas veike kaip laikrodis, tai sakyciau tai tikrai geras motoras. Nieko negaliu pasakyti, nes nieko neteko remontuoti :) Taciau tikrai zinau, kad automobilis labai patikimas, o detales nebrangios. Remontuoti nera sunku. Nusipirkti toki automobili pakankamai paprasta – ju yra daug, be to jie labai kantrus, todel neturi jis kazkokiu rimtu bedu. Na gal atkreipti i rudis, o siaip jei automobilis bendrai yra gero stovio, tai galima pirkti drasiai, tikrai neprasausit. Galu gale jo remontas yra tikrai nebrangus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |