Markės
563 iš 1534
Honda Prelude 1997 - 2001
Honda Prelude, 1997 - 2001
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 11
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Penktos kartos Prelude dizainas tapo panašus į 1980-ųjų trečios kartos Prelude. Automobilis turi 63/37 svorio pasidalijimą, jis tapo didesnis - tarpuratis ilgesnis, visi gabaritiniai matmenys yra didesni, todėl ir interjeras šiek tiek padidėjo. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS). Galingiausia penktos kartos Prelude Type S buvo gaminama tik Japonijoje ir turi atmosferinį 2.2 L H22A DOHC VTEC variklį su 223 AG (162 kW)/7200 rpm galia ir 221 Nm/6500 rpm sukimo momentu. JAV buvo gaminamas Type SH (“Super-Handling”) variantas su ATTS Honda aktyvia sukimo momento atidavimo sistema. Ši technologija pagerina automobilio valdymą ir galią taip, kad priekiniais ratais varomas automobilis elgiasi panašiai kaip galiniais ratais varomas. 1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD. Tačiau ir 5 kartos pardavimai nebuvo stiprūs, ypač dėl kitų Honda modelių gausios pasiūlos – pigesnio dinamiško Honda Civic ir itin komfortiško, galingo Honda Accord Coupe. Vairuotojai vieningai giria Prelude valdymo savybes, dinamiką, puikų patikimumą. Tarp minusų randami tie patys – maža interjero erdvė, ypač ant galinių sėdynių, taip pat važiuojant didesniu greičiu erzinana triukšmas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS).

1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių penkis kartus per penkerius autmobilio gamybos metus.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: zkck | 2015-09-18
Honda Prelude 2.0
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, patikimumas, džiaugsmą teikiantis auto
Galinės arkos
Pagaminimo metai: 1998
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,5
Bendras automobilio aprašas
Tai stilingas, gražus, sportiškas bei išvaizdus automobilis. Bet jis skirtas jaunimui, nes yra visiškai nepraktiškas. Visų pirma tai ši Honda dėl ilgo priekio (prie kurio netgi reikia priprasti) yra itin žema, dėl geresnio svorio paskirstymo. Pridėjus šiek tiek dropo atstumas nuo karterio iki žemės siekia lygiai viena dėžutę. Tai apsunkina situaciją ne tik miško keliukuose (ten net nepatariu važiuoti) bet ir didmiesčiuose. Kabini pradedant griežtais gulinčiais policininkais baigiant troleibusu kelio ravais. Šiaip važiuoklė patvari, pas mane be 4ws, tačiau tvarkymas labai paprastas, dalys tinka nuo accordo taigi nėra brangu. Turi ligą pabildėti amortizatoriaus štokai gale, dar nesugalvojau kaip tai spręsti. Salonas patogus vairuotojui ir priekį sėdinčiam keleiviui, viskas po ranka, yra netgi kur puodelius kavos pasistatyt. Oda pakankamai kokybiška, malonu vairuoti. Turi ligą rūdyti galinės arkos. Nusipirkus patartina iškarto viską reikiamai sutvarkyti, nupurkšti antikorozine ir užsidėti posparnius, tada dar prailginsit arkų gyvenimą bent jau metam laiko.
Variklis
2.0 iš pradžių atrodo, kad valina. Vėliau pradeda trūkti ir norisi 2.2. Bet nuo taško A iki taško B nuvažiuoti pilnai pakanka. Šiaip variklis skaitomas iš tų neužmušamų serijos, tereikia laiku keisti tepalą arba laiku jį dapilti :) kaip ir visom hondom. Pakankamai ekonomiškas, man ryja 12,3 mieste dujų, tai pigiau grybo.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi automobilis pakankamai retas, tai kainas nėra kad nuvertėtų per daug stipriai. Dabar tvarkingą preliudą galima nusipirkti už 1,8-2k euro. Kaip bus vėliau sunku prognozuoti.
Patarimai perkančiajam
Ieškoti 2.2. dėl 4ws nežinau kokie tvarkymo kaštai todėl bijau kažką patarti. Ieškoti gero kėbulo ir neužmušto variklio, važiuoklę, elektrą ir visą kita susitaisysit su kryžminiu atsuktuvu, plaktuku ir raktu ant 10.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai