Markės
555 iš 1571
Honda CR-V 2011 - 2016
Honda CR-V, 2011 - 2016TOP 10
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Praktiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai"
Honda kompanija buvo viena iš pionierių kuriant kompaktiškus visureigius nuo pat 1995 metų ir kad neatsiliktų nuo šių dienų tendencijų pristato naują CR-V. Naujokas atrodo kiek žaismingiau – priekis įgavo aštresnių linijų, o gale į akis krenta aštri šoninių langų linija, bei įdomūs 3D galiniai žibintai. Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai ir kiek nuviliančiai. Kogero kompanijos vadovai laikosi taktikos: „kol pardavimai sekasi gerai, nėra reikalo kažką keisti iš esmės“. Viduje automobilio prietaisų skydelio dizainas yra tipiškas Honda stiliaus – su akcentu į centrinę konsolę kur yra LCD ekranas, bei aukštai įtaisyta pavarų perjungimo svirtis. Interjeras netgi tapo erdvesnis bei gerokai tylesnis nei pirmtako. Vairas tapo itin „lengvas“ kas palengvina manevravimą prie nedidelių greičių, tačiau suteikia per mažai informacijos važiuojant įprastais greičiais. Automobilis yra komplektuojamas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu su 180 AG galia ir 240 Nm sukimo momentu, taip pat mažesniu 2.0 litro benzininiu varikliu, tačiau didžiausio dėmesio be abejo susilauks dyzeliniai 1.6 ir 2.2 litrų varikliai. Taigi naujasis automobilis yra žingsnis į priekį, tik ar nebus šis žingsnis per mažas?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-10-27
Honda C-RV 2013
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
erdvus salonas, dinamika, kuro sąnaudos, gera pakaba, graži apdaila
akloji zona prie kairiojo statramščio, silpnos šviesos
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5
Bendras automobilio aprašas
Siūlau jūsų dėmesiui trumpą apžvalgą apie Honda, kuri su manimi jau nuo 2013 m. Šios istorijos tikslas - padėti apsispręsti tiems, kurie dabar beviltiškai bando išsirinkti automobilį iš dešimčių variantų. Iš karto pasakysiu, kad aš saviškės Hondos neparduodu ir tikslas visai ne tas. Bandomojo važiavimo metu iš karto supratau, kad automobilis važiuoja būtent taip, kaip man reikia ir patinka, kad pakaba tokio kietumo kokio reikia, kad automobilis gerai važiuotų, o ne per duobes kratytų, taip kad širdis kulnuose atsirastų. Iš pradžių ieškojau automobilio ilgoms kelionėms po Europą, kiek įmanoma su didesniu pravažumu ir patogaus parketinio visureigio. Dabar, praėjus daugiau nei penkeriems metams, galiu pasakyti, kad automobilis visiškai pateisino mano lūkesčius. Aš keliavau po visą Europą - nuo Estijos iki Italijos, nuo Lietuvos iki Bulgarijos ir tt...Ne kartą nakvojau mašinoje, keletą kartų važiavau per seklų šlapią molį..Išgyventa daug. Automobilis yra erdvus - be to, kad aš daug keliauju, aš dar turiu, namą, sodybą su vasarnamiu ir šiaip visokių buitinių reikalų. Taigi, bagažinėje lengvai telpa du po150 litrų vandens bakai, arba, pavyzdžiui, aštuoni šveleriai 2,5 metro ilgio, remiasi į priekinę panelę, bet vis tiek telpa. Viskas ko reikia, bet kokiam gyvenimo atvejui, yra automobilyje ir nesijaučiu sėdėdamas viduje,kad būčiau apkrautas: tai labai geras šiuolaikinis automobilis. Galinio vaizdo kamera puikiai rodo vaizdą ekrane, sėdėti viduje yra labai patogu, centrinis porankis yra reguliuojamas, sėdynės minkštos, aptrauktos veliūru, lengvai ir patogiai reguliuojamos. Durelių kišenės smulkiems daiktams yra tokio pločio, kad telpa plastmasinis vien litro talpos butelis. Garso izoliacija - labai gera, LED'ai žibintuose, manau, kad tai labai naudinga dalykėlis, o ir atrodo kietai. Salonas labai patogiai transformuojasi - patrauki rankenėlę ir atlošas pats nusileidžia, nereikia įdėti jokių didesnių pastangų. Automobilyje galiu miegoti išsitiesęs visu ūgiu, šiek tiek įstrižai, tačiau vis tiek išsitiesęs. Standartiškai sumontuota gera garso aparatūra - ilgose kelionėje pradedi vertinti tokius dalykus. Yra AUX įėjimas, galima palesti muziką iš bet kurios laikmenos. Jis puikiai skaito lietuvių abėcėlę, puikiai orientuojasi kataloguose. Minusai su kuriais susidūriau visos eksploatacijos metu. Nepatogiai išdėliotos durelių rankenos, dėl to, norint, atidaryti dureles, tenka nepatogiai sulenkti riešus. Neaiškus automatinio apšvietimo algoritmas. Aš bandžiau išsiaiškinti kaip naudotis, bet nepavyko, spjoviau į tai ir dabar važinėju senamadiškai. Lietaus metu šalia kairiojo statramsčio susiformuoja didelė akloji zona - valytuvas nepasiekia. Trasoje tai nėra taip pastebima, nes vandenį nupučia vėjas, bet mieste tai yra minusas. Priekiniai žibintai silpnoki. Jei trumpos šviesos dar pusėtinos, tai tolimos šviesos - tikra nelaimė. Galinių sėdynių atlošas nesireguliuoja. Man, kaip vairuotojui, tai nesvarbu, bet keleiviai skundžiasi. Miegoti - tik vertikaliai. Dabar privalumai. Sąnaudos. Vidutinės 9,5 litro 100 km. rezultatas pravažiavus 9500 km. Geras matomumas. Puikus stabdžiai. Valdymas, šiek tiek sumokas, bet į posūkius važiuoja gerai. Klimato kontrolė yra puiki - nustatau "auto" ir viskas, jokių problemų, jokio prakaitavimo, visiems patogu. Automatinė pavarų dėžė labai žiauriai gera. Absoliučiai nėra nusiskundimų. Bendrai Absoliučiai tai, ko man reikia. Dėl šviesų išsisprendžiau problemą, pakeičiau lemputes. Dabar važinėti - vienas malonumas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt