Markės
847 iš 1911
Kia Ceed, (JD) 2012 - 2018
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.85% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 7
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus
  • Gera įranga
TRŪKUMAI
  • Konkurentai smagesni vairuoti
  • Ne pats ekonomiškiausias
Kia šturmas tęsiasi – šįkart kompanija taikosi tiesiai į VW Golf, Ford Focus ar Opel Astra automobilių gerbėjų širdis. Tai itin konkurencinga klasė ir joje kova dėl vietos yra nepaprastai aštri. Visgi Cee’d turi ką pasiūlyti – pirmiausiai pastebime išties malonų automobilio dizainą. Didelė automobilio „nosis“, bei ištęsti priekiniai LED žibintai sklandžiai apgaubia Cee’d šonus, šone pastebima grakščiai aukštėjanti šoninių langų linija, visos linijos ir proporcijos puikiai dera tarpusavyje. Automobilis sukelia geresnes emocijas nei VW Golf ar Ford Focus ir yra labai panašus į naująją Opel Astra. Cee’d interjeras ne toks išraiškingas, tačiau prietaisai sudėlioti pagal aiškią europietišką tvarką – viskas logiška, aišku, patogu ir kokybiška. Tiesa, kelyje agresyvaus dizaino hečbekui dar reikia pasitemti – vairas posūkiuose yra per lengvas, o automobilio nosis nenoriai įsipaišo į aštrius posūkius. Variklių gama taip pat negali pasiūlyti nieko ko nerastum pas bet kurį kitą modernių „golf“ klasės automobilių gamintoją. Tačiau Kia Cee’d paperka valdymo lengvumu, sąlyginai komfortiška pakaba, didele erdve salone bei vienu didžiausiu klasėje bagažo skyriumi - 380 litrų, kas yra visais 64 litrais daugiau nei Ford Focus bagažinė. Taigi automobilis yra vertas dėmesio, tačiau tai nėra gera alternatyva sportiškumo ir dinamikos mėgėjams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Edvinas | 2016-11-01
KIA Cee'd GT line 1.0 T-Gdi
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas, interjeras, variklio garsas
Gal kiek didokos kuro sanaudos
Pagaminimo metai: 2016
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,7
Bendras automobilio aprašas
Su automobiliu pravažiavau jau 10 tūkst. kilometrų. Automobilis pirktas naujas, tad per tiek laiko jokių trūkumų nepasimatė. Variklis Variklis yra 1,0 litro turbininis. 89 Kw, bet iš tiesų variklis yra itin geras. Įsibėja labai gerai. Pati mašina sveria 1200 kg, tad tokio varikliuko kaip ir užtenka. Ypatingai geras pats variklio garsas. Išvaizda ir interjeras. Turimas automobilis yra GT line komplektacijos tad išoriškai atrodo kaip GT, kuris turi 200 AG. Vizualiai man itin patinka. Viduje - navigacija, radijas, galinio vaizdo kamera, šildomos sėdynės, vairas. Asmeniškai rinkdamasis auto - nenorėjau odinių ir elektrinių sėdynių. Tad komplektacija kaip ir tenkina. Galbūt norėtųsi kad būtų Apple Car play, bet vienaip ar kitaip Spotify galima klausytis tiesiog suporavus telefoną per Bluetooth. Taip pat interjeras yra labai geras. Minkšti plastikai - tikrai sukuria kokybės jausmą. Sanaudos Dėl kuro sanaudų nesu patenkintas, tikėjausi kad jos bus mažesnės. Nors važiuojant ramiai - 100 Km per valandą įmanoma išspausti 6 litrus šimtui kilometrų. Na bet žinote, kaip benzinui tai turbūt geras rezutatas. Atkreipčiau dėmesį, jog dyzelį rinkitės tik tada, kad nuvažiuosite daugiau nei 200 tūks. kilometrų. Pagal dabartines kuro kainas ir dyzelinio modelio didesnę kainą, jį apsimoka pirkti tik tada, kai pravažiuojate daug kilometrų. Nuvertėjimas, eksplotacijos kaštai ir kita Kolkas dėl eksplotacijos nepatyriau jokių išlaidų. Pirmas servisas po metų arba 15k kilometrų. Nuvertėjimas - taip naujas automobilis tikrai nuvertės, bet kodėl pasirinkau KIA? - dėl 7 metų garantijos, gana geros kainos, vagiamumo ir draudimo kaštų. Elementarus pvz - Golf KASKO draudimas yra dvigubai didesnis. Ar rekomenduočiau - žinoma! Išbandykite demo auto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 15)
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt