Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Red Sport 400 variklis
- Galimas su visų ratų pavara
- Simpatiškas išorės dizainas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Pasenęs salono stilius
- Bagažinė nedidelė net ir kupė automobiliui
- Ne taip puikiai valdomas kaip dauguma varžovų
"Puikios automobilio linijos yra dar ir funkcionalios - Infiniti Q60 turi puikų 0.28 oro pasipriešinimo koeficientą"
Pažvelgus į Infiniti Q60 iškarto prisimename jo artimiausią konkurentą Lexus RC. Taip, abu automobiliai yra pagaminti pagal tokią pačią formulę – jei abu yra atitinkamai Lexus IS ir Infiniti Q50 kupė versijos, labai panašaus patrauklaus dizaino, patrauklios kainos ir abu meta iššūkį vokiškiems 4 serijos BMW ir Audi A5. Ištiesų reikia pagirti Infiniti dizainerius – kokios puikios linijos ir sprendimai, kaip gražiai jie suderino priekines radiatoriaus groteles su priekiniais žibintais, kaip išraiškingai automobilio “raumenis” pabrėžia mažyčių šoninių langų išlenkta linija, o galinės dalies linijos rodos būtų it dailininko teptuku pieštos. Šios puikios linijos yra dar ir funkcionalios - Infiniti Q60 turi puikų 0.28 oro pasipriešinimo koeficientą. Galingiausia versija taipogi neatrodys skurdžiai konkurentų fone – galingiausias 3.0 litro V6 dviejų turbinų variklis generuoja solidžią 400 AG galią ir maksimalų sukimo momentą stabiliai išlaikomą nuo 1600 iki 5200 rpm sūkių diapozone. Yra gaminamos ir visų varomųjų ratų versijos galinčios pagal poreikį iki 50% galios perduoti priekiniams ratams. Viduje automobilis turi analogišką interjerą kaip ir jo brolis Infiniti Q50. Bendrai interjeras suteikia kokybiško, aukštas technologijas turinčio automobilio įspūdį. Naudojamos medžiagos išties kokybiškos, centre puikuojasi du didžiuliai lietimui jautrūs ekranai. Taigi, visiems kas vertina ne tik funkcionalumą, bet ir individualumą, šis automobilis gali pasirodyti puikus pasirinkimas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-01-15
5 prabangiausios naujienos iš Detroito automobilių parodos Šiaurės Amerikoje, Detroite, įsibėgėja viena didžiausių pasaulio tarptautinė automobilių paroda. Sausio 11 dieną prasidėjęs renginys iš pradžių buvo skirtas vien tik žiniasklaidos atstovams ir išskirtiniams svečiams.
Didžiausi automobilių gamintojai nusprendė nieko nelaukti ir jau pačiomis pirmosiomis parodos dienomis pristatė bene pačias „karščiausias“ savo naujienas. O tarp jų yra išties itin įspūdingų modelių. „Mercedes-Benz E Class“ Detroite pristatyto naujojo „Mercedes-Benz“ E klasės automobilio dizainas pasižymi nuosekliomis linijomis, aptakumu ir kiekvienai šio modelio linijai atskiromis dizaino detalėmis. Pavyzdžiui, skiriasi bazinės versijos, Exclusive, Avantgarde ir AMG linijų modeliuose priekinės automobilio grotelės ir „Mercedes-Benz“ ženklo vieta bei dydis. Tai automobiliui suteikia išskirtinumo, pabrėžiamos atskiriems modeliams būdingos charakteristikos. Didelio diametro ratai, platūs ir ilgi automobilio galiniai sparnai suteikia daugiau masės pojūčio ir žymi galingą automobilio charakterį. Naujasis E klasės modelis bus komplektuojamas su 4 skirtingais varikliais. E 200 modelyje bus montuojamas 2 litrų tūrio benzininis 184 AG (135 kW) galios variklis, E 220 d – dyzelinis 2 litrų 195 AG (143 kW), E 350 d – dyzelinis 3 litrų 258 AG (190 kW) galios variklis. Hibridinio „Mercedes-Benz E 350 e“ modelio bendra galios sistema išvystys 249 AG (205 kW) galią ir 600 Nm sukimo momentą. Visuose E klasės modeliuose variklio galia į ratus perduodama per 9G-TRONIC devynių pavarų automatinę pavarų dėžę.
„Hyundai Genesis G90“ Pagaliau „Genesis“ ryžosi nuimti paslapties skraistę ir visiems parodyti G90 modelio dizainą. Gamintojai atskleidžia, kad šis prabangus flagmanas turi pusiau autonominį vairavimo režimą ir atitinka visus aukščiausius prabangių limuzinų klasės reikalavimus. Neabejojama, kad šis Pietų Korėjos kūrinys mes rimtą konkurenciją tokiems automobilių grandams kaip „Audi“, „Mercedes-Benz“ ir BMW. Kol vokiečiai imasi į savo modelius montuoti mažesnius turbininius variklius, „Hyundai“ šiuo atveju yra „užstrigusi“ ties didesnio kalibro motorais. „Genesis G90“ montuojamas mažiausias variklis siekia 3,3 litro. Šis V6 tipo motoras taip pat aprūpintas turbokompresoriumi ir išvysto 365 arklio galias.
Beje, pirkėjams yra siūlomas ir 5 litrų V8 variklis, po variklio gaubtu slepiantis 419 arklio galių ir 520 Nm Sukimo momentą. Galingiausia G90 versija iki 100 kilometrų per valandą turėtų įsibėgėti per 5,7 sekundės. Visi variantai yra derinami su 8 laipsnių automatine greičių dėže. Pirkėjai taip pat gali rinktis iš galiniais arba visais varomais ratais aprūpintų modelių. „Lincoln Continental“ Automobilių gamintojas „Lincoln“ pastaruoju metu buvo gerokai pritilęs, tačiau Detroito automobilių parodoje nusprendė taip pat nutraukti paslapties skraistę nuo savo prabangaus limuzino „Continental“. Nors šis modelis išlaiko retro vardą, tačiau jo dizainas nė kiek neprimena retro stiliaus. Dizainas yra persipynęs su „Jaguar“ ir „Maserati“ stiliumi, bent jau taip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Vis dėlto gamintojai tvirtina, kad tai „grynaukraujis“ amerikietis.
Po jo gaubtu slepiasi 3 litrų V6 tipo variklis, aprūpintas dviem turbokompresoriais. Bendra galia siekia 40 arklio galių. Deja, tačiau vos tik pasirodęs modelis ekspertų yra „nurašomas“. Jų teigimu, jam trūksta išskirtinumo, kadangi vokiečiai prabangių flagmanų segmente neturi sau lygių, o ir kiti gamintojai, kaip anksčiau minėtas „Hyundai Genesis“, geba pasiūlyti daug daugiau nei „Lincoln“. „Infiniti Q60“ Nežinantiems pasakysime, kad „Infiniti“ yra „Renault-Nissan“ aljanso prieglobstyje. Be abejo, šis gamintojas nėra toks populiarus kaip žymiausi vokiečių gamintojai, tačiau ryžto ir drąsos jam netrūksta. Štai Detroito automobilių parodoje pristatytas Q60 kupė modelis, kuris traukė daugelio lankytojų akį. Šis modelis turėtų tapti „Audi A5“, 4 serijos BMW ir „Mercedes-Benz C Class“ konkurentu.
Europai skirtas „Infiniti Q60“ kupė turės 2 litrų 210 arklio galių motorą, suderintą su 7 laipsnių automatine greičių dėže. Tuo metu JAV rinką pasieks tiek 2, tiek 3 litrų V6 tipo motorai, kurie generuos iki 300 arklio galių. Belieka tikėtis, kad gamintojas apsigalvos ir galingesnė versija taip pat pasirodys Europos salonuose.
„Lexus LC 500“ Tai bene pati laukiamiausia naujiena, kurios visi tikėjosi Detroito automobilių parodoje. Kai „Lexus“ pristatė savo modelį LFA, ilgą laiką visi su nekantrumu laukė, kas gi bent iš dalies galėtų pakeisti šį įspūdingą superautomobilį. O štai ir jis. 5 litrų V8 tipo motoras generuoja 467 arklio galias. Tokį patį motorą turi ir „Lexus RC F“ bei „Lexus GS F“ modeliai. Viskas suderinta su 10 laipsnių automatine greičių dėže. Anot „Lexus“, to turėtų pakakti, kad automobilis iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėtų per 4,5 sekundės.
|
Infiniti modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | Q30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | G35 | G Sedan | Q50 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | M | M | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | G35 | G Coupe | Q60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | EX | QX50 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | QX60 | QX60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | FX | FX | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | QX56 | QX56 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Infiniti Q60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis