Automobiliai
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Neabejotinai tai yra vienas laukiamiausių sportinių automobilių per paskutinį dešimtmetį. Ilgus metus fanai laukė pargrįžtant NSX ir sulaukė. Senasis NSX buvo išties revoliucinis automobilis – tai “superkaras”, kuriam nusipirkti ir dar svarbiau išlaikyti nereikėjo milijoninių sąskaitų banke, kuris buvo pakankamai komfortiškas ilgose kelionėse ir solidus lenktynių trasose. Tuo metu aliumininė automobilio konstrukcija buvo inovatyvi, o visa kita labai paprasta. Bet būtent taip kaip ir turėtų būti – centre sumontuotas variklis, galiniai varomieji ratai, mechaninė pavarų dėžė ir tiek. Kogero greičiausias gamyklinis japoniškas to meto automobilis. Taigi, naujo modelio laukia dideli iššūkiai ir Honda sako yra tam pasiruošusi. NSX projekto vadovas teigia, kad naujas NSX turi tokias pačias technologijas kaip 918 Porsche ar LaFerrari tik už daug mažesnę kainą. Ta pati sėkmės formulė kaip prieš 25 metus? Tap, kodėl gi ne. Naujas modelis elektros variklius naudoja ne tam, kad sumažinti kuro sąnaudas. Ištiesų posūkiuose automobilis atlieka skaičiavimus ko reikia, kad pasiekti idealią trajektoriją. Atitinkamai gali būti duotas signalas pristabdyti vieną iš vidinių posūkyje esančių ratų arba elektros variklių pagalba suteikti daugiau sukimo momento išoriniam priekiniam ratui. Automobilis turi V6 vidaus degimo variklį sukantį galinius ratus ir du 36 AG galios elektros variklius kiekvienam iš priekinių ratų, bendra variklių galia sudaro apie 500 AG. Gamintojas teigia turintis vieną efektyviausių starto kontrolės sistemų, kuri leidžia 100 km/h pasiekti per mažiau nei 3 sekundės! Paspaudus akseleratoriaus pedalą, variklis suskamba visu garsumu – jo tembras tiesiog isteriškas, palyginamas nebent su F1 bolido atmosferinio variklio garsu. Viduje automobilis gali pasigirti puikiu matomumu, neblogesniu nei 570/650/675 McLaren modelių, vairuotojo pozicija yra žema su puikiu šoniniu palaikymu. NSX yra puikiai valdomas – vairuotojas gali tiesiogiai pajusti bet kurį net ir mažiausią rankos ar kojos judesį persiduodantį į tiesioginį rezultatą kelyje. Visgi, sunku nusakyti kokią poziciją NSX turės užimti šiandieninių superautomobilių rinkoje – ar tai yra aukštų technologijų automobilis ar galingas, solidus ar tiesiog “kietas” automobilis. Taip, automobilis yra puikiai valdomas, bet ar galės prilygti tokiems ištobulintiems konkurentams kaip Porsche 911 GT3 ar Ferrari 488 GTB, ypač turint galvoje santykinai didelį NSX svorį. Honda hibridinės technologijos neįgalina NSX naudoti ekonomiškumo tikslais ką gali padaryti BMW i8. Ar automobilis sugebės suteikti tokias emocijas kaip McLaren, Pagani modeliai? Ar galės būti kasdieninis superautomobilis kaip Audi R8? Kuo turės tapti Honda NSX? O gal tiesiog šis automobilis išras naują kelią, savo pačio kelią – taip kaip padarė jo šlovingasis pirmtakas.
Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1980 - ieji | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||
Insight | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | ||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | Legend | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | CRX | Del Sol | CR-Z | |||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | Prelude | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pilot | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Crosstour | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ||
1980 - ieji | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji |
Honda NSX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Išskirtiniai automobiliai |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |