Markės
525 iš 1523
Honda CR-V 1995 - 2002
Honda CR-V, 1995 - 2002
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.418% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 7
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Honda CR-V yra kompaktiškas SUV, kuris turi nemažai bendrų mazgų su Honda Civic. Jis buvo gaminamas tiek su visų varančiųjų ratų sistema, tiek ir su priekinių varomųjų ratų sistema. Automobilio šasi yra panašesnė į Honda lengvųjų automobilių, o ne į visureigių. CR-V pakaba yra dvigubų svirčių tipo, kas užtikrina patogų ir sportišką automobilio elgesį kelyje. Galines sėdynes galima sulankstyti, o iš galinių grindų suformuoti pikniko staliuką. Bendras išorinis dizaino bruožas yra plastikiniai priekiniai, galiniai buferiai ir sparnai. Honda 4WD sistema pasižymi tuo, kad normaliai tai yra priekiniais ratais varomas automobilis, o esant ratų praslydimui įsijungia visų varomųjų ratų sistema. CR-V yra kompaktiškas visureigis, kuris puikiai tinka šeimoms poreikiams, tačiau jis turi visus Honda privalumus – ekonomiškumą, patogumą, kokybišką valdymą ir patikimumą. Savininkai labai teigiamai vertina šį automobilį, kritikuoja tik sėdynes, kurios ne itin patogios ilgose kelionėse.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis pačios Honda kompanijos suprojektuotas padidinto pravažumo automobilis.

Pavadinimas „CR-V“ šifruojamas kaip „Civic Recreation Vehicle“, kadangi pats automobilis buvo projektuojamas ant kompaktiško Civic platformos.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: R sireguliaris@inbox.lt | 2016-12-26
Honda CR-V, 1999 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
paprasta konstrukcija, pravaži, bendrai paėmus patvari
skarbonkė, silna sankaba, dėl dujų žymiai sumažėja variklio resursas, šios kartos auto neturi dyzelinio variklio
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Pravažiuota daugiau kaip 200 000 km per daugiau kaip 12 metų. Pravažiuota daug ir ekploatuota nemažai ir bekelia. Ką galiu pasakyti - paprasta, tvirta, pravaži, turinti galios auto. Kėbulas atsparus rūdims, tačiau per tiek laiko visgo rūdžių jau ant kėbulo yra, ir skylučių taip pat, slenksčius reikia pervirinti, salonas paprastas, medžiagos tvirtos, nebarška, viduje tiek priekyje tiek galia vietos pilnai užtenka. Trūksta garso izoliacijos. Važiuojan žvyrkleiu ar šiaip blogu keliu labai gerai sugeria kelio nelygumus (sakyčiau išskirtinai gerai), gali važiuoti nestabdymas. Pakaba tvirta - keletą kartų keista traukių antgaliai, stabilizatoriai - pakaba patvari, vairo kolonėlė rūpesčių nekėlė. 4x4 - manau optimalus variantas miestui/bekeliai - prasikasus priekiui, galas kabina - galas pajungiamas galiniame reduktoriuje dėka frikcinių diskų tokių, kurie niekada neperkais, neperdegs kaip movos kai kuriuose SUV, auto ratai didieli, aukšti, prošvaita auto didelė, auto lengva (1350 kg) - pravažumas tikrai puikus. Kas sus 4x4 sistemos remontu - neseniai teko pakeisti kardano kryžmes, galiniam reduktoriuje nors reikia keisti tepalą kas 40 t. km. - dar nekeičiau, nes ten varžtas tepalo išleidimo nuo pirkimo kažkos jau sudirbtas, nepavyko atsukti - taip ir važinėju ir 4x4 dar vis veikia, nors ant slidaus kelio jaučiasi tampymas - matyt jau neadekvačiai reaguoja. Silpnoka sankaba - mėgstatnti parūkti. Pavarų dėžės atbulinis bėgis (mechanika) toks garsas nekoks įjungus ir judant (ir paskitas tas pats). Variklis - 2.0 benzinas, 94 kw. Galios per akis, bet kuro (dujų) ima apie 12 mišriu. Teko jau pakeisti variklį, nes dėl dujų vožtuvų įdėklai išsidėvėjo - minkšto metalo galva - reikia dažnai reguliuoti vožtuvų tarpelius ir pageidautina dėtis lašelinę, kuri kažkiek pristabdo galvos dėvėjimąsi.
Variklis
aprašyta
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
aprašyta
Patarimai perkančiajam
Tokių metų jau žiŪrėti rūdis, slensčių būklę, pasižiūrėti kardano kryžmes, pravažiuoti ant slidau kelio ar netampo, ar veikia 4x4 ir t. t.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai