Markės
563 iš 1534
Honda Prelude 1997 - 2001
Honda Prelude, 1997 - 2001
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 11
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Penktos kartos Prelude dizainas tapo panašus į 1980-ųjų trečios kartos Prelude. Automobilis turi 63/37 svorio pasidalijimą, jis tapo didesnis - tarpuratis ilgesnis, visi gabaritiniai matmenys yra didesni, todėl ir interjeras šiek tiek padidėjo. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS). Galingiausia penktos kartos Prelude Type S buvo gaminama tik Japonijoje ir turi atmosferinį 2.2 L H22A DOHC VTEC variklį su 223 AG (162 kW)/7200 rpm galia ir 221 Nm/6500 rpm sukimo momentu. JAV buvo gaminamas Type SH (“Super-Handling”) variantas su ATTS Honda aktyvia sukimo momento atidavimo sistema. Ši technologija pagerina automobilio valdymą ir galią taip, kad priekiniais ratais varomas automobilis elgiasi panašiai kaip galiniais ratais varomas. 1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD. Tačiau ir 5 kartos pardavimai nebuvo stiprūs, ypač dėl kitų Honda modelių gausios pasiūlos – pigesnio dinamiško Honda Civic ir itin komfortiško, galingo Honda Accord Coupe. Vairuotojai vieningai giria Prelude valdymo savybes, dinamiką, puikų patikimumą. Tarp minusų randami tie patys – maža interjero erdvė, ypač ant galinių sėdynių, taip pat važiuojant didesniu greičiu erzinana triukšmas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS).

1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių penkis kartus per penkerius autmobilio gamybos metus.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Preliudas | 2014-10-01
Važiuoji ir šypsaisi
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Variklio patikimumas, jaunatviška išvaizda, labai stabiliai stovi ant kelio, ideali vairuotojo sėdėjimo pozicija
Rūdyja galinės arkos, jei nėra 4WS - čia ne pilnavertis preliudas,
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Jau metu laiko eksplotuoju 2.2 VTi su 4WS. Jaunatviškas, stilingas automobilis. Atlikus kelias neįpatingai sudėtingas ir rimtas modifikacijas traukia visų dėmesį. Puikiai tinka dviems žmonės, bet nedaugiau, nes ant galinių sėdynių telpa nebent krepšiai. Bagažinė taip pat neįpatingo dydžio, tad galima sakyti, kad automobilis "darbinio arklio" vaidmeniui visai netinka. Tai miesto automobilis, su kuriuo į passatus ir golfus žiūri su pašaipa. 4WS.. čia tai gėris. Iki 70kmh galiniai ratai sukasi į priešingą pusę negu priekiniai(sumažėja apsisukimo spindulys), o nuo 70kmh sukasi į tą pačią pusę kaip ir priekis(lengviau ir užtikrinčiau galima lenkti mašinas užmiestyje).
Variklis
Kaip ir dauguma hondos to meto variklių, šis(h22a5 mano atveju) yra praktiškai neužmušamas, su sąlyga, kad bus prižiūrimas tepalas ir viskas kas su juo susiję. h22 varikliai lepūs tepalui, tad su tepalu geriau nejuokauti ir pilti būtent tokį kokio reikia ir prižiūrėti jo lygį. Nuo 3000rpm variklis atsigauna ir pradeda jau šiektiek tempti, o prie 5500rpm prasideda smagumai ir tęsiasi iki 7500rpm.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro ryja tiek kiek spausi - pakankamai logiška. Priekinė pakaba labai panaši į 5gen accord coupe(HAC), tad dalys pakankamai pigios. Kita kalba dėl kėbulo dalių ir priekinių lempų.. Po metų kitų tvarkingas h22 swapas kainuos kaip pusė visos mašinos rinkos vertės. Tai įrodo h22 variklių patikimumą.
Patarimai perkančiajam
Pats kai vairuoju 2.2VTi, nemačiau ir nematau reikalo pirkti 2.0i, jei 2.2 ryja litru-pusantro daugiau nei 2.0i. Perkant apžiūrėti galines arkas ir pačiupinėti vidinę arkos pusę prie kantelio ar nesijaučia prarūdyjimų. Tvarkingas 2.2(h22) neturi mesti jokios spalvos dūmo iki VTECo. Nuo 5500rpm užspaudus gali pasimatyti juodas dūmas - tai normalu.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai