Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Suprasdami, kad amžinai negalima ilsėtis ant laurų 2002 metais Honda atnaujino CR-V. Antros kartos CR-V yra visiškai naujai suprojektuotas visureigis, gaminamas ant septintos kartos Civic bazės ir varomas nauju K serijos varikliu. Nepaisant galios padidėjimo, naujas CR-V išsaugojo ekonomiško SUV vardą dėka i-VTEC sistemos. Naujai sukurta važiuoklė padidino standumą, priekyje naudojama MacPherson tipo pakaba, tuo tarpu gale išliko dviejų skersinių svirčių pakaba. Naujasis CR-V taip pat yra patogesnis, saugesnis, erdvesnis, galingesnis ir manevringesnis, tačiau kaip ir senasis išliko labai smagus vairuoti, puikiai įveikiantis posūkius. Tai patikimas, ekonomiškas, puikiai suprojektuotas ir praktiškas automobilis su dideliu bagažo skyriumi. Minusai? Na tai nėra tikras visureigis, todėl bekelėje jo galimybės yra ribotos.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
2002 ir 2003 metais žurnalas „Car and Driver“ šios kartos CR-V išrinko geriausiu metų kompaktišku SUV.
Pavadinimas „CR-V“ šifruojamas kaip „Civic Recreation Vehicle“, kadangi pats automobilis buvo projektuojamas ant kompaktiško Civic platformos.
Pavadinimas „CR-V“ šifruojamas kaip „Civic Recreation Vehicle“, kadangi pats automobilis buvo projektuojamas ant kompaktiško Civic platformos.
2019-06-22 |
Mitas, kad tai tobulas automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pakankamai talpus ir ekonomiškas. Sorry daugiau pliusų nerandu
Skarbonkė, jokios garso izoliacijos, pūna kaip velnias, brangus remontas, firminės ligos, kurių neina atsikratyti, kad ir ką darytum
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, pamėginsiu pasidalinti patirtimi apie šį, neva, tobulą automibilį. Tikrai turiu teisę ir patirties tai daryti. Man 42. Per savo gyvenimą turėjau daug mašinų savų ir keleta metų užsiėmiau pardavimu iš USA. Buvo ir Audi, Bmw ir liaudies automobilių, Lexusų ir visokio kitokio velnio. Tai štai kartą draugas, servizo savininkas, išreklamavo honda cr-v. Neva tai tobulas ir negendantis automobilis. Susigundžiau, nusipirkau. Kadangi panešiotų nebūna sveikų, pirkau su neva turbinos defektu. Turbina radau greitai, atsiėjo 60 rublių (kas pamenat prisiminkit ir palyginkit bolševikų rublius ir eurus, ypač 10, trūksta tik lenino snukio). Tai va, pakeitėm turbiną, tepalus ir viską ką reik, galvoju tuoj važiuosiu ir užsilenkė motoras. Šiaip to ir reikėjo tikėtis, nes prancūzų varliaėdžiai mašinų eksploatuoti tikrai nemoka. Radau motorą už 350 rublių iš Civiko (N22A2). Pakeitėm ir patenkintas išlėkiau registruoti, prieš tai paskraidžiau vietine gatvike, kad sudegtų tepalai duslerkėj, finale pasivijo policija ir puolė gesinti, gerai, kad spėjau surėkti, jog nedegu, paaiškinau situaciją. Taigi tech apžiūrą praėjau iš kart, registracija ir aišku laistyti. Po savaitės išlėkėm su šeima ir draugais į Kroatiją. Geriau bičiau nevažiavęs, garso izoliacijos - nulis. Po 300 km atrodė, kad parą jau už vairo, mago nesigirdi, kad ir kiek garsintum, nuovargis važiuoti su šita mašina milžiniškas, jei esi ūkininkas ir reik po vietą,tada prašom. Tikrai mašina patikima, kol...nepradeda lįsti jos bėdos. Suvažinėjom be nuostolių. O pirma bėda buvo Egr, kurių yra du. Austrijoj kažkuris užklynijo ir paspaudus gazą šikna pajuoduodavo, paskui, gal atsistatė ir buvo gerai, bet tik tarpais. Net ir pakeitus abu, ši bėda niekur nedingo. Prakiuro oro padavimo šlanga, su visom nuolaidom 120 rublių, susiklijavau pats. Po to pradėjo lenktis purkštukai, vienas po kito, gerai, kad nebrangūs, po 45-50 rublių. Nuolat dingstantis aušinimo skystis, pradžioje per varžtą nuleidimo, po ti jau per radiatorių. I įdomiausiai, kad pas šitą mašiną temperatūrą lygu rodo, bet ji butaforinė, nes realaus daviklio tai nėra ir tik nepasižiūrėk ar yra skysčio, gali ieškotis variklio, taip ir nutiko draugui su nauja cr-v. Toliau nuolat plyštančios priekinės sėdynės (pas mane oda buvo), persiuvau abi, nelaiko įvorės, keisti kas metus. O šlykčiausiai, kad juoda šikna niekur nedingo, kad ir kiek buvo remontuojama. Tai štai išvada, mitas, kad jos negenda. Gal jei prižiūrėtą paimti, bet anksčiau ar vėliau pradės byrėti, o tada piniginėj reik turėtį finigų, nes remontas jolki palki koks nepigus. Apie tolimas keliones pamirškit, nes kaip minėjau, garso izoliacijos tel tiesiog nėra ir nereik rašyti, kad ji prasta. JOS TEN NĖRA JOKIOS. Na nebent jus mazochistas ar kurčnebilys. Pardaviau. Beje parduoti irgi nėra lengva, nebent kainą perekupinę pasiulysit. Nusipirkau mersedesą, E, 320 165 kw, dyzeliuką, universalą. Tai štai, įdomus reikalas, su mersu važiuoji ir kaifuoji, išlipti nesinori. Klausit kodėl lyginu du skirtingus dalykus? Kaip pirytą su pimpalu? Kaip ir funkcijas tas pačias gali atlikti,bet pajlauskit antrų pusių su kuo maloniau...tai va, su honda kankiniesi, o su šita mėgaujiesi. O dabar įdomiausias dalykas, detalių kainos mersui su V6 net pigesnės nei hondai. Pradedant filtrais (aišku jei firminiai mann ar knecht) ir baigiant šlangom. Naują interkūlinę šlangą mersui gavau už 44 rublius. Mitas, jog tai tobulas auto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 35)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda CR-V TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis