Markės
876 iš 1911
Kia Sportage, (SL) 2010 - 2016
517Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 17
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Erdvus salonas
  • Geras kokybės ir kainos santykis
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas matomumas atgal
"Automobilis kelyje elgiasi kaip eilinis lengvasis automobilis - gerai laikosi posūkio trajektorijos, turi mažą kėbulo posvyrį"
Paskutiniais metais nenustoja stebinti korėjiečių kompanijos Kia kūriniai. Su dideliu susidomėjimu stebime, ką šįkart mums pateikė Kia. Šįkart mus pasitinka nedidukas „parketinis“ visureigis Sportage su šviežiu, drąsiu, atletišku ir sportišku žvilgsniu. Automobilis sukurtas naudojant tą pačią platformą, kaip jau anksčiau pristatytas Hyundai ix35, tačiau palyginus abu giminingus modelius akivaizdu, kad abi kompanijos siekia įsiteikti dviems skirtingiems skoniams - Hyundai ix35 yra švelnių lenktų linijų, tuo tarpu kai Kia Sportage yra aštrių ir kiek kampuotų. Sportage dizaino autorius yra Kia dizaino padalinio skyriaus vadovas Peter Schreyer, anksčiau kuręs Audi TT dizainą ir puikų Kia Optima. Palyginti su praėjusia karta, naujasis Kia Sportage ne tik pakeitė išvaizdą bei tapo modernesnis, bet ir yra ilgesnis, žemesnis, platesnis bei pasižymi erdvesniu salonu ir vieta bagažui. Viduje prietaisų skydelis atkartoja priekinės dalies radiatoriaus grotelių formą, visi prietaisai skaitomi labai aiškiai. Nors atidžiau patyrinėjus pastebima ne itin aukšta medžiagų kokybė, tačiau tai nesutrukdo jausmui, kad sėdi aukštesnės klasės automobilyje. Sportage yra pakankamai erdvus - bagažinės skyrius turi 564 litrų tūrį, o sulanksčius galines sėdynes erdvė padidinama iki 1353 litrų. Automobilis kaip ir konkurentai Nissan Qashqai bei Ford Kuga yra siūlomas tiek su visais, tiek su dviem varomaisiais ratais. Baziniai varikliai yra 1.6 L benzininis ir 1.7 dyzelinis, kurie galią paduoda tik priekinams ratams. Labiausiai trokštamas variklis yra dyzelinis 2.0 L CRDi motoras su 136 AG arba 184 AG galia. Dėl ilgesnės ratų bazės važiuoti šiuo automobiliu yra patogiau nei anksčiau. Nenuostabu, kad automobilis kelyje elgiasi kaip eilinis lengvasis automobilis - gerai laikosi posūkio trajektorijos, turi mažą kėbulo posvyrį, nors jam ir trūksta to aštrumo ir tikslumo kurį turi Škoda Yeti. Ilga garantija, kurią suteikia kompanija perša mintį, kad automobilis bus kokybiškas ir patikimas. To mes ir tikimės iš Korėjos automobilių gamintojų. Taigi, naujas žaidėjas rinkoje tikrai neliks nepastebėtas, o gal net taps vienas iš pavyzdžių savo segmente.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 17
nixoidas | 2016-01-14
Kia sportage
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kai pats rinkausi automobilį, šioje svetainėje esantys komentarai stipriai padėjo. Tad pasistengsiu iš aš besirenkantiems pakonsultuoti. Daug nerašysiu :) Plius, nepamirškite youtube video, kurių yra tikrai apstu šiam modeliui ir komentarų kitose užsienio kalba svetainėse. Taigi, įsisigijau iš salono prieš porą mėnesių. Komplektacija Urban active. Pliusai (interjeras, eksterjeras): 1. Navigacija (nemokami maps'ų atnaujinimai 7-erius metus) 2. LED'ai (priekiniai ir galiniai) 3. Spoileris 4. Pelekas 5. Visos šildomos sėdynės 6. Šildomas vairas 7. Gražus apšvietimas, aiškiai viskas matosi 8. Talpi bagažinė (ypatingai be paslėpto atsarginio rato) 9. Vairo stiprintuvas, bet tik 'comfort' režimas (vėliau paaiškinsiu kodėl) 10. Puikųs veidrodėliai, geras matomumas nuo jų 11. Mygtukų išdėstymas patogus, logiškas 12. Nėra suderinimo su android ar windows phone OS, tad mobilių negalėsite krauti per USB ! Tik iphone'us 13. Neoficialiai žinau, kad galima nusipirkus spec.firminę jungtį iš apple, per iphone'ą navigacijos ekrane žiūrėti filmus. Tą išbandysiu 14. Fantastiška AC ir paprastas pečiukas. visi langai nutirpsta per ne pilną metų (turiu omeny, kad valytuvai atitirpsta ir nereikia jokio gramdymo) 15. Geras pravažumas, jokių bordiūrų nebijau. Tiek priekis, tiek galas aukštai pakelti. Pvz. Nissan Quasquai priekis yra žemas. Bum ir bamperio remontas:) 16. Nerealųs stabdžiai. Persėdęs į naują darbinę škodą pamaniau, kad stabdžiai neveikia:) Vos spusteli sportage ir stabdo. Stipriau paspaudi ir pats nustembi, kad diržai tave turi sulaikyti. 17. Priekiniai keleiviai be diržų negalės važiuoti. Nemanu, kad 5 min.iškęs nuolatinį pypsėjimą:) 18. Puikūs valytuvai 19. Fantastiškas AC, greitai ir kokybiškai 20. manevringa mašina. Tas tai faktas. Gerai sukimba su keliu, ne veltui sportage pavadinimas. 21. ESP 22. nuokalnės sistema 23. infiniti garso sistema su subu 24. cruise control Minusai 1. Esu 1,90 m. ūgio, sveriu normaliai, tad telpu kuo puikiausiai vairuotojo pozicijoje. Beveik iki galo atsistūmiau sėdynę, o tai reiškia, kad už manęs patogiai net vaikas negali sėdėti. Apskritai, salone vietos daug nėra keleiviams. Tą turėkite omeny jei automobiliu dažnai važinėsite ne vienas ar ne su antrąja puse. 2. Kad ir telpu, bet ta pozicija sėdynės yra tragiška. Tai žinojau prieš pirkdamas. Man labai rūpėjo auto išvaizda. Esmė, kad trūksta vienintelės sėdynės reguliavimo parinkties, t.y. priekinės dalies palenkimo viršun ar žemyn. 3. Pačios sėdynės be galo nepatogios. Dar iki šiol nepavyko rasti tokios pozicijos, kad atsisėdus jausčiausi galintis nuvažiuoti kelis tūkst. km. vienu ypu. Galinių negalima reguliuoti atsilošimo, kas yra blogai. Tenka sėdėti kaip mokyklos suole, visiškai tiesiai :) užtat galvos, ūgio atžvilgiu vietos sočiai:D Aukšti nerems galvų. 4. Daug skaičiau, kad labai skundžiamasi priekyje esančia akląja zona (tarp priekinio stiklo ir priekinių durelių stiklų esantys rėmai). Man pačiam tai nesukelia jokių problemų. 5. Abi priekinės durys neužsidaro taip lengvai kaip galinės. eikia naudoti daugiau jėgos, o tai nervina. 6. Daug kur minėta, kad greitai apsineša nuo pirštų atspaudų AC panelė. Nė velnio. Viskas gražu ir tvarkinga iki šiol. Jokio didesnio teplumo nepastebėjau. 7. Galinis langas... Matomumas nulinis parkuojantis. Tam ir yra parkingo davikliai ir kamera. Nepatariu auto pirkti be galinio vaizdo kameros. Esu patyręs vairuotojas, laikau save tikrai gerai vairuojančiu, su senaisiais hečbekais prisiparkuodavau bet kur be galo ggreitai. Na su šita tenka pavargti. Vien kamera negali naudotis, tad žiūri ir daviklių rodmenis ir kiek gali dairaisi pro šonus 8. Kietoka pakaba. Kietesnė nei pvz. audi a4 ar peugeot 307. Iš kitos pusės buvimas aukščiau (čia juk SUV'as) sugeria tuos bumpsėjimus ir tave pasiekia tik jausmas, kad kažkur žemiau bildėjimas vyksta 9. kol kas ekonomijos nematau, bet kiek žinau taip yra dėl dviejų priežasčių: tragiški šalčiai pas mus (nuo -26 ją eksploatuoti pradėjau) ir naujam auto reikia prasivažiuoti, kol viskas nusistovi. Šiam momentui average nuo pat išvažiavimo iš salono 9.6 l/100km. dar trasoje labai trumpai buvau, bet kiek mačiau tada rodė apie 6-7l. Pagal idėją šis variklis turi būti labai ekonomiškas kaip tokios klasės mašinai, sveria 1,5 tonos, o ir vėjo pasipriešinimo koeficientas yra nedidelis 10. Gasdina iki šiol (atstovybėje buvau nuramintas, kad taip turi būti, nes dideli šalčiai), kad variklis 90 laipsnių buvo pasiekęs vos 3-4 kartus per dviejų mėnesių kasdienį eksploatavimą! Pvz. šiandien į darbą vykau 35 min (20 iš jų stovėjimas kamštyje), auto laikomas garaže, kur pliusinė temp. ir variklis sugebėjo pasiekti 50-60 laipsnių. Per po metų ateinantį kėbulo patikrą pasidomėsiu kodėl taip ilgai šylą. Turėjau dyzelinių auto, nė viename taip ilgai nešildavo 11. Nematau logikos, kad priekiniai parkingo davikliai automatiškai neįsijungia, pats turi kiekvieną kartą įjungti. Nebent įjungsi atbulinę eigą, tada automatiškai įsijungia ir priekiniai, galiniai davikliai, kamera. Kažkur skaičiau, kad dėl sniego, lietaus priekiniai patys neįsijungia... Nesąmonė. Jei pirmą bėgį įjungiu, tai noriu, kad jie veiktų. O taip nėra. 12. Nėra gale sėdintiems atskiro kondicionieriaus (angų) manajame modelyje, bet yra šildomos sėdynės, kurios prikaista grubiai per 2-3 minutes (du režimai). Iš kitos pusės nėra ventiliavimo Ūšaldymo funkcijos), o odiniame salone vasarą bus bėdų :D tikiuosi, kad šlapiais šortais nereikės išlipti. 13. Padangos pirelli be čipų, labai brangios, tad turėtų būti geros (nesu specas padangų). Ar kad esu įpratęs su draugės land cruiser'iu niekur neįklimpti, ar kame bėda, bet didesnis sniego sluoksnis (5-8cm) ir boksuoja. tenka kaip laivui įsiūbuoti, kad išvažiuočiau. Na pas mane ne keturi varomi, bet vis tiek. Iš tokių gabaritų auto norėtųsi daugiau. 14. Keistai persijunginėja pavaros. Ypatingai pirmas bėgis. nesijaučia tokio laisvumo, užtikrintumo. Apie kokį bandymą padraginti nėra net kalbos:) Ne toks čia auto, ne tam skirtas, nors galios užtenka (135AG). 15. Labai labai keista sankaba. Švelni, estakadoje jokių problemų nėra. Vos atleidi ir judi. Vairavimas primenau važiavimą su automatine gr.dėže. Bet bėgius perjungiant labai retai pavyksta, kad nebūtų nepertraukimo greičio, psatovumo prasme. Mašina visada šokteli. Perpratau, kad reikia perjungus bėgį labai lėtai atleisti sankabą ir jokių trikdžių nebebūna, bet tai yra juodas darbas, kuriam tikrai nesiruošiu skirti nei laiko, nei dėmesio. Truputų sumažėja vairavimo malonumas su tais šoktelėjimais. 16. Vairo stiprintuvas. Rašiau, kad plačiau papasakosiu apie jį. Trys režimai:comfort normal, sport. Sport ir normal vairą reikia sukti su jėga, taip kaip kitose auto būtų be stiprintuvo. Beveik nejuokauju. Nematau reikalo šiems režimams. Kad jausti geriau kelią argi reikia pasunkinti vairo sukimą. O režimai keičia tik vairo sukimo stiprumą. Juokinga. Bet vat ant comfort režimo stovint ar važiuojant 1-4km/h greičiu vairas sukasi pirštu. Net badžiau jį įsukti kaip ruletę, apsisuko pusę ašies! :) 17. Nėra šviesų aukščio reguliatoriaus Konkurentai, kuriais domėjausi: 1. nissan quasqai (negraži, turėjau nissan'ą, daugiau niekada nenoriu turėti) 2. nissan xtrail (tas pats, nors šio daug geresnis pravažumas) 3. honda crv (labai mažas SUV, tragiškai mažas) 4. mazda cx5 (išvaizda visiškai netraukia, o daugiau, na juk mazda, tad viskas gut) Pasirinkau kia, nes: 1. garantija 7 metai 2. mažas nuvertėjimas 3. yra kokybiškas auto, patikimas, autobild šių metų rinkimuose pagal kokybę pirmoje vietoje 4. labai geras kainos/kokybės santykis 5. nė viename kitame auto už tokią kainą negausite tokios įrangos 6. dizainas. sunku net lyginti kitus auto su kia 7. ekonomiškumas 8. pigus kasko 9. vagių nemėgstama markė:) Summa summarum automobilis vertas dėmesio. Turi nemažai minusų, bet turi ir pliusų. Jei galite išleisti daugiau nei 30k eurų, rinkitės kitą, tame kainų diapazone rasite iš puikiai atrodančius, ir šiaip tokius pat patikimus auto. Jei biudžetas iki 25k eurų, siūlyčiau rimtai pagalvoti apie šį kia. Jei pirksite dėvėtą, be patikros kia servise net nebandykite. Ne tos sumos, kur reikia gailėti keliasdešimt eurų už patikrą. Nuvertėjimas tikrai mažas. Jei pažiūrėsite, pamatysite, kad 2010-2012 metų kainuoja 10-13 tūkst.eurų. Kai kurie dar ir su garantija :)
Pilnas atsiliepimas...
Damidis | 2015-12-22
Kia Sportage 1.7 CRDI 2015 11 mėn.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, talpus, puikus vaizdas
Nieko nepastebėjau
Pirkau ši auto prieš mėnesį, esu patenkintas, komplektacija EX 2WD. Spalva metalic Sirius-Silver Stabdžių ABS ir EBD, ESC + Įkalnės kilimo sistema, priekabos stabilizavimo sistema, ktyvios galvos atramos, priekinės ir šoninės oro pagalvės ir užuolaidinės oro pagalvės, užlenkiamas raktas, langų valytuvai su lietaus jutikliu, borto kompiuteris, elektriniai priekiniai ir galiniai langai, šildomos priekinės ir galiniai sėdynės, elektriniai šildomi ir užsilenkiantys veidrodžiai, galinis porankis, priekiniai ir galinis rūko žibintai, RDS + CDP + MP3 ir kontrole ant vairo, padangų slėgio kontrolės sistema (TPMS), Signalizacija + centrinis užraktas, pastovaus greičio palaikymo sistema, "Bluetooth" laisvų rankų valdymas, savaime tamsėjantis veidrodėlis (ECM), galinio vaizdo kamera, šildomos vairas, galiniai parkavimo davikliai, automatinė dviejų zonų klimato kontrolė, oda aptrauktas vairas ir pavarų perjungimo svirtis, porankis tarp priekinių sėdynių, LED dienos žibintai, dieninių žibintų automatika su šviesos jutikliu , USB + AUX ir iPod jungtys, Tonuoti galiniai langai, Lengvo lydinio ratlankiai 17" 225/60R17, Priekinių valytuvų atitirpinimas. Nuvažiavau jau 1350 km. kuro sanaudos dar didokos vėliau turėtų mažėti. Labai gera garso izoliacija. Gerai skamba audio. Vietos pakanka ir priekyje ir gale sėdintiems keleiviams. Bagažinė nėra maža, tas labai džiugina. Salone plastmasės kokybė tikrai nėra bloga, sėdynės kietokos bet patogios. Vriklis 1.7 DRDI 85kW su grandine, visai pakankamai gerai traukia, dirba tyliai, vibracija labai maža Remontų nebuvo, auto naujas. Aptarnavimai kas 24mėn/30000km. ------
Pilnas atsiliepimas...
KIA | 2015-10-22
KIA SPORTAGE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus,minkstas,patogus,ekonomiskas,geras servisas KIA centruose,tikrai ne ant popieriaus galiojanti garantija,Visiskai nedomina vagiu nei automobilis nei jo atskiros detales :) todel pigus draudimas.
Prastokas automobilio valdymas,truksta "Draivo"
Nusipirkau si automobili pries pusmeti,siaip esu patenkintas juo,atrodo labai gerai,mano auto komplektacija WORLD CUP EDITION,su odiniu salonu,navigacija,LED prietaisu skydeliu it t.t.Vaziuoja minkstai,nelygumus vaziuokle sugeria minkstai,garso izoliacija tikrai stipriai pagerejo lyginant su praeitu modeliu(iki atnaujinimo 2014 m).Kas nelabai patiko tai labai dirbtinis valdymas,nors vairo stiprumo yra 3 padetys,bet vis tiek nelabai jauti kelio.elektrinis vairo stiprintuvas daro savo... Variklis 1.7 CRDI pakankamai gerai traukia,mieste tikrai pakanka,gal tik virs 130 km/val.truputi pradeda trukti galios ir labai padideja garsas salone ir kuro sanaudos.Uzmiestyje optimaliausias greitis 120 km/val. variklis dirba tyliai be dideles vibracijos. Kolkas remontu neturejau,visgi naujas auto,pagal garantija servisu intervalas kas 24 men arba kas 30000 km.tokio dar nepas viena gamintoja nesu mates. Perkant naudota patarciau pirkti su pilna serviso istorija,tada vaziuosit ir vargo nematysit.Butinai tikrinkit autorizuotame KIA servise.
Pilnas atsiliepimas...
Zigmas | 2015-09-09
2015 m. Kia Sportage 1,7 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, puikus vaizdas, patikimumas, erdvė salone,
nepastebėjau
Įsigijome šį auto prieš pusę metų. Kainavo 20000 eurų. Šiaip labai patenkintas, kuro sąnaudos Vilniuje 6,5 litro, tas džiugina. Jau nuvažiavom 15000 km. jokių problemų. Kuo toliau tuo geriau jaučiuosiu jame. Vietos pakankamai daug ir gale ir priekyje. Komplektacija EX, antra pagal brangumą. Visos šildomos sėdynės, galinio vaizdo kamera. Žodžiu jokių trūkumų nepastebėjau. Kiek žinau jie labai ištvermingi ir patikimi auto. Variklis 1,7 dyzelis 85 kw. labai ekonomiškas, greitai ima sūkius. Jokių, nuvertėjimas labai mažas, Svarbu automobilis būtų pirktas Lietuvoje ir turėtų Dilerio aptarnavimų istoriją, jam gi galioja 7 metų ir 150000 km garantija. Daugiau nėra ką patarti. Jai auto neatvežtas ten po avarijos su iššaudytom pagalvėm ir atsukta rida, tai pirmyn, patariu įsigyti.
Pilnas atsiliepimas...
Eimantas | 2014-11-06
Kia Sportage 2011 metų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
išvaizda, solidumas, patikimumas, komfortiškumas, garantija
triukšmingumas prie didesnio greičio
Važinėju su KIA Sportage jau 3 su puse metų, turbūt mano buvo tarp dešimties pimųjų atvažiavusi į Lietuvą ir dabar yra pravažiavusi daugiau nei 155tūkst. km. Kad ir kaip beskambėtų džiaugiuosi aš šia mašina. Be abejo vienas didžiausiu šio automobilio privalumų yra išvaizda. Juodos spalvos automobilis atrodo ir gražiai, ir solidžiai. Viduje viskas paprasta, tvarkinga, subtilu ir gražu. Yra tų plastmasinių detalių, bet pakol kas jos jokio diskomforto nekelia dėl barškėjimo. Sėdynės irgi reikai pripažinta, kad teplios, bet čia jau turbūt visų automobilių problema turičių tamsų saloną. Didžiulis automobilio privalumas yra komplektacija. Versija EX, o turi keturias šildomas sedynes, dviejų zonų klimato komtrolę, autopilotą, laisvas rankas, be ABS ir ESP yra ir saugaus nuo kalno nusileidimo sistema. Važinėju daug, kas mėnesį apie 5000km, sedynės patogios, ir pats važiavimas yra komfortiškas. Aišku esu važiavęs ir ergonomiškėsne mašinose, bet jų kainos ne tame nulių lygyje. Mašina stabili, tekę išbandyti ir ekstremaliose avarinėse situacijose, stabilumo sistemso veikė nepriekaištingai. O pats didžiausias šio automobilio trūkumas, kuri įvardino ir prieš tai du komentavę, tai yra triukšmingumas. Kada važinėji mieste ar vidutiniais greičiais jokių problemų nėra, bet jei pasieki greitį 140-150 km/h salone pasidaro triukšminga (šiai problemai išspręst yra audio sistema:). Kiek žianau atnaujintoje versijoje ši problema išspręsta. Visų pirma, tai reiktų pasakyt, kad labai ekonomiškas variklis, autoplilotu teko į Lenkiją suvažinėti su 5l/100km sąnaudom. Mieste galios tikrai užtenka, mašina gyva ir manevringa. Su varikliu jokių problemų nebuvo, o kai reikėjo praeiti technikinę apžiūrą (prie 140 tūkst.) dūmingumas buvo praktiškai nulinis (0.02), pats regitros darbuotojas sake, kad turbūt tokio mažo dar nėra matęs. Šiaip variklis truputėli silpnokas prie didesnių greičių (130-150lm/h). Prie tokių greičių stipriai padidėja ir kuro sąnaudos. Eksplotacijos kaštai minimalūs. Kas 30000 tūkst. arba kas metus nuvarai į KIA servisą padaro techninius aptarnavimus, yra garantiškai keitę du galinius parkavimo daviklius. Kas dar nustebino, kad garantiškai keičia važiuoklės detales. Prie 75000km pakeitė stabilizatoriaus traukutes, beje jos labai panašiai laiko, nes dabar prie 155000km vėl pradėjo bildėt. Parodykit Jūs man dar kokią mašiną, kurios stabilizatoriaus traukutės laikytų po 75-80 tūkst važinėjant Lietuvos keliais. Prie 90000km garantiškai keitė vairo traukių antgalius. Vienintelės papildomos išlaidos buvo stabdžių kaladėlių pakeitimas, kurių kainos tikrai neišgasdino. Nuvertėjimas labai mažas. Automobilis 3 su puse metų, kai iš salono paėmiau kainavo 69000Lt, dabar galėčiau parduot už 45000Lt (Kaip pvz Volvo xc60, bazinė kaina nuo 120tūkst, dabar kainuoja panašiai) Kažko specifinio patarti negalėčiau, apart porą kartų sustreikavusių parktroniko daviklių didesnių ligų šis automobilis (bent jau mano) neturėjo. Reiktų tikrinti ir žiūrėti kaip ir bet kurį kitą automobilį. Šiaip galėčiau pasakyti, kad tai yra tikrai puikus kainos, komforto ir kokybės santykis. Galiu drąsiai pasakyti, kad tikrai po trijų su puse metų eksplotavimo nesigailiu savo sprendimu įsigyti šį automobilį
Pilnas atsiliepimas...
Rolka | 2014-08-23
Kia Sportage 2013 metu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera isvaizda, pakankamai patogus,solidi 150tukst km garantija
Garso izoliacija,teplus salonas
Praktiskai sutinku su ankstesniu kolegos aprasymu api Sportage ,skirtumas tik modelio 1.7 CRDi 115 AG Dyzelinis EX priekiniai varantys.Per 14 men nuvaziavau 60tukst km,na gedimu kolkas nebuvo,(pries tai buvau pirkes nauja skoda oktavia ,tai ta prie tokio km jau buvo remontuota kelis kartus).Kas man patinka Sportage tai ,isvaizda tiek lauko ,tiek vidaus ,pakankamai patogi sedet bent jau priekyje,puse velnio garso aparatura ,visas valdymas padarytas irgi protingai iskyrus borto kompiuterio valdyma.Dabar kas nepatiko:visu pirma tai garso izoliacija tikrai galetu but geresne ,kaip naujai masinai prastai valo valytuvai ,nevisada susitraukia vairuotojo saugos dirzas,na ir kaip minejo kolega labai jau teplios interjiero detales,dar kas man uzkliuvo tai automobilio stabilumas ,vaziuojant 160-170 ,nelabai saugiai jautiesi. 1.7 CRDi 115 AG Dyzelinis EX , deze 6 pavaru mehanine vidutines kuros sanaudos 6.5ltr/100km Man kaip pencininkui traukos pilnai uztenka, kreiserinis greitis 110-120km/h per 60tukst km atidarau kapota tik papildyt langu skysti Kolkas apart garantinio aptarnavimo kastu nera,kiek nukris kaina po 4-5 metu parodys laikas.Kai pirkau jo kaina po visu derybu buvo 68 tukst litu ,manau pakankamai protinga kaina uz tokia komplektacija ir 150tukst km garantija Nieko negaliu patart ,nes kolkas problemu nebuvo ,pasakysiu po kokiu 2-3 metu :)
Pilnas atsiliepimas...
Kia sportage | 2014-03-01
2013 Kia Sportage III 2.0 CRDI 4WD Manual 6 gear.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus dizainas
Sunku pasakyti
Kia Sportage III 2.0 CRDI 4WD Mechanine 6 pavaru deze. Automobilis atrodo labai jaunatviskai ir stilingai. Vidus atrodo skoningai bet apdailos detales nepacios geriausios kokybes. Mygtukai ir panele kur reguliuojasi temperatura yra veidrodiniu pavirsiumi tai labai matosi nuciupinejimai, reikia daznai valyti jei nori kad graziai atrodytu. Radijos ekranas paprastas ne spalvotas. Garso aparatura nera pati geriausia, jau dabar viena priekine kolonele plerpia. Ir apskirtai garso izoliacija nera ispuudinga, ziemines padangos girdisi neprastai. Galinio vaizdo kamera kuri atsiranda veidrodelyje labai greitai apsinesa, tai jokios dideles pagalbos neduoda parkuojantis atbuliniu. Salone vietos pakankamai nemazai, gale sedintys patogiai isitaisys. Sedynes odines, atrodo graziai bet nugara paskausta po keliu valandu vaziavimo, gale sedintiems irgi ji paskausta. Veidrodeliai ir gana greitai apsitasko, tai reikia uzsukti kars nuo karto i degaline ir prasivalyti juos. Automobilis vaziuoja gana minkstai, 4wd sistema suveikia nepriekaistingai. Stabilumo sistema ir greitai sureaguoja i slydima. Variklis tikrai pakankamai dinamiskas. Kuro sanaudos vaziuojant greitkeliu 90km/h su autopilotu 5.2ltr/100km, vidutiniskai 6.2 - 6.5ltr/100km. Nieko negaliu pasakyti apie eksploatacijos kastus per 20000km dar neteko lankytis autoservize. Naujas tokios komplektacijos 120000ltl, manau sis automobilis tokios sumos nevertas moketi. Sunku ka patarti, zmones kalba kad elektronika genda (davikliai yvairus ir pan) Tad verta butu tikrinti kompa pasijungus ir nerekomenduotina skenduoliu pirkti.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt