Markės
720 iš 1917
Honda Prelude, 1992 - 1996
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 16
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Pagaliau Prelude su galingu varikliu
  • Puikus kėbulo ir pribloškiantis interjero dizainas
  • 4WS ir puiki sportiška pakaba
TRŪKUMAI
  • Didelis svoris
  • Varomas priekiniais ratais
  • Po kapotu pritrūko dar dviejų cilindrų, turbinos arba dar šiek tiek cm3
"Automobilis turi puikų svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui ir tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą"
Išskirtinio išorės ir vidaus dizaino automobilis galintis pasiūlyti ir išskirtinę dinamiką. Prelude tapo trumpesnis, platesnis ir žemesnis. Išorėje neliko išlendančių priekinių žibintų, užpakalinė dalis buvo suapvalinta ir gan aukštai pakelta. Stiklinis stoglangis pakeistas metaliniu ir šįkart jis nesulenda į kėbulą, o išlenda į lauką taip atlikdamas ir spoilerio funkciją, ko pasekoje sumažėjo oro keliamas triukšmas. Pakaboje naudojama garsioji Honda dviejų skersinių svirčių sistema puikiai tinkanti sportiškam važiavimui. Viduje – įspūdingas prietaisų skydelis tolygiai einantis per visą automobilio plotį ir turintis elektroninius prietaisų indikatorius skydelio centre. Automobilis turi svorio pasiskirstymą santykiu 58% priekiui ir 42% galui. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji pakeista į elektroninę. Galingiausia versija turi atmosferinį aukštų sūkių 2.2 L DOHC VTEC H22a1 variklį su įspūdinga 190 AG (143 kW) prie 6800 rpm galia. Ketvirtos kartos Prelude dalijasi kai kuriais pakabos komponentais su penktos (1994-97 metų) kartos Honda Accord. Prelude savo populiarumu nusileido dinamiškesniems nors paprastesniems Civic ir Integra modeliams, o labiau prabangūs NSX ir vėliau pasirodęs S2000 vėlgi lenkė Prelude savo galia. Tačiau Prelude išsiskiria puikiu kompromisu derinančiu stilių, puikią kokybę ir dinamiką. Šis modelis yra itin populiarus tarp Honda gerbėjų mėgstančių perdarinėti ir tobulinti savo automobilį. Prelude yra puikiai surinktas, kokybiškas, pakankamai ekonomiškas, greitas, itin smagus vairuoti ir toks patikimas, kad net ir po dešimtmečio kito jis puikiai važiuoja. Trūkumai yra vos keli - erdvės trūkumas ant galinių mini sėdynių ir nedidelis bagažo skyrius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai buvo vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS), tik šioje kartoje ji buvo pakeista iš mechaninės į elektroninę.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių 1997 ir 1998 metais.

Automobilis buvo reklamuojamas legendinio F1 lenktynininko Ayrton Senna:


Pirmos kartos Honda Prelude buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:


Vaidas.P
Autofanas visiskas :)
Vilnius, Lietuva
Parašė atsiliepimų: 14
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lankytojo
reitingas
3.9

Atsiliepimai įvertinti 448 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketąPeržiūrėti lankytojo mėgiamiausius automobilius
Patalpino: virgis | 2010-02-01
Istvermingas automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geras variklis, puiki pakaba, puikus patikimumas. Nebrangios detales, jas rasti ne problema (isskyrus kebulo). Labai smagus automobilis su puikiu dizainu. Jam butinai reikia minimum 17 coliu ratlankiu!
Rudys, nepraktiskas, sunkoka eksploatuoti ziema. Prasti stabdziai. Galetu buti galiniai varomi ratai :)
Bendras automobilio aprašas
Tai automobilis tinkamai priziurimas, kuris gali vaziuoti metumetus. Aisku ir jis ne be trukumu. Pirmiausia jis rudija – ypac galines arkos, slenksciai, yra rudziuir ant dureliu, nors jos berods nebuvo pazeistos. Visgi rudys nesidaugina kur papuole – ant stogo, aplink langus ar kitur. Antra – automobilis labai renka dregme salone. Problema yra vandens latakuose, kurie uzsikemsa ir vanduo pradeda begti i bagazine ir ant galiniu sedyniu. Net jei sutvarkai sia problema, automobilyje yra dregna. Tas pasijaucia esant lietingam orui – daznai stipriai apruksta langai. Tai problema ziema, na dar rudeni, taciau visiskai nepastebima vasara. Man nuolat nekontaktuoja vieno priekinio zibinto fyshke. Pasikeiciau – vistiek prisvilo. Lemputes naudojamos tinkamo galingumo. Kogero rimciausias minusas – prasti stabdziai. Kadangi pas mane nera ABS reikia tikrai moketi stabdyti, be tostabdziai palyginti nejautrus ir susidaro silpnu stabdziu ispudis. Buvau pasikeites visus stabdziu diskus ir kaladeles i naujus, taciau smagiai stabdesi tik kokias kelias pirmas savaites. Veliau jautrumas dingo. Ant galiniu stabdziu disku aiskiai matyti, kad kaladeles prastai priglunda prie disko. Cia gali buti suportu problema. Butu gerai pasikeisti ir naujus suportus. Negerai ir tai, kad soniniai veidrodeliai nesildomi – ziema to labai truksta, priekines sviesos yra prastos, apsisukimo spindulys didelis, blogas matomumas atgal. Dabar apie gerumus. Ju daug. Su varikliu aboliuciai jokiu probelamu, pakaba taip pat labai patikima ir istverminga. Automobilis puikiai stovi ant kelio, variklis taip pat pakankamai smagus. Interjeras labai patogus – viskas po ranka, sedynes turi gera sonini palaikyma, taciau jos gali buti mazos stambiam zmogui (stambiam sis automobilis apskritai bus mazas :)). Vairuoti tikras malonumas. Visi el. prietaisai veikia kaip laikrodis. Pavaru perjungimas labai tikslus ir malonus. Jei mylesi si auto – vaziuos jis amzinai. Zodziu trukumai smulkus, visi pagrindiniai dalykai – uzsitarnauja tik geriausius vertinimus.
Variklis
2.0 litro. Megsta aukstus sukius, taciau silpnokas prie zemu. Taciau pakankamai galingas kaip tokio litrazo ir be turbinos. Labai svelniai ir tolygiai dirba. Labai patikimas, jokiu zugesimu be priezasties ir pan.
Patarimai perkančiajam
Geras budas patikrinti ar automobilis nedauztas i prieki – patikrinti tarpus tarp priekio detaliu: lempu, sparnu, kapoto. Suvesti sias detales, kad tarpai butu vienodi, labai sunku. Taip pat nepamirsti korozijos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt