Markės
563 iš 1534
Honda Prelude 1997 - 2001
Honda Prelude, 1997 - 2001
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 11
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Penktos kartos Prelude dizainas tapo panašus į 1980-ųjų trečios kartos Prelude. Automobilis turi 63/37 svorio pasidalijimą, jis tapo didesnis - tarpuratis ilgesnis, visi gabaritiniai matmenys yra didesni, todėl ir interjeras šiek tiek padidėjo. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS). Galingiausia penktos kartos Prelude Type S buvo gaminama tik Japonijoje ir turi atmosferinį 2.2 L H22A DOHC VTEC variklį su 223 AG (162 kW)/7200 rpm galia ir 221 Nm/6500 rpm sukimo momentu. JAV buvo gaminamas Type SH (“Super-Handling”) variantas su ATTS Honda aktyvia sukimo momento atidavimo sistema. Ši technologija pagerina automobilio valdymą ir galią taip, kad priekiniais ratais varomas automobilis elgiasi panašiai kaip galiniais ratais varomas. 1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD. Tačiau ir 5 kartos pardavimai nebuvo stiprūs, ypač dėl kitų Honda modelių gausios pasiūlos – pigesnio dinamiško Honda Civic ir itin komfortiško, galingo Honda Accord Coupe. Vairuotojai vieningai giria Prelude valdymo savybes, dinamiką, puikų patikimumą. Tarp minusų randami tie patys – maža interjero erdvė, ypač ant galinių sėdynių, taip pat važiuojant didesniu greičiu erzinana triukšmas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS).

1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių penkis kartus per penkerius autmobilio gamybos metus.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Nana | 2013-11-30
Puikiai atrodantis ir ypac maloniai vairuojamas automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Valdomumas, išvaizda, patikimumas, malonus važiavimas
Rūdys galinėse arkose (remontinių arkų variantų maža), liga- galiniai guoliai ir galiniai šarnyrai.
Bendras automobilio aprašas
Taigi, teko turėti Honda Prelude 5 kartos automobilį su paprastu, tačiau neįnoringu 2,0 varikliu. Automobilisi ir po šiai dienai puikiai atrodo, ypač galinė dalis, su dailiais žibintais, kurie turi panašumų į trečios kartos Prelude (mat kitoniška HP4 dizaino vizija susilaukė arba labai gerų atsiliepimų, arba visiškų priešų stovyklos). Dailus tiek profilis, tiek priekio linijos, na išties, regis dizaino elemntų nėra daug, už tai kaip jie puikiai vienas su kitu harmoningai dera! Automobilis labiau kasdieniškas atrodo viduje, buvo atsisakyta išskirtinio prietaisų skydo braižo kaip HP4. Skonio reikalas, man tiko centrinės konsolės dizainas, viskas po ranka, ciferblartų skaičiai aiškūs, bėgių rankena galėtų būti kiek arčiau. Sėdynės patogios, ant galinės sėdynės galima įsodinti neaukštą žmogų - didelių kančių tikrai nepatirs (vietos čia daugiau nei konkurentų automobiliuose) Plastmasės ženkliai aukštesnės kokybės nei civic, jei automobilis nebuvo ardytas, tuomet bemaž ir barškesių neišgirsi. Važiuoja automobilis ypač maloniai, labai pozityviai nustebina itin tikslus valdymas ir vairo mechanizmas. Valdyti automobilį labai paprasta, vairas klauso mažiausio pasukimo. Pakaba dirba maloniai, kaip tokiam automobiliui tai labai neblogai surenka duobes. Automobilio kapotas yra ilgas ir nuožulnus, tad jausti jo priekį nėra lengva, tenka kiek atsargiau manevruoti. Kita vertus, net ir be 4WS, sukinėtis aikštelėse šiuo automobiliu nėra sudėtinga, ratų pasukamumas užtektinas. Stebina ir puikūs stabdžiai, nors manoji versija be ABS. Reikia pabrėžti, jog sanakbos pedalo eiga neįprastai ilga, tad teks šiek tiek apsiprasti su ja. Bėgiai jungiami labai tiksliai, eiga trumpa. Garso izoliacija nebloga, bet daug tikėtis neverta, ypač dėl trumpo 5 bėgio: prie 130 km/h yra bemaž 4 tūkst. apsisukimų/min., o tai jau nesuteikia komfortiško važiavimo ir dėl garso, ir dėl ''įsitempusio'' variklio. Visumoje - puikus jaunuolio automobilis, stilingas, patikimas, gan saugus ir atliekantis savo funkciją taip, kaip turi būti.
Variklis
Variklis F20A4, 2,0. Tai gan senas variklis, tačiau jį patikrino ir teigiamai įvertino lemiamo žodžio tarėjas - laikas. Šie varikliai ypač ilgaamžiški, senieji Accord su šiais varikliais perkopdavo ir milijono, ir didesnį kilometrų skaičių. Variklis nereiklus. Apie dinamiškumą Prelude automobilyje galiu pasakyti tiek: jo užtenka, tačiau tik tiek. Greitesnių spurtų megėjai turėtų rinktis 2,2 vtec versiją. Visame sūkių diapazone variklis nerodo išskirtinių bruožų, tik nuo 4 tūkst. iki maždaug 5500 tūkst. jaučiamas lengvas pagyvėjimas. Lenkimui patartina žeminti pavarą. Prie to didžiąja dalimi prisideda nemenkas Prelude svoris - apie 1210 kg. Variklis puikiai bendrauja su paprastomis dujomis, tad galima važiuoti taupiai. Važiuojant benzinu 100km. mieste prireiks bent 10litrų kuro, tačiau pavažinėjus aktyviau, kuro rodyklė gan sparčiai krenta žemyn.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvažiavau per 10 tūkst. km, nieko neteko keisti. Kiek man žinoma, dalys kiek brangesnės nei civic. Kaina daugiau ar mažiau laikosi stabili - 2,0 modeliai kainuoja 4500-6000Lt, 2,2 - 5000-8000Lt, priklausomai nuo egzemplioriaus kaina gali skirtis į didesnę/mažesnę pusę.
Patarimai perkančiajam
Įvertinti galinių arkų būklę (kitos kėbulo dalys bemaž nerūdyja), paklausyti ar neūžia guoliai (jie nėra pigūs), liga - išlūžę priekinių lempų laikikliai, dėl to lempos kliba (netrukdo vairuoti, pačios lempos yra retos ir brangios). Visa kita pataisoma, automobilis puikus ir būdamas tvarkingas teiks džiaugsmo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai