Markės
695 iš 1911
Honda Integra, 1994 - 2001
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.019% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Honda Integra yra sportiškas priekiniais ratais varomas automobilis gaminamas su kupė ir sedano kėbulais. Honda gamoje Integra stovi aukščiau mažųjų Honda automobilių tokių kaip Honda Civic, Honda City ir Honda Logo. Šios kartos modelis turėjo neįprastus keturis apvalius priekinius žibintus, tačiau vėliau JDM rinkai buvo pristatytas modelis su tradiciniais ištisiniais priekiniais žibintais, kadangi keturlempė Integra nebuvo labai mėgstama. Galingiausia kultinė Type-R versija buvo gaminama su puikiu 1.8 litro DOHC VTEC varikliu su 190 AG galia prie 7900 rpm ir 178 Nm sukimo momentu prie 7300 rpm. Automobilis galėjo pasiekti 100 km/h per 6.2 sekundės. Ir tai yra variklis be turbinos. Tačiau šiam varikliui kiek trūko galios prie žemų sūkių, todėl reikia išsukti tikrai aukštus sūkius, kad jis parodytų viską ką gali. Type-R versija turėjo visą eilę pakeitimų pradedant pakaba ir baigiant interjeru, kuris buvo maksimaliai išlengvintas - oro kondicionierius ir garso izoliacijos medžiaga buvo pašalinta, sėdynės pakeistos lengvesnėmis Recaro. Automobilis tapo gerokai triukšmingesnis, tačiau šio modelio savininkams tai mažiausiai rūpėjo. Dauguma teikė pirmenybę VTEC varikliams, tačiau tarp "hardcore" Honda gerbėjų populiariasi buvo ne VTEC varikliai. Tokie ne VTEC varikliai kaip B18B1 ar B18A1 yra 1.8 litro ir yra ypač populiarūs montuojant prie jų turbinas, kadangi šie agregatai turi žemesnį suspaudimo laipsnį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Type-R versija buvo gaminama su puikiu 1.8 litro DOHC VTEC varikliu su 190 AG galia prie 7900 rpm ir 178 Nm sukimo momentu prie 7300 rpm. Automobilis galėjo pasiekti 100 km/h per 6.2 sekundės. Savo laiku tai buvo vienas daugiausiai arklio galių iš vieno litro išspaudžiantis atmosferinis variklis pasaulyje.

Automobilis buvo plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir net ralio varžybose:



Honda Integra, tiksliau Acura Integra nusifilmavo ir “Fast and the Furious” filme. Tai buvo 1995 metų Acura Integra, kuri įsiminė kogero tik 180 laipsnių apsisukimu naudojant rankinį stabdį. Originaliai Integra buvo tamsiai mėlynos spalvos keturdurė LS versija (ne GSR) su automatine pavarų dėže, su pakeista priekine dalimi iš keturių lempų dizaino į pailgas lempas, anglies pluošto kapotu ir galiniu spoileriu.



Automobilio savininkė buvo moteris, kas patiko filmo kūrėjams, nes automobilį filme vairavo Jordanos Brewster personažas - pagrindinio herojaus mylimoji Mia Toretto. Įdomu tai, kad kai buvo pradėti filmavimo darbai, Jordana ne tik nebuvo automobilių fanė, bet ji net neturėjo vairuotojo pažymėjimo.



Originalus automobilis

Acura Integra buvo tiesiog perdažyta ir kaip įprasta užklijuoti lipdukai, stilistiškai modifikuotas interjeras, uždėti nauji ratlankiai ir “Koni” coiloveriai. Po filmavimo automobilio savininkė gražino Integrai buvusią spalvą ir toliau ją naudojo kaip kasdieninį automobilį. Tačiau praėjus vos mėnesiui po filmavimo automobilis pateko į avariją, kurioje Acura Integra buvo apgadinta ir iš priekio, ir iš galo, todėl buvo atiduota į autolaužyną.







2015-03-22
Šio automobilio savininkas tikriausiai neapsisprendė, kokio automobilio labiau norėtų, todėl iš „Acura Integra“ nusprendė pasidaryti „Nissan Skyline GT-R“ kopiją su gale įtaisytais originaliais „R34“ žibintais. Viskas atrodo itin keistai. Po variklio dangčiu slepias...
2014-11-02
Žiūrėdami pirmąją filmo „Greiti ir įsiutę“ dalį tikriausiai niekada nebūtumėte pagalvoję, kad bus įmanoma įsigyti filme „vaidinusius“ automobilius, su kuriais pagrindiniai personažai lėkė gatvėmis beprotišku greičiu ir atlikinėjo įvairius triukus. Faktas, kad eBay aukcione yra pa...
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt