Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Honda CR-V yra kompaktiškas SUV, kuris turi nemažai bendrų mazgų su Honda Civic. Jis buvo gaminamas tiek su visų varančiųjų ratų sistema, tiek ir su priekinių varomųjų ratų sistema. Automobilio platforma yra panašesnė į Honda lengvųjų automobilių, o ne į visureigių. CR-V pakaba yra dvigubų svirčių tipo, kas užtikrina patogų ir sportišką automobilio elgesį kelyje. Galines sėdynes galima sulankstyti, o iš galinių grindų suformuoti pikniko staliuką. Bendras išorinis dizaino bruožas yra plastikiniai priekiniai, galiniai buferiai ir sparnai. Honda 4WD sistema pasižymi tuo, kad įprastai tai yra priekiniais ratais varomas automobilis, o esant ratų praslydimui įsijungia visų varomųjų ratų sistema. CR-V yra kompaktiškas visureigis, kuris puikiai tinka šeimoms poreikiams, tačiau jis turi visus Honda privalumus – ekonomiškumą, patogumą, kokybišką valdymą ir patikimumą. Savininkai labai teigiamai vertina šį automobilį, kritikuoja tik sėdynes, kurios ne itin patogios ilgose kelionėse.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai pirmasis pačios Honda kompanijos suprojektuotas padidinto pravažumo automobilis.
Pavadinimas „CR-V“ šifruojamas kaip „Civic Recreation Vehicle“, kadangi pats automobilis buvo projektuojamas ant kompaktiško Civic platformos.
Pavadinimas „CR-V“ šifruojamas kaip „Civic Recreation Vehicle“, kadangi pats automobilis buvo projektuojamas ant kompaktiško Civic platformos.
Ignas
Lietuva, Rokiškis
Parašė atsiliepimų: 5
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lietuva, Rokiškis
Parašė atsiliepimų: 5
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Ignas | 2011-09-20 |
1999 m. Honda CR-V, 108 kW, MT. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas; pravažumas, komfortas, geros dinaminės savybės, patogus aukštaūgiams (>190 cm.)
Maža pasiūla, sunku rasti geros būklės, automatinė pavarų dėžė patikima, bet "nuobodi", aptarnavimas brangesnis nei vidutinis, maža bagažinė, mažas degalų bakas (58 l.)
|
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Penkiavietis, padidinto pravažumo lengvasis automobilis (visureigis) skirtas miestui, užmiesčiui su vidutinės ar prastos kokybės keliais. Kėbulas ne rėminės konstrukcijos kaip visureigių, o kaip lengvojo automobilio. Pirmos kartos automobilis gamintas nuo 1995 - 2002 m., o nuo 2003 m. pristatyta antros kartos modelis. Europoje pristatytas 1997 m. Vienas kėbulo tipas (penkiaduris), vienas variklis - 2 litrai benzinas (94 ar 108 kW), pavarų dėžė 5 pavarų mechaninė (MT) ar 4 pavarų automatinė. Turiu 108 kW, MT versiją skirtą Europos rinkai. Gamintojas nurodo pilti 95E benziną ar aukštesnio oktano (bešvinį). Turi 2 lamda zondus. Priekinė ir galinė pakaba - pilnai nepriklausoma. Pastoviai varanti ašis yra priekinė, galinė pasijungia automatiškai (per galinį reduktorių) tik prabuksavus priekiniams ratams arba aktyviai startuojant. Šį modelį vairuoju nuo 2009-11-17 užklimpęs niekur nebuvau. Per 2 metus nuvažiuota nuo 115000 km. iki 139000 km., viso 24000 km. (užmiestyje). Gedimų nebuvo. Prošvaiša - 20,5 cm. (atstumas nuo žemės iki dugno). Automobilio masė - 1468 kg., (pilnas bakas + vairuotojas). Maksimali laidžiama masė - 1900 kg., taigi, kraulumas mažas. |
Variklis |
Variklis 2 litrai DOCH, 16 vožtuvų (suspaudimo laipsnis 9,6). Maksimali galia 108 kW prie 6200 rpm. Redline prie 6700 rpm. Max Nm apie ~190 prie 4500 rpm. Vmax - naujo 180 km/h, (12 m. senumo - 160 km/h). 0 - 100 km/h per 10 sek. Tepalai tik sintetiniai, ne prastesni nei 5W-40, keisti kas 10000 km. kartu su filtru. Mėgstantiems važinėti agresyviai reikia nuolat stebėti tepalo kiekį (kartą per sav.)., važinėjantiems šeimyniškai tepalo kiekį patikrinti kartą per 2 mėn. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Degalų sanaudos plente yra 8 - 10 litrų 100 km. Degalų sąnaudos mieste (Rokiškis) yra 9 - 10 litrų 100 km. Degalų sąnaudos mieste (Vilnius) yra 10 - 14 litrų 100 km. Variklio tepalo filtro kaina yra 18 - 64 litai. Salono filtro kaina yra 20 - 60 litų. Galininis kairys rato guolis su stebule ir etc. - 540 - 640 (originalus), analogas 300 - 400 lt. Automobilio vertė 2009-11 buvo 15240 lt., o 2011-11 yra 13760 lt., nuvertėjimas apie 10% per 2 m. Gedimų nebuvo. |
Patarimai perkančiajam |
1) Ieškoti versijos skirtos Europai. 2) Ieškoti versijos su 108 kW varikliu ir mechanine pavarų deže. 3) Ieškoti versijos be kablio. 4) Atidžiai įvertinti kėbulo būklę (korizija, remonto pėdsakai). 5) Įvertinti galinio reduktoriaus būklę (prieš perkant pavažiuoti 20 - 30 km., plentu, žvyru). 6) Laiku keisti skysčius, tokiais kokius nurodo gamintojas ir problemų nebus. Pagal technines savybes automobilis labiau tinkamas vyrams ar mėgstančioms vairuoti moterims su storomis piniginėmis, suteiks daug džiaugsmo išmanančiam ir mėgstančiam markę - HONDA. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda CR-V TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis