Markės
681 iš 1917
Honda CR-V, (RM) 2011 - 2016
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.48% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 7
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Praktiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Neišsiskiriantis dizainas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai"
Honda kompanija buvo viena iš pionierių kuriant kompaktiškus visureigius nuo pat 1995 metų. Šios kartos CR-V atrodo kiek žaismingiau – priekis įgavo aštresnių linijų, o gale į akis krenta aštri šoninių langų linija, bei įdomūs 3D galiniai žibintai. Automobilis liko atpažįstamu CR-V, tačiau lyginant su neseniai pasirodžiusiais išskirtiniais ir jaudinančio dizaino Kia Sportage, Ford Kuga ir Range Rover Evoque, CR-V atrodo blankiai ir kiek nuviliančiai. Kogero kompanijos vadovai laikosi taktikos: „kol pardavimai sekasi gerai, nėra reikalo kažką keisti iš esmės“. Viduje automobilio prietaisų skydelio dizainas yra tipiško Honda stiliaus – su akcentu į centrinę konsolę kur yra LCD ekranas, bei aukštai įtaisyta pavarų perjungimo svirtis. Interjeras netgi tapo erdvesnis bei gerokai tylesnis nei pirmtako. Vairas tapo itin „lengvas“ kas palengvina manevravimą prie nedidelių greičių, tačiau suteikia per mažai informacijos važiuojant įprastais greičiais. Automobilis yra komplektuojamas su 2.4 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu su 180 AG galia ir 240 Nm sukimo momentu, taip pat mažesniu 2.0 litro benzininiu varikliu, tačiau didžiausio dėmesio susilaukė dyzeliniai 1.6 ir 2.2 litrų varikliai. Taigi naujasis automobilis yra žingsnis į priekį, tik ar nebus šis žingsnis per mažas?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-01-05

Žymiai patobulintas „Honda CR-V“

Žymiai patobulintas „Honda CR-V“
 „Honda CR-V“ 2015-uosius pasitinka atnaujinta išvaizda, peržiūrėta variklių gama ir naujomis auto IT technologijomis, todėl tampa dar patrauklesnis Europos pirkėjams.
2015 m. pavasarį prekyboje pasirodysiančio CR-V atnaujintos išorės rezultatas – dar ryžtingesnė ir sportiškesnė išvaizda, išlaikanti savitą „Honda“ stilių. Labiausiai pastebimi priekinės dalies pokyčiai – naujo dizaino priekiniai žibintai, sklandžiai susiliejantys su naujos išvaizdos grotelėmis. Be to, dėl naujojo bamperio ir dugno apsaugos plokštės CR-V atrodo platesnis ir stabilesnis, pažemėja automobilio regimasis svorio centras. Naujo stiliaus kombinuotieji šviesos diodų galiniai žibintai CR-V suteikia grakštesnę, trimatę išvaizdą.
 
Užsibrėžtą tikslą sukurti stilingesnį ir funkcionalesnį interjerą „Honda“ pasiekė išilgai prietaisų skydo įrengusi naujos formos chromuotą apvadą bei panaudodama aukščiausios kokybės medžiagas mygtukų paviršiuose. Tarp priekinių sėdynių įrengtas slankusis porankis (60 mm į priekį ir atgal) interjerą daro dar universalesnį ir patogesnį.

Nauji, našesni varikliai
 
Keturiais ratais varomuose CR-V modeliuose bus įrengiami galingesni dyzeliniai varikliai ir naujoviškos bei efektyvios automatinės devynių pavarų dėžės.
 
Naujojo „Honda“ Earth Dreams Technology serijos 1,6 ltr. i-DTEC keturių cilindrų variklio išvystoma galia yra kur kas didesnė nei jo pirmtako ir siekia 160 AG bei 350 Nm.

 
Šis variklis gali būti komponuojamas su mechanine šešių pavarų dėže, kurią naudojant užtikrinama mažiausia savo klasėje, 130 g/km nesiekianti CO2 emisija, arba su naująja automatine devynių pavarų dėže, leidžiančia išnaudoti visas variklio efektyvumo teikiamas galimybes. CR-V su devynių greičių pavarų dėže išmetamas CO2 kiekis mažesnis nei 135 g/km – net 20 proc. mažiau, lyginant su ankstesne penkių greičių automatine pavarų dėže.
 
Dviem ratais varomame CR-V su dyzeliniu varikliu ir mechanine pavarų dėže išliko ankstesnių modelių 120 AG 1,6 litro i-DTEC variklis, kurio išmetamųjų dujų emisija dabar tesiekia 115 g/km. Taip pat galima rinktis 155 AG 2,0 litro i-VTEC benzininį variklį, kuris dabar atitinka „Euro 6“ reglamento reikalavimus.
 
Visiškai nauja informacijos ir pramogų technologija
 
2015 m. CR-V modelį įsigiję Europos pirkėjai vieni pirmųjų galės naudotis „Honda Connect“ – naujoviška, iš įvairių programėlių sudaryta informacijos ir pramogų sistema.
 
Ši įranga visuose modeliuose montuojama kaip standartinė sistema, kuria patogiau naudotis ir kuri pasižymi ryšio galimybėmis kelyje bei septynių colių dydžio liečiamajame ekrane pateikiamomis įvairiausiomis funkcijomis. „Honda Connect“ priekinių sėdynių keleiviams leidžia greitai peržiūrėti automobilio informaciją, matyti automobilio statymo galinio vaizdo kameros transliuojamą vaizdą, „Bluetooth“ ryšiu prijungti telefoną ir naudotis „MirrorLink“ technologija.

 
Iš naujosios sistemos funkcijų galima paminėti interneto ryšį, devynias įdiegtas programėles bei prieigą prie „Honda“ programėlių centro, taip pat atskirai įsigyjamą „Garmin“ palydovinės navigacijos sistemą, garso sistemos informaciją, AM, FM, DAB ir internetinį radijo imtuvą, telefono sąsają ir „Bluetooth“ ryšį. Be to, sistemoje įtaisyta automobilio statymo galinio vaizdo kamera ir teikiama įvairiausia automobilio informacija, pavyzdžiui, kelionės skaitiklis, degalų taupymo duomenys ir kelionės trukmė.
 
Šaltinis:
 
Taip pat skaitykite:


Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt