Autoasas
Automobilio peržiūra


AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

KITOKIA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAcuraAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiBuickCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordGMCHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPontiacPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


497 iš 1377
Honda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabarHonda NSX 2016 - dabar
Neabejotinai tai yra vienas laukiamiausių sportinių automobilių per paskutinį dešimtmetį. Ilgus metus fanai laukė pargrįžtant NSX ir sulaukė. Senasis NSX buvo išties revoliucinis automobilis – tai “superkaras”, kuriam nusipirkti ir dar svarbiau išlaikyti nereikėjo milijoninių sąskaitų banke, kuris buvo pakankamai komfortiškas ilgose kelionėse ir solidus lenktynių trasose. Tuo metu aliumininė automobilio konstrukcija buvo inovatyvi, o visa kita labai paprasta. Bet būtent taip kaip ir turėtų būti – centre sumontuotas variklis, galiniai varomieji ratai, mechaninė pavarų dėžė ir tiek. Kogero greičiausias gamyklinis japoniškas to meto automobilis. Taigi, naujo modelio laukia dideli iššūkiai ir Honda sako yra tam pasiruošusi. NSX projekto vadovas teigia, kad naujas NSX turi tokias pačias technologijas kaip 918 Porsche ar LaFerrari tik už daug mažesnę kainą. Ta pati sėkmės formulė kaip prieš 25 metus? Tap, kodėl gi ne. Naujas modelis elektros variklius naudoja ne tam, kad sumažinti kuro sąnaudas. Ištiesų posūkiuose automobilis atlieka skaičiavimus ko reikia, kad pasiekti idealią trajektoriją. Atitinkamai gali būti duotas signalas pristabdyti vieną iš vidinių posūkyje esančių ratų arba elektros variklių pagalba suteikti daugiau sukimo momento išoriniam priekiniam ratui. Automobilis turi V6 vidaus degimo variklį sukantį galinius ratus ir du 36 AG galios elektros variklius kiekvienam iš priekinių ratų, bendra variklių galia sudaro apie 500 AG. Gamintojas teigia turintis vieną efektyviausių starto kontrolės sistemų, kuri leidžia 100 km/h pasiekti per mažiau nei 3 sekundės! Paspaudus akseleratoriaus pedalą, variklis suskamba visu garsumu – jo tembras tiesiog isteriškas, palyginamas nebent su F1 bolido atmosferinio variklio garsu. Viduje automobilis gali pasigirti puikiu matomumu, neblogesniu nei 570/650/675 McLaren modelių, vairuotojo pozicija yra žema su puikiu šoniniu palaikymu. NSX yra puikiai valdomas – vairuotojas gali tiesiogiai pajusti bet kurį net ir mažiausią rankos ar kojos judesį persiduodantį į tiesioginį rezultatą kelyje. Visgi, sunku nusakyti kokią poziciją NSX turės užimti šiandieninių superautomobilių rinkoje – ar tai yra aukštų technologijų automobilis ar galingas, solidus ar tiesiog “kietas” automobilis. Taip, automobilis yra puikiai valdomas, bet ar galės prilygti tokiems ištobulintiems konkurentams kaip Porsche 911 GT3 ar Ferrari 488 GTB, ypač turint galvoje santykinai didelį NSX svorį. Honda hibridinės technologijos neįgalina NSX naudoti ekonomiškumo tikslais ką gali padaryti BMW i8. Ar automobilis sugebės suteikti tokias emocijas kaip McLaren, Pagani modeliai? Ar galės būti kasdieninis superautomobilis kaip Audi R8? Kuo turės tapti Honda NSX? O gal tiesiog šis automobilis išras naują kelią, savo pačio kelią – taip kaip padarė jo šlovingasis pirmtakas.
Automobilio eksploatacijos kaštai Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas. Palyginti
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 0
Atsiliepimų sąrašas tuščias.
Įvertink automobilį pirmas!
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z
PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO