Markės
806 iš 1912
Jaguar I-Pace, 2018 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 4
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Tylus ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Neintuityvi infosistema
  • Nekomfortiška pakaba
"Puikus stilius, modernumas, nekuklios medžiagos – visa tai taip ir skatina ranka prisiliesti prie paviršių ir pajusti automobilio prabangą"
Šiais laikais visureigiai parduodami it karštos bandelės, o kokia bandelė be gardžiausio įdaro – elektrinės jėgainės. Tad po Jaguar E-Pace ir F-Pace, Jaguar kompanijai elektrinis visureigis buvo sekantis logiškas žingsnis. Pagal dydį I-Pace stovi tarp E-Pace ir F-Pace, jis yra 4682 mm ilgio, 2139 mm pločio ir 1565 mm aukščio. Krovinių skyriaus tūris yra 656 litrai, o sulanksčius antrą sėdynių eilę - 1400 litrų. Taip pat yra nedidelis 27 litrų tūrio bagažo skyrius po priekiniu kapotu. Visgi neabejotinai pats geriausias dalykas yra tai, jog kūrėjai “nesugadino” automobilio ir dizainą išlaikė beveik identišką koncepciniam automobiliui. Ištiesų automobilis yra nepaprastai patrauklus. Fantastiškos visureigio linijos ir proporcijos suderina rodos nesuderinamus dalykus – ir klasikinį Jaguar stilių, ir visureigio stotą, ir sportiško automobilio dinamizmą, ir net hečbeko praktiškumą. Šis puikus dizainas yra dar ir funkcionalus – paslėptos durų rankenėlės ne tik šauniai atrodo, bet ir mažina oro pasipriešinimą. Kapote esantys išlinkimai nukreipia oro srautą per stogą ir “stumia” pro galinį spoilerį virš galinio lango, taip nuvalantys galinį stiklą ir automobiliui nereikalingas galinis valytuvas. Automobilyje yra įdiegta dirbtinio intelekto sąsaja, kuri atpažįsta jūsų vairavimo stilių, šildymo ir vėdinimo nustatymus ir net jūsų telefono pokalbių istoriją tam, kad iš anksto parinktų jums tai ko jūs tikitės. Puikus išorės dizainas, bet koks interjeras! Puikus stilius, modernumas, nekuklios medžiagos – visa tai taip ir skatina ranka prisiliesti prie paviršių ir pajusti automobilio prabangą. 10 colių informacinės pramoginės sistemos ekranas įtaisytas viršuje, o antrinis aukštos raiškos ekranas yra žemiau – panašiai kaip naujuose giminingos kompanijos Land Rover modeliuose. Gale vietos taip pat užtektinai, nors dėl priekinių sėdynių formos vietos pėdoms yra mažai. Viena iš smagiausių automobilio savybių yra didžiulis panoraminis stoglangis – jūsų pakeleiviai ant galinių sėdynių neabejotinai tai įvertins. Kita dalis, kur Jaguar nenuvylė yra automobilio elgesys kelyje. Baterijų svoris tarp ašių pasiskirstytas santykiu 50:50, o jų montavimo padėtis „nuleido“ svorio centrą žemyn per 130 mm. Pažangi dviguba priekinė ir galinė Integral Link ašys su pneumatine pakaba ir konfigūruojama Adaptive Dynamics sistema užtikrina puikų valdymą ir pagirtiną važiavimo komfortą. Tad nors I-Pace nėra lengvas automobilis sveriantis 2208 kg, tačiau šis elektromobilis nesijaučia toks sunkus kaip 2447 kg Tesla Model X, kuris jaučiasi gana aukštas ir gremėzdiškas. I-Pace turi 90 kWh ličio jonų akumuliatorių ir su viena įkrova įveikia iki 480 km. Iki 80 procentų baterija naudojanti greitą krovimą įsikrauna per 40 minučių. Kraunat bateriją namų sąlygomis iki 80 proc. baterija įsikraus per dešimt valandų. Įkrovus 15 minučių, galima nuvažiuoti iki 100 km. Du Jaguar elektriniai varikliai yra įmontuoti ant abiejų automobilio ašių ir varo visus keturis ratus. Kartu jie generuoja 400 AG ir 696 Nm sukimo momentą. Visa tai elektromobiliui leidžia pagreitėti 100 km/val. per 4,8 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis 2019 metais buvo išrinktas Europos metų automobiliu

Koncepcinis modelis atrodė taip:





Konkurentų: 30
Alfa Romeo Tonale 2022 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 1.6 litroBenzinas / Elektra: 1.3 - 1.5 litro
Audi E-tron 2018 - dabar
Elektra: n/d litro
Audi Q4 e-tron 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Audi SQ5 2017 - dabar
Benzinas: 3 litro
BMW iX 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
BMW X6 2019 - dabar
Benzinas: 3 - 4.4 litroBenzinas / Elektra: 3 litro
Cadillac Lyriq 2022 - dabar
Elektra: n/d litro
Cadillac XT5 2016 - dabar
Benzinas: 2 - 3.6 litro
Ford Explorer EV 2023 - dabar
Elektra: n/d litro
Ford Mustang Mach-E 2020 - dabar
Elektra: n/d litro
Hyundai Ioniq 5 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Kia EV6 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Land Rover Range Rover Velar 2017 - dabar
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 2 - 3 litro
Lexus RX 2015 - 2022
Benzinas: 2 - 3.5 litroBenzinas / Elektra: 3.5 litro
Lexus RX 2022 - dabar
Benzinas: 2.4 litroBenzinas / Elektra: 2.4 - 2.5 litro
Lexus RZ 2022 - dabar
Elektra: n/d litro
Lincoln Nautilus 2019 - dabar
Benzinas: 2 - 3.7 litro
Maserati Levante 2016 - dabar
Benzinas: 3 litroDyzelinas: 3 litro
Mercedes-Benz EQC 2019 - dabar
Elektra: n/d litro
Nissan Ariya 2022 - dabar
Elektra: n/d litro
Polestar 4 2023 - dabar
Elektra: n/d litro
Skoda Enyaq 2020 - dabar
Elektra: n/d litro
Subaru Solterra 2022 - dabar
Elektra: n/d litro
Tesla Model 3 2018 - dabar
Elektra: n/d litro
Tesla Model X 2016 - dabar
Elektra: n/d litro
Tesla Model Y 2020 - dabar
Elektra: n/d litro
Toyota bZ4X 2022 - dabar
Elektra: n/d litro
Volkswagen ID.5 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Volvo C40 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Volvo XC60 2017 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro

Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt