Markės
588 iš 1577
Honda Prelude 1997 - 2001
Honda Prelude, 1997 - 2001
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 11
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Penktos kartos Prelude dizainas tapo panašus į 1980-ųjų trečios kartos Prelude. Automobilis turi 63/37 svorio pasidalijimą, jis tapo didesnis - tarpuratis ilgesnis, visi gabaritiniai matmenys yra didesni, todėl ir interjeras šiek tiek padidėjo. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS). Galingiausia penktos kartos Prelude Type S buvo gaminama tik Japonijoje ir turi atmosferinį 2.2 L H22A DOHC VTEC variklį su 223 AG (162 kW)/7200 rpm galia ir 221 Nm/6500 rpm sukimo momentu. JAV buvo gaminamas Type SH (“Super-Handling”) variantas su ATTS Honda aktyvia sukimo momento atidavimo sistema. Ši technologija pagerina automobilio valdymą ir galią taip, kad priekiniais ratais varomas automobilis elgiasi panašiai kaip galiniais ratais varomas. 1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD. Tačiau ir 5 kartos pardavimai nebuvo stiprūs, ypač dėl kitų Honda modelių gausios pasiūlos – pigesnio dinamiško Honda Civic ir itin komfortiško, galingo Honda Accord Coupe. Vairuotojai vieningai giria Prelude valdymo savybes, dinamiką, puikų patikimumą. Tarp minusų randami tie patys – maža interjero erdvė, ypač ant galinių sėdynių, taip pat važiuojant didesniu greičiu erzinana triukšmas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS).

1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių penkis kartus per penkerius autmobilio gamybos metus.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
3.1

Atsiliepimai įvertinti 124 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Vytautas | 2009-03-30
Geras sportiskas automobilis, taciau truksta galios
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Labai gerai valdomas, puikiai atrodantis ir isskirtinis automobilis. Patikimumas, variklis taip pat pliusai. Sedynes labai puikios, interjeras labai patogus.
Labai, labai nepraktiskas. Kiek pasenes automobilis siandienai, be to varikli geriaus rinktis 2.2l VTEC.
Bendras automobilio aprašas
Turiu sios kartos Prelude su 2 litru varikliu kokius du metus. Per ta laika likau patenkintas automobilio kokybe, patikimumu. Iki siol automobilyje viskas veikia puikiai, kokiu priekaistu, variklis dirba visada gerai, bet kokiu oru. Tai labai patikimas, gerai sukonstruotas automobilis. Tai grazus automobilis, kuris issiskiria is kitu ir yra kartu sportiskas ir solidus. Tiesa viduje vietos tikrai mazai, ne daugiau nei pries tai gamintos Prelude (taciau cia visgi sportiskas automobilis :). Tai nemazas automobilio minusas. Galines sedynes visai mazos, o ant ju patekti labai sunku. Ant galiniu sedyniu geriausia vezioti koki krepsi ar panasiai. Priekines sedynes salyginai erdvios, kadangi tai labai priklasuso nuo to kiek esi atsistumes sedyne. Jei gale sedi koks vargsas zmogus, tai priekinese sedynese irgi nekas belieka. Viduje viskas kokybiska, malonus, plastikas, gerai skaitomi prietaisai. Automobilyje isitaisius labai patogu, nesiniri islipti. Nors prietaisu skydelis gana standartiskas, taciau vistiek automobilis jauciamas sportiskas. Daugelis prietaisu elektra valdoma, cia pas Prelude standartas. Tiesa sakant man sios kartos interjeras labai patinka. Veliuras labai malonus, sedynes sportiskos, smagios ir grazios, taciau nelabai patogios ilgose kelionese. Keistas vienas dalykas – rankinis stabdys yra keleivio puseje. Valdymo savybes – didziausias Prelude privalumas. Automobilis labai gerai laiko kelia, klauso vairo puikiai, atgalinis rysys nuo kelio kaip tik toks kokio ir norisi. Zodziu cia Honda moka dirbti.
Variklis
Variklis pas mane 2 litru ir nors tai ne kazkoks ipatingas motoras, taciau jo pakanka. Tiesa norint lenkti, verciau musti zemesni begi, nes kitaip gali tekti palaukti kol variklis pasieks 4000 apsuku ir prades normaliai greitintis. Ekonomija – apie 10l/100km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nepirkit jokiu budu su automatine pavaru deze. Kiek zinau ji ne tik labai genda, taciau ir labai nesklandziai, bei triuksmingai dirba. Visa kita gana patikima, neturejau didesniu problemu. Pakaba remontuoti teko pora kartu, detaliuk kainos mazdaug tokios: sarnyras apie 50-60Lt., sailentblokas 40Lt, o stabilizatoriaus trauke -30Lt. Zodziu viskas tvarkoje su sitais reikalais.
Patarimai perkančiajam
Automatinei pavaru dezei grieztas ne.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt