Markės
829 iš 1911
Jeep Grand Cherokee, (WK2) 2010 - 2022
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.619% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 6
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Nesenstantis dizainas
  • Erdvus salonas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Triukšmingas
"Mėgstantiems dar didesnę galią puikiai tiks 5.7 L HEMI V8 su 360 AG ir 520 Nm"
Naujasis Jeep Grand Cherokee gaminamas ant mums europiečiams gerai pažįstamo Mercedes-Benz ML pagrindo. Naujo visureigio kėbulo linijos tikrai neįpūtė naujų vėjų – čia klasikinis Jeep stilius derinamas su modernumu. Labiausiai pastebimos pakitusios priekinės radiatoriaus grotelės bei priekiniai ir rūko žibintai, atrodantys kiek per maži tokiam stambiam automobiliui ir suteikiantys savotiško grėsmingumo. Cherokee ne tik aerodinamiškai efektyvesnis, bet ir 146% standesnis lyginant su savo pirmtaku. Padidėjusios naujos kartos visureigio ratų bazės dėka gale sėdintiems keleiviams sukurta papildoma 13 cm erdvės. Tuo pačiu atsirado galimybė plačiau atidaryti duris ir taip patogiau sudėti daiktus į automobilio saloną. Naujojo Jeep viduje jus pasitinka aukštesnės kokybės apdailos medžiagos ir patobulintas, tačiau santūraus stiliaus prietaisų skydelis. Nors sidabrinės spalvos plastikas centrinėje konsolėje atrodo akivaizdžiai pigus tokios klasės automobiliui, tačiau likusieji pakeitimai verti pagyrimo. Komforto mėgėjai galės pasirinkti šildomą vairą, vėdinamas priekines ir galines sėdynes, beraktę užvedimo sistemą bei galinio vaizdo kamerą. Šiaurės Amerikos rinkai pateikti du varikliai – 3.6 L darbinio tūrio „Pentastar“ V6 tipo motoras, išvystantis 280 AG galią ir 353 Nm sukimo momentą. Mėgstantiems dar didesnę galią puikiai tiks 5.7 L HEMI V8 su 360 AG ir 520 Nm. Europos rinkoje yra pateiktas ir 3 litrų turbodyzelinis V6 variklis (su Multijet II įpurškimo sistema) turintis 241 AG galią ir puikų 550 Nm sukimo momentą. Tikimasi, kad bus pateikta ir galingoji SRT-8 versija. Automobilio savybės bekelėje taip pat neturėtų nuvilti – gamintojas siūlo sistemą, kurios pagalba bus galima pasirinkti vieną iš penkių važiavimo režimų: „Sand/Mud“, „Sport“, „Auto“, „Snow“ bei „Rock“. Hidraulinė „Quadra-Lift“ sistema pakels arba nuleis visureigio kėbulą priklausomai nuo kelio dangos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jeep Grand Cherokee pelnė daugiau nei 30 įvairių apdovanojimų, tame tarpe kaip saugiausias visureigis Amerikoje, bei metų visureigio titulą 2011 metais (pagal „The Detroit News“).

Galingiausia versija pavadinimu Cherokee SRT-8 turi 465 AG (347 kW) galią iš 6.4 litro Hemi V8 variklio:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Nerijus | 2023-01-22
Jeep Grand Cherokee su 3.0 MultiJet varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pagrindines visureigio funkcijas atlieka gerai,
vilkties ir atbulinės eigos problemos, nėra priekinės kameros, mažokas interjeras, kuros sąnaudos
Labai gaila, bet ši puiki Range Rover alternatyva negali pilnavertiškai konkuruoti dėl vieno iš svarbiausių savo kaip visureigio savybių. Kad ir kiek testuotum, bet per trumpus bandomuosius važiavimus tikrai nepasimato tikrieji Jeep trūkumai – tai vilkties ir atbulinės eigos problemos. Tiek kainuojančiame automobilyje taip pat turėtų būti priekinė kamera. Kaip visureigis stovintis jūsų kieme jis puikus, tačiau automobilis turi įvairių smulkių erzinančių trūkumų. Programuojamas prietaisų skydelis mane erzina, nes norint pamatyti alyvos slėgį ir akumuliatoriaus įkrovimą reikia naršyti kažkur giliai meniu. Neatsidaro galinis langas, koja valdomas stovėjimo stabdys yra senovinis. Įlipant ir išlipant automobilis nenusėda pakankamai žemai ir ne taip greitai kaip norėtusi. Priekiniai žibintai geri, bet nuolat akina priešais važiuojančius vairuotojus. Buvo patikrintas jų lygis, viskas gerai. Interjeras toli gražu nėra toks erdvus kaip atrodo. Kuro sąnaudos nei ištolo neprilygsta oficialioms. Šiaip kelyje elgesys stabilus, važiuoja gana gerai, bet mano nuomone pakaba neveikia taip kaip buvo galima tikėtis iš tokio galingo ir brangaus atuomobilio. Kaip minėjau tempimo galimybės pas jį prastos. Problema yra atbuline eiga. Man tenka vilkti dviejų ašių namelį ant ratų. Su šiuo automobiliu reikia labai atsargiai privažiuoti norint prikabinti namelį – nes arba trūksta galios iki 1100 aps. arba automobilis rauna iš vietos ir tenka pristabdyti. Anksčiau turėjau Mercedes ML270, kuris galėjo atlikti beveik visus manevrus labai tvarkingai. Be to pas Jeep gabaritai tikrai dideli – įkišt į ankštą stovėjimo vietą yra tikras iššūkis. Šiaip kaip automobilis jis geras, kaip visureigis neblogas. Visi paskaito atsiliepimus, tai kaip ir ok – rašo tiesą apie komfortą, bet dauguma pernelyg nesigilina, kad tiek brangiai kainuojantį automobilį turėtų būti daug lengviau valdyti naudojant priekabas.
Pilnas atsiliepimas...
Arvydas | 2022-07-11
3.0 MultiJet variklis ir Summit komplektacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, geras pravažumas, gera įranga, patikimas
Nėra Android Auto
Gavosi man įdomiai, nes buvau užsisakęs Volvo CX60. Pavyko gauti gerą pasiūlymą, bet pardavėjas negalėjo patvirtinti užsakymo, todėl turėjome atšaukti tą užsakymą. Tuomet pradėjau dairytis kitur – nuėjau į Jeep atstovybę vien tam, kad pažiūrėčiau kas siūloma. Na, man visada patiko Grand Cherokee, bet sakykime tai didelis automobilis ir truputį virš mano biudžeto. Tačiau pakalbėjus su pardavėjais gavau labai gerą pasiūlymą, todėl persimečiau ant Jeep ir nusprendžiau surizikuoti. Niekada nenorėjau amerikietiško ir dar tokio didelio automobilio, bet dabar turiu jį jau 5 metus ir kogero daugiau nepirksiu mažesnio už šį :) Neabejotinai jis nėra moderniausias, bet veikia puikiai ir atlieka visas visureigiui reikalingas funkcijas puikiai. Pas mane gera Summit specifikacija. Beje, reguliariai naudojuosi automobilio parkavimo pagalba, ji tikrai labai padeda. Pneumatinė pakaba yra puikus dalykas ir ji labai praktiška – tekę įvažiuoti į labai stiprias provėžas ir nusileidinėti nuo gana stačių kalnų, tikrai buvo baimė atsitrenkti į akmenis ar prašliaužti dugnu, bet pneumo pakaba puikiai gelbėjo. Vienintelis dalykas, kurio man labai trūksta yra tinkamo Android prisijungimo. Beje atnaujintas modelis, kuris eina nuo 2019 metų jau turi. Neturėjau jokių esminių problemų su šiuo amerikonu, esu labai nustebęs dėl to. Ir dabar nekantrauju nusipirkti naują modelį, kuris buvo tik ką pristatytas. Tikiuosi greitai atvyks jis ir į Europą.
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-30
Geresnis nei Europietiški konkurentai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pavarų dėžė, tylus ir komfortiškas, puiki įranga, Harmon Kardon muzikos sistema, tikras visureigis, gera kaina
Ne toks kokybiškas interjeras nei pas konkurentus
Labai atidžiai ištyriau konkurentų modelius šiame kainų diapazone ir išbandžiau trumpą savo sąrašą - naująjį BMW X3, Mercedes GLC ir Volvo XC60. Visi labai gražūs automobiliai, bet visi turėjo tam tikrų trūkumų, kurie mane atbaidė. Prieš tai turėjau tris džipus ir vertinu juos labai gerai, bet šį kartą neketinau pirkti tokio didelio automobilio kaip Jeep Grand Cherokee. Iš smalsumo išbandžiau jį ir buvau priblokštas. Jis toks pat rafinuotas kaip ir kiti premium visureigiai, be to turėjo standartinę įrangą tokią kaip kiti tik papildomą, dar išsiskiria salono kokybe. Nepaisant to ką sako kai kurie žmonės, gali lengvai vilkti sunkią priekabą. 8 greičių automatas veikia tolygiai ir kartu su teisinga pakaba bei galingu varikliu užtikrina gerus įspūdžius už vairo, tylų ir komfortišką elgesį kely. “Summit” versijoje yra pilnas panoraminis ir elektrinis stumdomas stoglangis su apsauga nuo susidūrimo, aklosios zonos aptikimo, nukrypimo nuo juostos, atbulinės eigos kamera, priekiniai ir galiniai atstumo jutikliai. Pilno dydžio atsarginis ratas, dvigubo stiklo langai, kokybiški odiniai apmušalai, klimato kontrolė su priekinių sėdynių ventiliacija, elektrinės automatinės galinės durelės, kiek tamsinti stiklai ir paprasta naudotis informacijos ir pramogų sistema su nuostabia 19 garsiakalbių Harmon Kardon muzikos sistema. Nepamirškite, kad tai yra tikras visureigis su reguliuojamo aukščio pakaba, pažeminta pavarų dėže su nusileidimo nuo kalno ir pasirenkamo reljefo nustatymais. Tai juk džipas. Kaina taip pat yra priimtina, pažiūrėkit kiek kainuoja koks BMW X3 – beveik tiek pat. BMW daug mažesnis, turi tik 2.0 variklį, kuris atvirai pasakius visiškai netraukė ir man asmeniškai jo interjero dizainas yra nepatrauklus, o sėdynės kietos ir nepatogios. Mercedes GLC buvo geresnis, komfortiškesnis nei X3, bet labai brangus pagal tai ko aš norėjau. Volvo vidus nustebino kokybiškomis medžiagomis ir skandinavišku paprastumu, bet vėlgi buvo toks pat kaip Mercedes – nuobodus. Dabar mano juodas Jeep Grand Cherokee traukia žvilgsnius ir komentarus labiau nei bet kuris iš tų :) Esu labai patenkintas, važiuoju su šypsena veide – prabanga ir praktiškumas viskas vienoje pakuotėje ir mažesnis pinigų švaistymas nei Europietiškų visureigių atveju.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2022-04-09
Didysis Cherokee 3.0 CRD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nematau pliusų kurių negautum iš mažesnio visureigio ar krosoverio
Labai nepatikimas
Pradėkime nuo teigiamų dalykų: tai didelis visureigis, kuriame patogiai telpa penki suaugusieji. Tuo privalumai ir baigiasi. Šis yra mūsų trečiasis džipas ir bus paskutinis. Ištiesų visi privalumai nublanksta, nes automobilis šokiruojančiai nepatikimas. Buvo pakeista didžioji dalis šio Jeep’o įskaitant 2 baterijas, starterio variklį, raktelius, generatorių, signalizaciją, PCM modulį ir tt. Automobilis garaže praleidžia daugiau laiko nei kelyje. Nežinau ar man papuolė toks variantas ar čia yra taisyklė, bet detalės yra brangios, jų pristatymas trunka kelias savaites ar net daugiau. Nebent jums ištiesų reikalingas visureigis, bet jei tai įvaizdžio dalykas siūlau vengti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-29
Grand Cherokee 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
erdvus interjeras, dinamika, degalų sąnaudos, gera pavarų dėžė
Smulkūs gedimai (garantiniai
Mano vairavimo patirtis yra daugiau nei 20 metų, ir aš noriu papasakoti apie Jeep Grand Cherokee, kurį vairuoju nuo 2013 m. variklis benzininis, 3,6, minimalios komplektacijos. Bazinės galimybės - biksenonas, keyless prieiga, šviesos ir lietaus jutikliai, elektra valdomos sėdynės (tik priekinės), padangų slėgio davikliai ir standartinės saugumo sistemos. Automobilis atrodo labai kietai, vienas iš brutaliausių rinkoje ir apskritai įdomaus dizaino. Sustiprinta pakaba, yra kilpos tempimui. Neblogas arsenalas. Medžiaginiai apmušalai, todėl, kad pilnos komplektacijos nenorėjau ilgai laukti. Bet aš manau, kad medžiaginės sėdynės yra praktiškesnės nei šalta oda. Salonas yra labai patogus, vidutiniškai madingas, ne ergonomikos sąskaita. Gerai, kad dabar nėra senojo amerikietiško stiliaus, kuris, tiesą sakant, man nepatinka. Dabar interjeras yra labai harmoningas, labiau panašus į europietišką. Sėdynės yra puikios, aš esu 196 cm ūgio ir lengvai ir patogiai sėdžiu. Gale irgi daug vietos. Garso izoliacija pačio aukščiausio lygio, važiuojant asfaltu, girdėti tik padangų šnypštimas. Variklio garso nesigirdi, nėra vibracijos. Net ir dyzeliuose yra gera garso izoliacija, su benzininiais varikliais iš vis viskas puiku.. Keletas minusų. Per didelį šaltį per radiatoriaus šlangą išbėgo tepalas. Bet viską sutvarkė kaip garantinį, be to, pašalino galinio amortizatoriaus problemą. Šaltu metu aptraukia lempas, bet problema išsisprendžia nuėmus kamščius nuo venteliacinių angų. Kaip benzininiam varikliu, tai sąnaudos tikrai mažos (mieste iki 15, užmiestyje 11).Mašina labai greit įšyla bet kokiame šaltyje.
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2016-12-14
Geras visureigis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus , komfortiskas , galingas ir vertas kainos
Nezinau dar.
Labai neblogas auto . Manau netgi geriau uz vokiskus tu metu visureigius . Geras pravazumas bekeleje ar greitkelije , pakankamai dinamiskas , komfortiskas. Sitas modelis gerokai skiriasi kas buvo gaminta iki 2010m.Turiu dar tik metai laiko bet pakolkas nenuvyle nors pirktas buvo su 140000km rida . Vriklis dizelinis , kuro kaip dizeliui naudoja normaliai , vidutines apie 9l. Jegos pakankamai tiek lenkime trasoj ar bekelej. Kadangi auto pakaba ant oro pagalviu tai buvo priekis nusvires , pasirodo perdeges saugiklis . Aptarnavimas (filtru , tepalu ir pan) Autobravoje 500e prie 160000km. Daugiau jokiu islaidu kaip ir nebuvo. Jei nera defektu galima drasiai pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
 
Jeep modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    Renegade
    Avenger
  Krosoveriai   Compass Compass
  Patriot  
  Visureigiai Wrangler WranglerWranglerWrangler
 Grand CherokeeGrand CherokeeGrand CherokeeGrand Cherokee
  CherokeeCherokeeCherokee 
  Dideli visureigiai   Commander  
  Pikapai    Gladiator
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt