Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin erdvus salonas
- Ekonomiškas ir praktiškas
- Type R versija
TRŪKUMAI
- Daug sunkesnis ir prasčiau valdomas nei pirmtakai
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Prasta garso izoliacija
Naujas Civic tapo gerokai didesnis tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis buvo gaminamas hečbeko kėbulu ir aprūpintas didesniais varikliais. Naujas dizainas nors pavadintas „kulkos forma“ visgi labiau panašėjo į vienatūrį. Civic interjeras išsiskyrė tuo, kad pavarų perjungimo svirtis buvo įtaisyta pačiame prietaisų skydelio viduryje šalia vairaračio. Standartiniai varikliai nors ir ne taip mėgstantys aukštus sūkius dabar turi 20% didesnį sukimo momentą. Pakaba buvo pakeista iš dvigubų skersinių svirčių į paprastesnę ir mažiau sportišką MacPherson tipo. Nors automobilio standumas padidėjo, tačiau to rezultate padidėjo ir automobilio svoris, kartu sumažėjo dinamika. Buvo gaminama ir garsioji Type R versija su 2.0 litro DOHC VTEC varikliu ir 200 AG galia. Didžiausi automobilio pliusai išlieka tie patys – ekonomiškumas, vairavimo smagumas ir patikimumas. Tarp trūkumų reikia paminėti, kad automobilis neteko prieš tai montuotos dvigubų skersinių svirčių pakabos, kuri dabar tapo paprastesnė.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Mechanikas | 2015-12-25 |
Honda Civic 1,4 66kw 2/3dr |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, gana nebrangios dalys, nebrangus išlaikymas, pakankamai eiklus, ne opus korozijai
Orginali garso aparaūra niekam tikus, prastoka garso izoliacija
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Honda civic 1,4 66kw 2/3 dr. Neblogas automobilis, labai patogus vairuoti, nors pavarų perjungimo svirtis man neįprastoje vietoje, tačiau labai patogu perjungti pavaras. Automobilis puikiai valdomas kelyje, tačiau mažoje aikštelėje, nors ir iš pažiūros nedideliam automobiliui, trūksta manevringumo. Gana kieta tačiau sportiška važiuoklė- civicu bruožas. Nedidelis, bet eiklus ir gana ekonomiškas varikliukas kurį retkarčiais galima "paprievartauti". Nors automobilis nėra didelis, bet salonas tikrai erdvus, o gale lengvai telpa 3 keleiviai. Vienas dalykas kas erzina tai garso izoliacija. Nors užvedus variklį, salone jo beveik nesigirdi, tačiau atsimušantys akmenukai į posparni puikiai girdisi, na bet nėra ko norėti, juk tai labiau sportiškas, o ne komfortiškas automobilis. Kadangi pirkau gana nebrangiai, tad nenuostabu kad teko pridėti rankas. |
Variklis |
Variklis benzininis 1,4 66kw. Kaip ir visi japonai "pakankinus" variklį padegina tepaliuko, bet užtenka dapilti kas 5000km po puse litro. Traukos pakankamai užtenka, važinėdamas į darbą kiekvieną dieną nuvažiuoju po 50km. Tad automobilis nestovi, ir dar kol kas nebuvo pavedęs :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi pirkau tikrai laabai pigiai, tai nenuostabu kad teko investuoti. Manasis civicas parvarytas iš Italijos. Važiuoklės buvo nerasta, bet viską (scelenblokai, stabilizatoriaus traukės, stabilizatoriaus gumos) susidėjau už 80 evru. Aišku aš negailiu automobilio detalėm ir pigiausių tikrai neperku, nes kaip jau minėjau automobilis per dieną pravažiuoja ne mažiau 50km. Sutvarkius važiuoklę, ji tikrai patikima ir greit nebyra, po remonto prieš tech. dar niekas nebarška. Nežinau ar dėl to kad automobilis iš Italijos, ar dėl to kad 2003 metų bet kėbulas idealios būklės. Turėjau galvos skausmą dėl CO kiekio ir padidėjusių kuro sąnaudų (apie 8,2l/100km užmiesty), beveik kadangi važinėju benzinu ir dujų dėti tikrai nenorėjau, gal kokius metus ieškojau "ligos" ir radau... Kaip visi žinome padėvėto automobilio su neišpjautu katalizatoriumi rasti sunku. Ne išimtis buvo ir man, nors buvau įdėjęs naują, bet ne orginalų, tai per didelio CO kiekio nesumažino. viskas išsisprendė kai įdėjau nors ir padėvėtą, bet orginalų katalizatorių. Tuomet CO pradėjo atitikti gamyklos reikalavimus, ir sumažėjo kuro sąnaudos iki gamyklos numatytų, 5,5l/100km. P.S. aš neviršiju 100km/h nes viršijus kuro sąnaudos didesnės. Eksploatavimo eigoje teko keisti priekinius stabdžių diskus (50 evru už abu delphi firmos) ir kaladėles (20 evru) Nepagailėkit gerų tepalų, aš pilu Gastrol Magnetec 5w40 Automobilis per metus neteko 30 procentų buvusios rinkos kainos. |
Patarimai perkančiajam |
Nepagailėkite pinigų patikrai servise. Jeigu perkate benzininį būtinai pažiūrėkite ar yra katalizatorius, nes tai lemia kuro sąnaudas ir CO kiekį. Prieš perkant pravažiuokite kartu su pardavėju, jeigu važiuoklė bus susidėvėjusi tikrai išgirsite barškesį. Netikėkit spidometro parodymais, vis tiek kilometrai bus atsukti :D Jeigu vairas nutrintas tai automobilis tikrai pravažiavęs daugiau nei 150000km... Jeigu nusipirkote su nesurūdijusiu kėbulu, padenkite dugną, o ypač galines arkas iš vidinės pusės bitumine danga, tik prieš tai gerai išplaukit. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Civic TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis