Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
S2000 turi priekyje už priekinės ašies įmontuotą variklį su galiniais varomaisiais ratais. Puikus derinys. Galingiausia versija turi atmosferinį 2.0 L F20C 4 cilindrų DOHC VTEC variklį išgaunantį net 247 AG (179 kW) galią prie įspūdingų 8600 aps/min ir 207 Nm/ 7500 aps/min sukimo momentą. Tai labai aukštų sūkių variklis. Šis variklis savo laiku buvo daugiausiai arklio galių išspaudžiantis iš vieno litro atmosferinis stūmoklinis variklis pasaulyje, išgaunantis net 123.5 AG (92 kW) iš 1 litro. S2000 turi tvirtą X-formos monokoko rėmą užtikrinantį didelį keleivių saugumą ir puikų automobilio valdymą. Pakaboje naudojama garsioji Honda dviejų skersinių svirčių sistema puikiai tinkanti sportiškam važiavimui. Kompaktiškas ir lengvas variklis įtaisytas už priekinės ašies suteikią idealų automobilio balansą su 50:50 svorio pasiskirstymu. Vairuotojai liaupsina automobilį už valdymą, vairo jautrumą bei sportiniams automobiliams nebūdingą patikimumą. Galia ir kokybė yra beveik ideali. Tačiau interjeras nėra įspūdingas, o apie bagažinę visai nebuvo pagalvota.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pavadinimas „S2000“ reiškia automobilio variklio tūrį kubiniais centimetrais. Nors buvo komplektuojamas ir su 2.2 varikliu.
S2000 varomas galiniais ratais.
Galingiausia versija turi atmosferinį 2.0 L F20C 4 cilindrų DOHC VTEC variklį išgaunantį net 250 AG (179 kW) galią. Šis variklis savo laiku buvo daugiausia AG išspaudžiantis iš vieno litro atmosferinis stūmoklinis serijinis variklis pasaulyje.
Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:
Filme buvo teigiama, kad automobilyje investuota 100.000 USD ir yra sumontuota turbina. Ištiesų tiek pinigų į mažytę Honda nebuvo sudėta, tačiau turbina buvo, tik sumontuota jau po filmo, prieš pat filmo premjerą. Įdomu tai, kad nebuvo šios Honda dublerių, todėl kai kurie kadrai stambiu planu automobilio interjere buvo filmuojami Honda Civic kėbule. Po pirmojo filmo ši Honda S2000 buvo perdažyta tamsiai mėlyna spalva, vėliau perlamutine oranžine ir galiausiai rožine jau filmuojant antrąją dalį. Taip, ši grėsmingai atrodanti juoda Honda S2000 yra ta pati rožinė Honda S2000 pasirodžiusi antroje “2 Fast 2 Furious” dalyje. Dabar šią Honda S2000 galima pamatyti Petersen automobilių muziejuje Los Andžele.
S2000 buvo visuotinai giriamas tiek vairuotojų, tiek žiniasklaidos, todėl nenuostabu, kad pelnė daugybę įvairių apdovanojimų. Keletas jų:
S2000 varomas galiniais ratais.
Galingiausia versija turi atmosferinį 2.0 L F20C 4 cilindrų DOHC VTEC variklį išgaunantį net 250 AG (179 kW) galią. Šis variklis savo laiku buvo daugiausia AG išspaudžiantis iš vieno litro atmosferinis stūmoklinis serijinis variklis pasaulyje.
Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:
Šią Honda filmo kūrėjams išnuomavo vienas iš filmo techninių patarėjų, kuris taip pat suvaidino trumpą rolę tame filme – drago lenktynėse Honda Civic vairuotoją žaidžiantį kompiuterinį žaidimą. Originaliai Honda S2000 buvo juodos spalvos, turėjo “Veilside Millennium” kėbulo apdailą, HKS išmetimą ir “Andrew Racing Mesh” ratlankius.
Filme buvo teigiama, kad automobilyje investuota 100.000 USD ir yra sumontuota turbina. Ištiesų tiek pinigų į mažytę Honda nebuvo sudėta, tačiau turbina buvo, tik sumontuota jau po filmo, prieš pat filmo premjerą. Įdomu tai, kad nebuvo šios Honda dublerių, todėl kai kurie kadrai stambiu planu automobilio interjere buvo filmuojami Honda Civic kėbule. Po pirmojo filmo ši Honda S2000 buvo perdažyta tamsiai mėlyna spalva, vėliau perlamutine oranžine ir galiausiai rožine jau filmuojant antrąją dalį. Taip, ši grėsmingai atrodanti juoda Honda S2000 yra ta pati rožinė Honda S2000 pasirodžiusi antroje “2 Fast 2 Furious” dalyje. Dabar šią Honda S2000 galima pamatyti Petersen automobilių muziejuje Los Andžele.
S2000 buvo visuotinai giriamas tiek vairuotojų, tiek žiniasklaidos, todėl nenuostabu, kad pelnė daugybę įvairių apdovanojimų. Keletas jų:
- Išrinktas tarp geriausių dešimties 2000, 2001, 2002 ir 2004 metais (žurnalas „Car and Driver“);
- Išrinktas pačiu geriausiu vairuotojų apklausose 2004, 2005, ir 2006 metais (laida „Top Gear“);
- Išrinktas geriausiu prieinamu sportiniu automobiliu 2008 ir 2009 metais (žurnalas „U.S. News & World Report“);
- F20C variklis pelnė geriausio tarptautinio variklio titulą 5 metus iš eilės (2000-2004) kategorijoje nuo 1.8 iki 2 litrų;
- Išrinktas pačiu geriausiu vairuotojų apklausose 2002, 2004, 2005 ir 2007 metais (svetainė Edmunds.com).
Patalpino: laimius | 2009-03-06 |
Tai mano megstamiausias automobilis koki tik teko vairuoti |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nuostabiai valdomas, su puikiu aukstu sukiu varikliu rodsteris. Labai sportiskas, smagus vairuoti, be to jis atrodo ne maziau puikiai. Viskas skirta tik vairuotojui ir smagumui. Be to automobilis turi gerai zinoma Honda patikimuma!
Automobilio kaina labai didele. Erdvumo ir vietos bagazui cia ieskoti neverta. Kiek truksta galios prie zemu apsuku.
|
Bendras automobilio aprašas |
Tai tikras vairuotojo automobilis. 6 pavaru greiciu deze, puikus variklis. Begiu perjungimas labai tikslus, o rankenos eiga labai trumpa. Interjeras sukurtas su mintimi. Nors jis paprastas, neturi visokiausiu prietaisu (kam ju reikia tokiame automobilyje?), taciau ziurisi maloniai, viskas pasiekiama labai lengvai, na viskas po ranka. Puikios sedynes, odinis vairas, sportiski pedalai – visa tai originalios detales. Smagus interjeras. Minusai – nera bardacioko, galetu buti kokios nors detuves duryse. Pakaba tokia kokia turi buti pas sportini automobili – nors ji standi, bet baisiai kieta nepavadinciau. S2000 kelio laikosi idealiai, nera jokiu kebulo svyravimu visiskai. Jauciama, kad tu istikruju automobili laikai savo rankose, jauciamas kiekvienas posukis, asfalto idubimas. Automobilis neskirtas nuvaziuoti is tasko A i taska B. Automovilio valdymui ivertinti truksta skales. S2000 neturi jokiu pagalbiniu elektronikos sistemu, nes jos cia tik maisytu. Beje, originali garso sistema yra labai prasta. Automobilio stoga galima nuleisti per 6 sekundes. Siaip stogas yra is audeklo, todel automobilio tikrai nepuosia, o plastikinis galinis langelis yra nieko vertas. Taciau buvo gaminami variantai ir su stikliniu langu. Dizainas man yra beveik idealus, neizvelgiu nei vieno trukumo – labai dinamiskas, agresyvus ir puikiai atitinka automobilio charakteri. |
Variklis |
Variklis: tai nuostabus agregatas. Is 2 litru atmosferinio variklio isspausta virs 200 AG. Paprasciausia su niekuom negaliu palyginti. Iki 6000 apsuku variklis panasus i daugeli kitu Honda varikliu, taciau virsijus sia riba VTEC kerta kaip reikalas – spaudzia prie sedynes iki pat 9000 apsuku! Sitas malonumas atsieina tik 9-12 litru/100km. Kaip bet kokiam vidutines klases automobiliui, o dinamika yra nesulyginama. Variklio minusai – mazas sukimo momentas prie zemu apsuku. Normaliai vazinejant galios nepajusi. Be to daznai varikli sukant iki aukstu apsuku tenka dapilineti nemazai tepalo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 27)
Honda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | e | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | Civic | |||||||||||||||||||||||||
Insight | Insight | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Accord | Accord | Accord | Accord | Accord | |||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Legend | Legend | Legend | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Del Sol | CR-Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Prelude | Prelude | |||||||||||||||||||||||||||||||
Integra | Integra | Civic | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | S2000 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | HR-V | HR-V | HR-V | |||||||||||||||||||||||||||||
e:Ny1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | CR-V | ||||||||||||||||||||||||||
Element | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ZR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Pilot | Pilot | Pilot | |||||||||||||||||||||||||||||
Crosstour | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Ridgeline | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Jazz | Jazz | Jazz | Jazz | ||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Stream | Stream | ||||||||||||||||||||||||||||||
FR-V | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | Odyssey | |||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | NSX | NSX | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Honda S2000 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis