Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Rover 800. Tai buvo pirma Honda turinti vairuotojo pusės oro pagalvę, saugos diržų įtempėjus, traukos kontrolės sistemą (TCS). Tai taip pat buvo pirmas priekiniais ratais varomas automobilis turintis traukos kontrolės sistemą. Legend turi sportišką dviejų skersinių svirčių pakabą tiek priekyje, tiek gale, o V6 variklis turėjo kompiuteriu kontroliuojamą kuro įpurškimą.
Pirmos kartos Honda Legend buvo gaminama ant 1985 metų Honda Accord bazės ir buvo pirmoji Honda su V6 varikliu. Su šiuo modeliu Honda norėjo įsiskverbti į aukštos klasės europietiškų automobilių rinką. Pagrindinis Legend skirtumas nuo kitų panašios klasės japoniškų konkurentų - Toyota ir Nissan yra tas, kad Legend yra priekiniais ratais varomas automobilis. Honda Legenda niekada nebuvo plačiai pardavinėjama ir reklamuojama Europoje iš dalies dėl to, kad turi savo europietišką pusbrolį – SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmasis Honda automobilis su V6 varikliu.
Tai taip pat šios kartos Legend buvo pirmas priekiniais ratais varomas automobilis turintis traukos kontrolės sistemą.
Tai taip pat šios kartos Legend buvo pirmas priekiniais ratais varomas automobilis turintis traukos kontrolės sistemą.
Patalpino: Lukas | 2009-04-06 |
Honda Legend coupe |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vairavimo malonumas, erdvumas, variklio darbas bei garsas.
Korozija, kaip 2.7 litro variklis galetu buti galingesnis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Tikrai geras, patvarus, patogus, isvaizdus, talpus automobilis. Savu laiku buvo laikomas aukstos klases automobilis kartais ir dabar nenusileidzia naujesnioms transporto priemonems savo privalumu skaiciumi (Oro pagalves, Abs, Autopilotas, Kondicionierius, Sildomos sedynes ir t.t) |
Variklis |
Kaip dvidesimties metu senumo 2.7 litro talpos V formos 6 cilindru variklis "ryja" nedaug. 12-14 litru mieste, priklausomai nuo variklio technines bukles, bei vairavimo stiliaus, uzmiestyje - 8-10 litru. Variklio gedimu nepastebjau. Vienintele problema - greiciu deze. Negaliu sakyti, kad tai yra legendu "liga", bet pries perkant reiketu atidziau apziureti greiciu dezes technini stovi. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Detales nera brangios (aisku tai nera VW Golf) ir ju galima surasti daugumoje Japonisku autodetaliu parduoduviu. Manau po keletos metu paklausa (kartu ir kaina) turetu dideti, visdelto laikau H Legend retu automobiliu musu gatvese. |
Patarimai perkančiajam |
Dar karta patarciau apziureti greiciu dezes technine bukle. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda Legend TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis