2020-01-26 |
2001m Cherokis 3.1
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pravažumas, komfortas, išliekamoji vertė
Brangoka eksploatacija "laikiniemas savininkams" kurie negerbia savo auto.
|
Turiu šį Austrišką Amerikoną jau porą metų. Austriškas dėl to, kad 3.1 dyzelius skirtus Europai surinkinėjo Austrijoj. Nusipirkus pakeičiau tepalus tiltuose ir greičių dėžėje. Beje, tepalai gan nepigūs jei naudoti reikiamus. Keičiau riebokšlį priekiniam tilte. Jei detales naudosi originalias, kad ir brangias, viskas bus OK. Ir tas Itališkas varikliukas jei tinkamai prižiūrimas tarnauja kaip priklauso. Beje pažįstu žmonių, kurie nupirkę auto už 10000 pagaili geriems tepalams 200 eurų. Po to iškyla problemos.
Maloniai nustebino tech. apžiūra. Per porą metų pakeičiau tik stabdžių kaladėles ir vieną supportą atremontavau. Jokių bėdų apart šviesų reguliavimo ir kai kurių perdegusių lempučių.
Kaip sakoma technikinę praėjo savo "chodu" . Nors kuro sąnaudos ir didokos vidurkis apie 12 litrų bet bent jau žinau, kad nepaves kelyje. Remontas nėra brangus jei myli automobilį ir remontuoji sau. Tada ir 20 Eurų už paprasčiausią riebokšlį nėra daug. Bent žinai, kad jis originalus, o ne kinietiškas. Eksploatacija, jei naudosit tinkamas detales ir skysčius pradžiai atrodo brangoka, bet auto už tai atsilygina savo kantrumu.
Kol kas nuvertėjimo nelabai jaučiasi. Už kiek pirkau dabar ir parduočiau. Aišku pataisas įves registracijos mokestis. Su juo nuvertėjimas bus apie 50 procentų. Pravažiuoti lygiu keliu įsiklausant į priekinį tiltą ir greičių dėžės darbą. Jei važiuojat pirkti vežkitės žmogų kuris jau yra važinėjęs 4x4 ir "girdės kaip dirba dėžė, "razdatkė" ir tiltai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-01-18 |
Jeep Grand Cherokee 2.7 diesel 2003 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras pravažumas, kokybiškas interjeras, salono talpumas, gera garso aparatūra, tinkamas ilgoms kelionėms
Brangus eksplotavimas, nepatikima elektrona, lingavimas į šonus
|
Automoliį pirmau ūkio reikėms, jog galėčiau privažiuoti prie tolimesnių pamiškėse esančių laukų. Šį poreikį Jeep Grand Cherokee puikiai patenkino. Nors specialiai automobilio nebandžiau užklimpinti, tačiau jeepo iš gilios pelkės niekada neteko tempti, Išsiropšdavo savo jėgomis. Bagažinė pakankamai erdvi, tad laisvai telpa kastuvai, ar kokia aukštesnė dėžė. Traukos varikliui taip pat užtenka, prireikus trasoje laisvai galima aplenkti kitą automobilį. Autostradoje važiuodavau vidutiniu 120-130 km per val. greičiu, tačiau esant poreikiui galima važiuoti ir 150. Tačiau šis auto labiau pritaikytas bekelei ir važiuoti 150 greičiu nėra labai malonu.
Važiuojant nelygiu asfaltu Jeep gana stipriai sviruoja į šonus ir nelygiu keliu greitai nepavažiuosi. Lygunu su ankščiau varuota 1993 m. Audi 100. Pastaroji kelio nelygumus įveikdavo žymiai maloniau.
Didžiausios bėdos su šiuo auto - elektronika, ir jos yra daug. Sugedus vienam blogui pradeda "blūdyti" visi ir labai sunku surasti, kurioje tiksliai vietoje yra bėda...
Dižiausias malonus nuotykis su šiuo auto - road tripas - Lietuva - Portugalija - Lietuva. Kelionė pavyko sėkmingai, nors visą laiką kankino nerimas, jog mašina gali sugesti. Vis dėlto Jeepas sėkmingai atlaikė 10 000 km kelionę ir pakėlė savo vertę. Tai pat pastaruosius dvejus metus vasaromis važiavau į Lenkija apie 1 000 km į vieną pusę. Lenkijoje taip pat neteko sugesti. 2017 m. pirkau už 4 000 e. 2019 m. kaina nuvertėjo iki maždaug 3 000 e. Per dvejus metus automobilio eksplotacijai išleidau 3 300 e. ir nuvažiavau apie 60 000 km. Nuo 260 000 iki 320 000 km. Žinoma, jei rida nebuvo atsukta. Puikus automobilis užmiesčio nuotykiams
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2016-04-17 |
Tikras visureigis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiskas tikras visureigis uz gera kaina
Garso izoliacija , siubuoja i sonus
|
Sveiki, jeep grand cherokee 3.1 d vazinejau 7 metus, galiu pasakyti, kad tai patikimas, kokybiskas ir nerudijantis automobilis. Apie varikli: gera trauka, dideles kuro sanaudos , truksta variklio galvos,bet jei nevaziuosi virs 140 km\h ir virs 3000 apsuku tai laikys be problemu Per 7 metus buvau tris kartus tvarkiau variklio galvas, bet cia mano kalte, per didelis greitis:) Dar keiciau stabdziu cilindriukus vietoj keramikiniu dejau metalinius, nes daznai strigdavo. Kitu gedimu nebuvo. Geriau 2.7 crd
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Pilot | 2016-03-31 |
3,1 td Grand Cherokee
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mieste, greitkelyje - nesijaučia greičio.
Visiškoje bekelėje labai siūbuoja, bet tai pliusas, informatyvus valdymas.
|
Geras auto, su I grandu nėra ką lyginti. Keista, kad "varoma" ant 3,1 dyzelių. Pasičipinkit, kažkiek mažiau gazo bekelėje, jautriai taip, kaip su moterimi :) Nekais nei galvos, trauka gerokai lenkia 2,7 crd merso. Prižiūrėti reikia, kaip ir kiekvieną mašiną, netrūkinės galvos, nepaves kelyje. Ir sąnaudos negąsdinančios, jei variklis prižiūrimas. Ir reikia priprasti prižiūrėti, kaip itališkus, JTD, nes dabar JEEP priklauso italų koncernui, net Masseratti visureigį montuoja ant Grando bazės. Važiuojant bekele, nespaudžiant, ar autostrada 140 + nebuvo jokių problemų. Stebėti, žiūrėti, mylėti ir joks 3,1 td nebus baisus :) Geras variklis, viskas apgalvota, neįtikėtinas sukimo momentas, prie 103 KW. Kažkiek garsokas salone, bet tai JEEP! Nebrangus eksploatuoti, kažkiek daugiau ryja kuro 3,1 TD, bet tik dėl ne laiku keistų tepalų, žvakių. Audi A6, 2,5 C6 taupi, bet žymiai brangesnis aptarnavimas. JEEP grandinė, o AUDI , kad pakeisti diržą, reikia nuardyti visą priekį, nuo bamperio, iki teliko. Nesusižavėk 2,7 cdi MB varikliu. Dažniausiai tai būna nujoti arkliai, o jei reiks keisti 4-5 purkštukus - pajausi, kiek kainuoja variklio iškėlimas. Nereikia bijoti 3,1 TD. Tai ištikro nėra tik TD, bet TD interkooler. Puiki trauka, vėžlys prieš 3,1 TD merso 2,7 cdi. Būtinai perkant pravažiuoti lygia trasa, nes dėl galingo variklio dažnai kaukia priekinis tiltas. Jį paprasčiausiai nurauna 4,0 ir 3,1 varikliai. Priekinį tiltą 3,1 TD galima rasti už 300 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vietinis :) | 2011-11-23 |
Jeigu dzipa, tai tik JEEP
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
visas auto tik pliusas :)
net atsibostanti per minksta vaziuokle :) sis auto minusu neturi
|
JGC tai kainos ir kokybes santykis. uz normalia suma nusipirksi geru metu dzipuka. laimes dalykas aisku,koks papuls, ir kas pries tai su juo vazinejo...
Pats nusipirkau gan islaikyta, 5metu senumo granda.
salono detales tikrai normaliai nuteikia. nera labai prastos kokybes kaip atsiliepia ankstesnieji komentatoriai. komfortas neapsakomas,is dzipo net nesitikejau tokio lygio.
visi sie modeliai turi "saltienos" efekta.(supuoja nuo menku duobuciu) taciau pasikeitus originalius amortizatorius,pasirinkti platesnes padangas,ta dalyka galima ispresti.
vaziuokles detales nera brangesnes, negu vokisko auto. protingai eksplotuojant laiko automatines dezes.
pakabos paprastos kaip dvi kapeikos. nera jokiu nereikalingu traukuciu. Pagrindiniai stabilizatoriai ir tiltai. daugiau ten nera ko ieskoti.
JGC beveik nelyginamas su parketniku, taip, jis vaziuoja puikiai,taciau pravazumas nelyginamas su "asvaltininkais".
Apibendrinant: vertas tu pinigu!
4,7 v8 visai nelepus motoriukas. nelepus kuro kokybei. galingesnis uz 4,0 bet tikrai "nevalgantys" daug daugiau.
papildomi itempejiai,dirzai nera brangus. vietoje pagrindinio dirzo stovi grandine. brangios zvakes, (paprastos is savo seno opeliuko netinka)
ne sportinis automobilis,taciau ne viena "issisokeli" matai, toli toli, savo galinio vaizdo veidrodelyje.
Visai neekonomiskas auto: kas skaiciuoja litus,apie si varianta gali pamirsti. Dyzeliukai kiek teko girdeti irgi ekonomija nepasizymi.
Kaina per metus krenta greiciau, negu kitos klases automobiliu. Apziureti ka perki,ne kate maise rinktis.
man svarbiausia vaziuokles agregatai,jo sirdute.
isvaizda cia jau styliaus reikalas: kam reikia blizgucio,o kam ir ne.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
benas | 2011-09-25 |
jeep
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
tvirtas,saugus,patikimas,mielas,malonus.
brangios padangos
|
Tai tikrai puikus automobilis.Nieko nekomentuosiu apie benzininius nes tikrai nebuvau susidures,tik apie 2.7 litro dyzeliuka automata.Sanaudos ekonomiskiausios uzmiestyje ir vaziuojant iki 100 km/val. greiciu,tiksliau tai butu nuo 90-95km/val.,sanaudos tokiu greiciu siekia 8.5-9 litru,paspaudus ekseleratoriu virsh 100km/val.greiciu kuro sanaudos dideja-taip.Miesto ribose 11-12litru,bet tai dyzeliukas-automatas.Pakabos yra dvieju tipu,taip viena yra labai minkshta,kuri musu bloguose keliuose automobiliukas kaip laivelis plaukioja-bet minkshta.Pakaba galima sukietinti,kad maziau plaukiotu,tuomet musu keliuose barskesime,taip kad teise rinktis.Saugumas-tai tikrai saugus ir tvirtas auto,didelis pliusas jam.Geras pravazumas,komfortiskas,patikimas visais sezonais.
Variklis 2.7l dyzelis puikus,greiciu deze automatine-puiki,pagrindiniai minusai- nepatingekite du kartus metuose ar tris patikrinti greiciu dezeje tepalu lygi,stabdziu kaladeles priziureti,brangios padangos:),o kitas smulkes detales pirkti ne salone,o vilniuje yra autodaliu parduotuve amerikietiskiems automobiliams,ten tikrai pigiau ir tepalu varikliui geru turi 10w-40 sintetiniu,kuriais nenusivyliau.
Tiesiog dekui siam auto sakau-kuris issaugojo gyvybe,ir vel su tokiu vazineju,gero ir saugaus kelio. 2.7l dyzelis nuostabus savo kantrumu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2010-09-19 |
Geras amerikonas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Turi pazeinta pavara, kaikuriuose ir tiltus galima pasirinktinai junginet... Vienu zodziu komfortiska visureigis, galima ir bekele :)
labai jau plaukioja kebulas, vaziuojant nelygiu keliu ir didesniu greiciu nelabai jau jaukiai jauties.
|
Puikus visureigis uz maza kaina. Turiu 4.7 V8. Variklis gan dinamiskas ir kantrus, remontu po kol kas nereikalauja. Vaziuokle remontuoti palyginus nebrangu, detales nebrangios. Auto ekonomiskumu labai nepasizymi, bet 4.7 V8 gali buti varomi ir etonoliu, pigiau nei bendzinas ir griau nei dujos. Patikrint ar isijungia priekinis tiltas, veikia razdatke.. nes ju remontas kainuoja :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vygantas | 2009-03-22 |
Rimtas visureigis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nedidele kaina uz tikra visureigi, geros pravazumo savybes. Automobilis turi viska kas butina.
Automobilis jauciasi pasenes, interjeras gana pigus. Automobilis nera labai erdvus, nelabai lengvai valdomas.
|
Tai tikrai neblogas visureigis, nors ir neatrodo isskirtinai, visiskai neissiskiria is minios. Viduje taip pat viskas paprasta ir nelabai kokybiska. Priekines sedynes pakankamai edrvios ir patogios, taciau bendrai vietos automobilyje nera daug. Tiksliau galima tiketis daugiau is tokio nemazo automobilio. Tas jauciama ant galiniu sedyniu, kur vietos kojoms yra mazoka. Prietaisu skydelis gana logiskas, mygtukai didziuliai. Taciau piguma aiskiai matoma – viskas pagaminta is nemalonaus plastiko. Automobilis turi pilna el.paketa. Greiciu deze aiksu automatine. Taciau tai automobiliui labai tinka, be to galima pasirinkti pazeminta visu varomuju ratu pavara, ko nesutiksi daugelyje siuolaikiu parketiniu visureigiu. Todel automobilis iveikia bet kokius kelius (turiu galvoje visgi kelius, o ne duobes). Siuo poziuriu automobilis yra tikras visureigis. Vaziuoja automobilis ne kaip lengvasis automobilis, nieko kito is amerikietisko visureigio tiketis neverta. Automobilis yra tikrai sunkus, taciau tai nera autobusas :) Bagazine nemaza, be to galima atsidaryti atskirai tik langa. Variklis buvo 4.8 V8. Tai didziulis variklis, todel galios pakanka, taciau is tokio dydzio variklio galima buvo tiketis daug daugiau. Na bet dzipui svarbu geras sukimo momentas, o ekonomiskumas tikrai neblogas – 10-12l/100km. Mieste ima gerokai daugiau. Is pradziu galvojau dujas sudeti, taciau veliau sios minties atsisakiau. Greitai po to ir pardaviau si aparata. Beje, chreokis gana patikimas. Kiek vazinejau neturejau didesniu problemu. Taciau zinau, kad automobilis gali tureti bedu su stabdziais. Jei ieskai tikro visureigio be jokiu pretenziju i prabanga ir pan. Jei nebijai tikro amerikietisko stiliaus tai automobilis tau tiks. Kitu atveju ne.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|