Markės
563 iš 1534
Honda Prelude 1997 - 2001
Honda Prelude, 1997 - 2001
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.410% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 11
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Penktos kartos Prelude dizainas tapo panašus į 1980-ųjų trečios kartos Prelude. Automobilis turi 63/37 svorio pasidalijimą, jis tapo didesnis - tarpuratis ilgesnis, visi gabaritiniai matmenys yra didesni, todėl ir interjeras šiek tiek padidėjo. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS). Galingiausia penktos kartos Prelude Type S buvo gaminama tik Japonijoje ir turi atmosferinį 2.2 L H22A DOHC VTEC variklį su 223 AG (162 kW)/7200 rpm galia ir 221 Nm/6500 rpm sukimo momentu. JAV buvo gaminamas Type SH (“Super-Handling”) variantas su ATTS Honda aktyvia sukimo momento atidavimo sistema. Ši technologija pagerina automobilio valdymą ir galią taip, kad priekiniais ratais varomas automobilis elgiasi panašiai kaip galiniais ratais varomas. 1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD. Tačiau ir 5 kartos pardavimai nebuvo stiprūs, ypač dėl kitų Honda modelių gausios pasiūlos – pigesnio dinamiško Honda Civic ir itin komfortiško, galingo Honda Accord Coupe. Vairuotojai vieningai giria Prelude valdymo savybes, dinamiką, puikų patikimumą. Tarp minusų randami tie patys – maža interjero erdvė, ypač ant galinių sėdynių, taip pat važiuojant didesniu greičiu erzinana triukšmas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS).

1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių penkis kartus per penkerius autmobilio gamybos metus.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Mantukas | 2009-12-23
Honda Prelude 5 Gen
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus manevringas galingas ekonomiskas... Na Manau kaip tokiu metu Hondos gaminiuj tikrai daug pliusu .
Na kaip ir kiekvienas automobilis ju turi taip ir sis modelis neapseina be ju. Didziausia lyga tai rudyja arkos kas nesugeba priziureti ir nulupti galiniu arku gumos istemti antikorozija.. Dazno Preludo sviestuvai kliba Noretusi geresnes izoliacijos.
Bendras automobilio aprašas
Sportiskas Jaunatviskas Isskirtinio Grozio Automobilis. Tinkantis tiek Pradedanciajam tiek ekspertui. Galingas bet ir ekonomiskas bei komfortiskas automobilis. VTI Modelyje rasite Autopilota Kondicionieriu Oro pagalves elektro paketa bei tikrai patogaus bei aiskaus dizaino isdestyma. Kaip sportiskas automobilis 1346 kg tikrai nemazai sveria bet ziurekime i teigiamas savybes kad jis yra sustiprintom durim tai didelis pliusas musu saugumui. Honda Prelude Garseja savo visais vairuojamais ratais tai 4ws privalumas tai didelis pliusas parkuotis sukti i staigesnius posukius.Automatiskai masina tampa labai manevringa. Taciau sis malonumas ir daugiau kainuoja papildomos granatos bei sarnyrai. Manau geriausias sio modelio variantas yra Honda Prelude 2.2 vti varikliukas be 4ws kuo naujesniu metu ! Ir kad masina nebutu macius musu Lietuvos Druskinu keliu :) Tai tiek.
Variklis
Pats Vazineju su 2.2 vti (Doch Vtec) si varikli liaudis vadina "neuzmusamuoju" Taip pat yra ir 2.0 16v soch Jo nepatarciau imti nes kuro sanaudos tikrai tokios pacios vaziuoja kurkas silpniau bet zinoma jei jums patinka sis modeliukas ir jums neleidzia finansai pirkti 2.2 tai drasiai imkite 2.0 :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro sanaudos 2.2 vti Mieste 11-14 priklauso kaip vaziuosi bet esme galiam sutilpti tikrai i 11litriuku ir maziau. Uzmestyje 8-10 Zinoma priklauso kiek vaziuosi ir pns :) Ziema kuro sanaudos pakyla apie 1 litra. Pirkti Honda kad uzsidirbti arba pavazineti ir parduoti uz tiek pat manau tikrai sunku. Lietuva Audi VW Bmw krastas Kaip Bebutu liudna :( I Japoniskus automobilius ziurima neigiamai .. Manau tai tikras apsurdas ! Taip kad su metai kaina krenta tikrai smarkiai.
Patarimai perkančiajam
Pirkti 2.2 vtec doch . Be 4ws Lietuvoje nevazineta ! Ziureti kaip ir visas masinas ar ne dauzta ir pns . Pirkti kuo naujesniu metu ir geriausia mechanine pavaru deze . Problemu neturetu kilti ! Aisku nusipirkus iskarto padaryti technini aptarnavima tai yra tepalai filtrai dirzelis ir pns :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 37)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai