Markės
878 iš 1912
Kia Sportage, (QL) 2016 - 2022
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.43% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 11
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Automatinė pavarų dėžė
  • Neitin ekonomiškas
"Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį"
Prieš tai gamintos kartos modelis buvo tas automobilis, kuris be skrupulų atėmė didelę dalį rinkos iš senbuvių ir iškarto tapo pripažintu konkurentu tokioms markėms kaip Ford, Mazda ar Nissan. Ketvirtos kartos Kia Sportage puikuojasi visiškai nauju kėbulo dizainu. Dizaineriai stengėsi, kad kiekviena linija spinduliuotų sportiškumą, galią ir energiją. Automobilis atrodo išties solidesnis, ypač galinė dalis su subtilesniais žibintais ir chromo juostele tarp jų. Tą įspūdį sustiprina ir jo panašumas į Subaru Tribeca modelį. Žvelgiant iš šono automobilio proporcijos išliko labai panašios į pirmtako. Naujasis visureigio kėbulas pasižymi glotniomis linijomis ir tai kiek keista nes pirmtakas buvo pabrėžtinai aštrių linijų, dar keisčiau, kad kiti nauji Kia modeliai taip pat yra gerokai griežtesnio dizaino. Iš to galima spręsti, kad kūrėjai stengėsi suformuoti kitokį Sportage įvaizdį nei kitiems modeliam – tikslas suteikti modeliui solidumo, kurio trūko senesniam modeliui. Atnaujintas interjeras panašiai kaip ir pirmtako yra gana kuklus ir paprastas, tačiau pasižymi geresne medžiagų kokybe, funkcionalumu bei plačiu, saugumą ir patogumą užtikrinančių naujausių technologijų sąrašu. Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį. Tai vienas geriausių vairuotojui skirtų automobilių savo klasėje. Automobilis tapo nedaug ilgesnis nei senesnės kartos, tačiau ilgesnė ratų bazė suteikia daugiau erdvės viduje. Net ir galiniai keleiviai turi pakankamai erdvės kojoms, o bagažo skyrius tapo didesnis ir praktiškesnis dėka to, kad buvo sumažintas bagažinės skyriaus slenkstis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 11
Augustinas Makovskis | 2023-06-12
Amerikonas visu ratų varomas 2,4 Benzas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas , nepavargsti ilguose kelionėse
po arkom garso izoliacijos, bet įjungi garsiau muziką ir viskas :)
Prieš tai turėjau Toyota RAV-4 2016, ir atsitiktinai persėdau ant Sportage, salonas pas KIA malonesnis, ir man asmeniška patogesnis, nors medžiagos ir Toyotoje ir KIA trūksta odos ir medžio apdailų. Kažkokių problemų per šį laiką nebuvo, daugiausia tik eksploatacinės medžiagos. Puikiai elgiasi kelyje, + galima nedvejodamas važiuoti ir į pamiške su keturių varomu. Teko priprasti, kad priekiniai statramsčiai per platūs, į šį aspektą visada reikia atsižvelgti vairuojant. Komfortas ir ergonomika pakankamo lygio, pakaba tvirta, su varikliu irgi jokių problemų, jokių smūgių, jokio pašaliniu garsų, kasmetinis aptarnavimas ir tiek. Likau labai patenkintas sąnaudomis, vidutiniškai 7,5-10 litrai miesto režimu, ką manau, tokiai mašinai nėra daug. Bagažinės norėtųsi didesnės, bet jei reikia, galima sulankstyti sėdynes. tepalai, kaladės, dalys pigios net lyginus su Toyota, nekalbant apie BMW ir Audi dalių kainas, kurios yra kosminės. Tikrinti autoservise, pirkti su nedidle rida
Pilnas atsiliepimas...
Robertas | 2023-06-04
Patikimiausias ir praktiškiausias vidutinio dydžio krosoveris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, degalų sąnaudos, priežiūros išlaidos neblogos, patikima pakaba, išvaizda manau viena geriausių tarp visų konkurentų
Dinamika, garso izoliacija vokiškų automobilių lygio nesiekia
Ši Kia jau 6 metai mūsų šeimoje, per tą laiką ir 140 000 km jokių baisių problemų nepateikė. Man asmeniškai minusas vienas – variklio dinamika, bet tai yra krosoveris ir gan nemažas, tad ko norėti. Ne lenktyninis automobilis ir ne BMW su trilitriu varikliu. Toks didesnis gedimas – tai katalizatorius prie 80 000 km užsikišo ir iškeliavo į šiukšlių dėžę. Sakyčiau priežastis prastas kuras? Nes neįsivaizduoju kodėl taip trumpai tarnavo. Šiaip nuolat variau patikrinimus į atstovybę plius kas 7500 km pats keičiau tepalus – dažniau nei rekomenduojama. Buvo pakabos remontų, tai natūralu, aišku visos besidėvinčios detalės. Šiaip patikimas automobilis, negaliu skųstis. Nebuvo tokio įvykio, kad būtų pavedęs, nuveždavo visur kaip priklauso. Ir į sodą, ir į darželius, galima sakyti su šiuo automobiliu pasistačiau namą. Atkreipkite dėmesį, kad į automobilį telpa europaletė. Apskritai fantastiška mašina.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2023-06-02
Sportage 2.4 GDI Benzinas AWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus išlaikymas, manevringas, talpus ir pakankamai gražus ir šiolaikiškas
Prasta garso izoliacija
Labai gera ir praktiška mašina. Pirkau iš Amerikos silpnai daužtą, variklis 2,4 GDI paprastas variklis, galima įdėti dujas, traukos užtenka, 1,6-2l su automatinė pavarų dėžę man truko galios, tai 2,4 pats tas su sąnaudom ir miesto automobiliu. Maniškė 4 varomų ratų snieguotos žiemos grįžo o mieste su nevalytais keliais niekur neužstringu ir ant kelio blogomis oro sąlygomis kaip priklijuota, puikus miesto visureigis, nedidelis, ekonomiškas, manevringas ir pravažiuojantis bet kru ir bet kada. Pravažiavau jau 32 000 kilometrų - Jokių nusiskundimų ne dėl važiuoklės, nei dėl variklio, nei dėl salono. Taip salono kokybė galėtu būti geresne – plastiko daug. Degalų sąnaudos važiuojant 90-110km/h greičiu nuo 8-9/100km. Sėdynės patogios ir galvos atlošas kaip pagalvė - daug laiko tenka praleisti prie vairo tai nesijauti pavargęs. Puikus šeimos narys Tikrinti autoservise, pirkti su nedidele rida
Pilnas atsiliepimas...
Vytukas | 2023-03-24
1.7 CRDi Sportage modelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pavarų dėžė veikia tiksliai, gera įranga, puiki surinkimo kokybė
Dideli ratai atima komfortą, garso izoliacija prastoka
Šiaip ir aš ir visa šeima mėgavomės mūsų Sportage, tačiau per pastaruosius dvejus metus pasikeitus darbo vietai teko keisti ir automobilį. Pas mane buvo 19 colių ratai su gana žemo profilio padangomis, tad važiavimo komfortas buvo prastokas, mieste labai prastas lyginant su kelionėmis greitkeliais. Esu tikras, kad mažesnio skersmens ratlankiai bei aukštesnės padangos suteiks labai didelį skirtumą važiavimo komforte, tačiau kartu prarasite gražią išvaizdą ir nebus to smagaus jausmo kai prieinate prie automobilio. Anksčiau turėjome 2014 metų senesnės kartos Kia Sportage. Galiu pasakyti, kad mechaninė pavarų dėžė yra labai stipriai patobulinta lyginant su ankstesniu Sportage, tačiau dyzelinis variklis yra kiek per triukšmingas (išskyrus važiavimą greitkeliais kur labiau girdisi vėjo keliamas triukšmas). Surinkimo kokybė yra puiki, o komplektacija (tiek prabangos, tiek saugumo) atitinka aukštesnės klasės arba prabangesnės markės lygį. Kia tikrai labai pasistengė su šiuo modeliu. Priekiniai žibintai yra labai geri, ypač patiko vėdinamos priekinės sėdynės. Įspėjimas apie akląją zoną irgi labai naudingas privalumas. Žodžiu 5 maloniai praleisti metai su šiuo automobiliu, dabar laukia nauji pasirinkimai.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2023-01-05
GT Line 1.6 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, sklandžiai dirbanti pavarų dėžė
Neergonomiškas, neitin patogus sistemų valdymas
Pirktas automobilis pasitikint ilga garantija bei gerais atsiliepimais. Bet jis turi ir eilę trūkumų - sėdynės baisiai kietos ir turi sustoti po valandos kelionės pramankštinti sėdimają, galvos atramos rodos stumia galvą į priekį ir tai labai nemalonu. Apsukau jas atvirkšiai, bet dabar atlošai neatlieka savo funkcijos. Po kurio laiko visokių bandymų išsiaiškinau, kad muzikos negaliu paleisti iš USB atmintinės tik iš Apple Play arba Google play. Tokie dalykai ne man – grąžinkite prašaau man kompaktinius diskus arba patikimą ir paprastą USB. Pliusas tas, kad variklis veikia labai gerai, ypač variantas su automatine dėže kaip pas mane. Automatinė klimato kontrolė nėra automatinė, vistiek jūs naudosite rankinius valdiklius – taip tiesiog patogiau. Bagažinės erdvę sumažina ištraukiama lentyna, todėl automobilio bagažinė yra mažesnė nei tikesi. Automobilis žinoma nėra toks blogas, tiesiog nepakankamai geras. Ir gal kiek per brangus kaip tokio lygio automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2022-03-07
2019 1.6 crdi 100kw AWD mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Šildomas vairas vidutinėje komplektacijoje, nebloga garso izoliacija, full led priekiniai žibintai, salono ergonomika, stabilumas kelyje
Atrodo gana mažas ratų pasukamumas, nedidelė/negili bagažinė (nes awd modelis kartu su atsarginiu ratu), minkštas priekinis stiklas (lengvai atsiranda įbrėžimai ir mažos įdaužos (kurios per mažos, kad būtų tvarkomos)), visada ilgos eilės patekti į servisą
IŠVAIZDA/TALPUMAS: Visų pirmiausia labai patiko išvaizda, tiek salone, tiek ir išorėje, taip pat didelį pliusą padarė ir vieta ant galinių sėdynių. SĄNAUDOS: Kuro sąnaudos žymiai didesnės, nei teigia gamintojas ir labai priklauso nuo važiavimo stiliaus, miršiu rėžimu galima važiuoti su realiom 6,5 (taupiau niekaip) bet galima ir su 9, kiek nuvilia kuro sąnaudos autostradoje. Taip pat skiriasi kompo rodomos ir realios sąnaudos (skirtumas ~0,5 litro daugiau nei rodo kompiuteris). VARIKLIS: 100kw tikrai užtenka ir nenuvilia (gal tik sąnaudos), žiemą awd malonu - klausimas kaip bus vasarą kai norėsis daugiau ekonomijos. PAKABA: pakaba prie kietesniu, bet kelyje plaukia maloniai ir yra stbili, turiu 17 colių ratus, manau su didesniais jau kentėtų komfortas ir pakaba. PRAVAŽUMAS: aukšta prošvaisa ir AWD snieguotą žiemą - nerealiai patogu (anksčiau nesu turėjęs). PRIVALUMAI: Šildomas vairas net vidutinėje (EX) komplaktacijoje, niekada nepagalvojau koks tai geras dalykas :). Patogios priekinės sėdynės, galinės sėdynės su reguliuojamu posvyrio kampu. Full LED šviesos gerai apšviečia kelią. TRŪKUMAI: gal kiek sunkokas vairas, taip pat daugumos kia'jų minkštoki priekiniai stiklai - lengvai bražosi. Taip pat man didelis trūkumas - durelės nedengia slenksčių, todėl įlipant/išlipant tepasi kelnės. Kadangi full led šviesos gan ryškios - daug vairuotojų važiuojančių priešinga kryptimi mano, kad važiuoju su tolimosiomis šviesomis, prastas matomumas pro galinį stiklą (galbėja kamera). Didelis minusas ypač garantiniam automobiliui, kad visada ilgos eilės pakliūti į servisą (bent jau Vilniuje). Kiek teko domėtis gana dažnos problemos su kuro siurbliu bake - pradeda ūžti (pačiam teko susidurti, keitė garantinis), taip pat yra nemažai prastų atsiliepimų apie automatines pavarų dėžes - problemos (atsirandantis smūgiavimas) perjungiant 1-2 bėgius. Būtinai tikrinti servise, jei įmanoma pirkti su garantija arba bent jau su aiškia rida. Nusiteikti, kad jei nori, jog automobilis tarnautų be problemų - tepalus reikia keisti dažniau nei kas 30k km
Pilnas atsiliepimas...
2022-02-03
Kia Sportage TX GT-line 1.6 T-GDI 130kW 7DCT AWD, 2021.11.28
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, tylus, patogus
Kuro sąnaudos, bagažinės talpa
Įsigijau šį automobilį iš Autosabinos Kaune. Dėl ilgo tiekimo termino pasirenkamai komplektacijai, modelį ėmiau iš ekspozicijos. Tai buvo aplamai paskutinis KIA Sportage modelis MY21 Kaune. Automobilis sužavėjo klasikine išvaizda tiek išore, tiek vidumi, nebuvo perteklinių plančečių, komplektacija praktiškai atitiko MY22 metų modelius. Automobilis labai tylus, kritikuočiau tik priekines arkas, nes važiuojant šlapia danga nežymiai girdisi pašaliniai garsai. Man čia pirmasis SUV klasės automobilis, todėl kasdien dar neatsidžiaugiu aukšta vairuotojo sėdėjimo padėtimi - jausmas kaip furoje, viskas iš aukšto, taip gerai matosi....:-) Su gabaritais ir gi kolkas sunku, bet 360 kamera labai padeda spręsti parkavimosi klausimus. Benzininis variklis 1.6 T-GDI 130kW tikrai labai galingas ir pakankamas šiam automobiliui, nepaves dinamiškai lenkiant ar erzinant koki BMW. Sąnaudos šiek tiek didesnės nei tikėjausi, bet benzinas ir dar automatas....mišriai žiema važiuojant į 10-11l telpu, vasara manau koki 1l sumažės. 7DCT automatas bėgius jungia taip sklandžiai, kad net nesijaučia. Taip pat pakritikuočiau JBL garso aparatūrą, Pagal turimas JBL ausimes, maniau, kad ši aparatūra "neš stogą", bet panašiau į standartines, net ne O&B audi kolonėles:-) Groja gražiai, bet didelio įspūdžio nedaro. Neplanuotai gavau panoraminį stoglangį - šviesos ir erdvės įspūdis stulbina, tik nežinau ar labai didelis pliusas bus karšta, saulėta vasaros diena. Manau teks vežiotis kremą nuo saulės:-) Labai patinka išmanus bagažinės dangtis. Nereikia mokuoti kojomis, ar spaudinėti pultelį. Užtenka tik ~1m pastovėti prie jo ir jis atsidaro. Dinaminis autopilotas su start/spot kamščiuose nepakeičiamas. Kitų gamintojų nebandęs, bet manau veikia analogiškai. Aklą zoną irgi įsimylėjau:-) Jau kartą išgelbėjo išvažiuojant iš parkingo, labai patogu persirikiuojant. Kaip naujam moderniam automobiliui, trūksta modernumo Android auto funkcijai - kodėl visdar USB laidas kai automobilis mato WIFI...forumuose radau mistinį "Engineering mode", kurio pagalba galima perjungti į bevielį rėžimą, bet lyg ir striginėja vaizdas. Pats dar nemėginau, bet kurį laiką ir nemėginsiu, automobilis su garantija ir pan, nedrasu... Automobilis AWD. Idomumo dėliai buvau įjungęs, malonus niuksas iš galo bėgėjantis, bet tikro offroud'o dar neturėjau, tai apie pravažumą nekomentuosiu. Man asmeniškai trūktų dagiau uždarų daiktadėžių, porankio daiktadėžė galėtų būti suskirstyta į skyriu ar pan., nes dabar viena didelė erdvė ir smulkūs daugtai pinasi, maišosi...gal šiuo klausimu padės draugai kiniečiai:-) Reziumė - automobilis tikrai tenkina mano lūkesčius ir sumokėtus pinigus, smulkūs trūkumai funkcijose man ne esmė, neimu į galvą. Nors automobilis ir ne Premium, bet už mano buvusę Audi A6 niekuom nenusileidžia. Automobilis naujas, viskas dar priešakyje. Siūlau netaupyti ant komplektacijos, toks automobilis mažiau nuvertės.
Pilnas atsiliepimas...
2022-01-30
Kia 21m. 1.6 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras kainos ir kokybės santykis
Praktiškumo trukūmas didelis auto bet.....
Auto pirktas naujas nuvažiuota 10t. Kia buvo pasirinktas nes uz tokius pinigus nieko panašaus neradome. Po 10 t. Pirmieji ispudžiai: MINUSAI 1. Praktiškumas. Bagažinė sakyčiau labai maža. Salone vietos užtenka,bet jei gale sėdi 2 žmonės ir vaiko kėdutė komforto neperdaugiausiai:) Sakyčiau grynai miesto auto. Jei mėgstate keliauti ir vežates daug daiktų bus problemų. 2. Multimedija kaip 21m. Auto jinai sakyčiau atgyvenusi. Navigacija tragiška. Gerai, kad veikia andriod auto kitaip butu labai blogai. Prie to pačio galima pasakyti, kad audio aparatura irgi groja sakyčiau labai prastai. PLIUSAI 1. Nebloga surinkimo kokybė. Nebloga garso izoliacija. Šildomas vairas veikia puikiai. Śildomos sėdynes. Funkcionalus vairas viskas patogu suprantama ir paprasta. Variklis 1.6 t-gdi. 130 kw. Nu nevažiuoja jinai kaip 130:) jei bandai vaźiuoti agesyviai variklis garsiai rėkia o traukos ispūdingos nėra. Bet visumoje man variklis patiko. Jisai pukiai veikia tik jisai skirtas ramiam normaliam vaźiavimui nėra jokio diskomforto aplenkti ar pajudėti iš vietos. Automatas dviejų sankabų irgi dirba labai puikiai. Tik girdėjau su dežėmis yra patikimumo klausimų:) Kuro sanaudos labai priklauso kaip važiuosite jai ramiai normaliai galite tilpti į 8 L. Jei važiuosite egrasyviau laisvai ir 10l. Kažkam daug po dyzelio kažkam gal ne. Šeip auto tikrai nemažas ir pakankamai sunkus tai manau 8-9l tikrai neblogas rezultatas. Žiema jaučiasi didesnis apetitas. Yra kur prikibti prie šio auto, bet nori geriau mokėk daugiau. Manau savo kainos lygyje kia puikus auto.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2020-01-16
KIa Sportage 1.6-TGDI AWD 7DCT GT-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vertė už pinigus, dizainas (aibė "Design Awards" apdovanojimų ne veltui duodama), įranga, garantija, kokybė
Variklis ne toks galingas, kaip rodo skaičiai, kietokas (su R19 ratais), garso izoliacija
Prieš įsigyjant šį automobilį (paskirtis-žmonai:), išbandėme daugumą naujausių SUV. Domino auto tik su automatinėmis pavarų dėžėmis (mechanika-praeitis, ypač moterims:) ir dar mieste:) Man asmeniškai SUV nedaro įspūdžio dėl jų "negyvo" valdymo ir kelio nejautimo, bet šių laikų tendencijos ir žmonos norai-vyrui įstatymas. Šalia visų techninių dalykų, komplektacijos (dažnu atveju, perteklinės. Kodėl? Per 2 metus taip ir nepasinaudojome automatinio parkavimo galimybe:)-neprireikė. Dar...) gausos, be abejo, dizaino, tiek išorinio, tiek vidinio, vertinome ir dar vieną, bene svarbiausią argumentą-kainos arba kitaip-vertės už pinigus. Todėl pasirinkome būtent šį modelį. Žinoma, svarbu ir 7 metų garantija,-ji atrodo labai viliojančiai. Mūsų auto pilniausios komplektacijos, išskyrus panoraminį stoglangį. Sąmoningai jo atsisakėme (spec. pasirinkimas:) dėl ateityje neišvengiamai atsirandančių rūpesčių (išsisandarinimo ir atsirandančio girgždesio dėl konstrukcijos "vaikščiojimo") . Tiesa, tai ne Premium atstovas ir to pamiršti nevalia, jei pradedame lyginti su tokiais gamintojais, kaip Mercedes ir Audi. Bet gaminio ir surinkimo kokybė bei panaudotos medžiagos - aukšto lygio. Tegul neįsižeidžia, prancūzų ir italų "gerbėjai", Kia (Hyundai) nuėjo toliau. Daug pasakoju apie pasirinkimo kriterijus, nes tada visiems aiškiau, kaip yra pozicionuojamas automobilis, o ne vertinama, kad auto "kosmosas" arba atvirkščiai, net nesuprantant jo gamintojo minties ir paskirties. Taigi grįžtant prie pasirinkimo, buvome radę auto, kurie mano nuomone buvo vertesni, jei lygintume tik paskirtį, dydį, įrangą, dizainą ir su išlygomis garantiją, bet kainų lygis skyrėsi "veik" 10-11 tūkst.Eur (lyginome tik tos pačios klasės SUV, nors žiūrėjome ir mažesnius SUV). Tai labai daug. O dabar prie paties automobilio. Nerašysiu apie tai, kas jau aprašyta reklaminiuose pristatymuose ir interneto platybėse, o trumpai apie pastebėtus dalykus juo naudojantis. Nuvažiuota ~ 30 tūkst. per du metus. Dėl nedidelės ridos per metus rinkomės benziną. Variklis, nors ir galingas ir sukimo momentas neblogas, vikrus neatrodo, veikiau išsigandęs-lengvai spaudi-važiuoja, stipriau spūsteli-pabunda, šokteli, ima kaukti ir...viskas. Toliau važiuoji greitėdamas, bet ugnimi nespjaudydamas. Dėl ko dedu "+" dyzeliams,-nors ir silpnesni (sąlyginai, pvz. 103 kW), bet "traukia" geriau, nors greitėjasi beveik panašiai. Beje, prieš tai parašytas kolegos atsiliepimas labai geras ir informatyvus. Tik aš papildysiu. 19 ratai mūsų keliais per kieti, todėl prarandamas komfortas, nes važiuoklė standi (vis gamintojai "bijo briedžio testo") bei atsiranda automobilio nervingumas, tampymasis po kelią dėl plačių, kietų padangų. Grožis ir įvaizdis reikalauja aukų. Vidus vis dar primena tikrą automobilį, o ne kompiuterinę darbo vietą (mums tai "+"), prietaisų ir funkcinių reguliatorių išdėstymas-puikus. Galima reguliuoti senoviškai (paprasčiau, greičiau, saugiau), galima pirštukais (šiuolaikiškai) baksnoti, kaip kam patogiau. Auto pakankamai triukšmingas. Bandant (Test drive) vis atrodydavo, kad langai atidaryti (tam "pasitarnauja" puikūs, bet dideli ir triukšmingi galinio vaizdo veidrodžiai), o žvyrkeliu važiuojant ar per lietų, kad purvasaugius kažkas nuėmė arba pamiršo garso izoliaciją ant ratų arkų uždėti. Bet prie visko priprantama, o be to yra garso sistema, kuri paslepia visus erzinančius garsus. Beje, JBL aparatūra neverta savo gero vardo, nes groja silpnai ir visai nedaro -TO- įspūdžio, kurio tikiesi pamatęs "JBL" raides. Visgi, važiuojant šiuo SUV, aš jaučiuosi, kad esu toks pusiau vairuotojas, pusiau keleivis-aš sau, automobilis sau, bet tikslą abu pasiekiame vienu metu. Tai gerai. Šiaip tai visų SUV'ų ta pati problema (o gal ir ne problema, gal aš problema?) -jie nėra vairuotojo automobiliai, jie labiau transporto priemonės, puikiai atliekančios savo misiją-nuvežti jo "šeimininką" (ir kitus) iš taško A į tašką C. Kaip jau buvau minėjęs, funkcijų tiek, kad ne visas ir naudojame (čia panašiai su mobiliakais-naudoji 3-5, na 11 funkcijų, o jų yra "A-a-a!" virš 30:). Teko su juo keliauti po Alpes, tai sakyčiau, kad viskas buvo labai šaunu, saugu, bet variklis ir pavarų dėžė vargo ir niekaip neprisitaikė nei prie Stelvio, nei prie Grossgloknerio. Taigi daugiau nesiplėsiu, o apibendrintai pasakysiu-labai geras ir vertas savo pinigų SUV. Bet ne TOBULAS. Naujas automobilis, todėl apie remontą nieko negaliu pasakyti. Kaip ir apie gedimus. Jų nebuvo. Kasmetinio TA kaina-priimtina. Pili benziną ir važiuoji. Žiemai turime 17 ratus, su jais važiuojame žymiai komfortiškiau, bet atrodome ne taip "kietai". Navigacija-gera, nors ir vėluojanti metus, du, bet atnaujinama kaskart darant TA. Medžiagų kokybė gera, todėl po 2 metų naudojimosi žymių praktiškai nėra. Kadangi visi be išimties gamintojai šiais laikais taupo ant antikorozinių dangų, kėbulas silpnai apsaugotas nuo druskų, geriau nei Mazda ar Honda, kurie išvis nenaudoja antikoro, bet tikrai nepakankamai, kad kėbulas išsilaikytų be rūdžių ilgą laiką, todėl siūlau šią paslaugą įsitraukti į automobilio sąnaudų (ar kainos) eilutę. Tuo pačiu šiek tiek pagerinant garso izoliaciją. Perkant naują? Tiesiog įvertinti tai, ką gauni už pinigus (konkurentų...nelabai, jeigu įvaizdis nelabai svarbu). O su dėvėtais? Jiems dar galioja gamintojo GARANTIJA! Apie amerikonus ir kitus "ledinius" variantus nesiplėsiu. Visiems dėvėtiems galioja tas pats-tikrinti, tikrinti ir ...netikėti pasakomis. Ir nepamirškite (pusiau rimtai, pusiau juokais), kad geriausias automobilis-Svajonių automobilis. Iki tol, kol jį nusiperki...Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-24
Sportage 1.6T-GDI; Awd DCT; 2019
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
SUV privalumai, benzinis 1.6TGDI variklis, vietos gale, interjero kokybė (kokybė/kaina), valdymas, bagažinė, galinės sėdynės su reg.kampu
Pilnesnės komplektacijos su galingesniu varikliu ženkliai brangesnės.
Pastebėjau, jog ganėtinai populiarus modelis, bet mažokai atsiliepimų. Po pirmųjų 6000km galima pasidalinti pirmais įspūdžiais. PASIRINKIMAS Dėl kai kurių SUV nepaneigiamų privalumų buvo svarstomas būtent krosoveris. Perkant iš turgaus turi būti mažiausiai CSI kriminalistas su kokia 5metų patirtimi, jog "naujo" auto pirkimas netaptų liūdna patirtimi. Buvo nutarta tik naujas iš salono. Biudžetas leido dairytis į ekonominį/vidutinį segmentą. Peržiūrėjus krūvą medžiagos internete, gyvai dar buvo apžiūrėti Skoda Karoq, bei Nissan Qashqai. Dėl neperkrauto interjero, surinkimo kokybės, variklių pasirinkimo, bagažinės ir erdvės gale pasirinktas Sportage. Kriterijus- tik benzinas. MT/auto - neesminis, AWD- nebūtinas. Reikalavimai automobiliui keliami tik tokie, kokie yra pagrįsti šioje klasėje ir adekvatūs pinigams. Kadangi tai ne premium klasės auto, todėl bet koks gausus įrangos sąrašas jo labiau premium automobiliu nepadaro. Išlaidauti nelogiškai nesiruošiau, pasirinkta bazinė komplektacija (tuo metu) su mano supratimu optimaliu varikliu, bei užsakyti kelios laisvai pasirenkamos opcijos, kurios buvo būtinos. ĮSPŪDŽIAI Bent jau po šio kilometražo nenuvylė, kas jau yra gerai. SUV privalumai pasitvirtino, ir tai nėra kažkokia išgalvota mada. Tiesiog kompatinių minivenų vietą užėmė SUV. Įlipimas/išlipimas, matomumas, manevringumas - taip tai vienareikšmiškai patogu mieste. VARIKLIS. Nepasigailėjau pasirinkęs galingesnį variklį vs geresnė komplektacija. Taip, nėra tokių kaip line asist, ženklų atpažinimas, galiniai parktronikai, šildomas vairas ir dar krūvos reikalingų ir nelabai "žaisliukų", bet .... Tas variklis su 130kW važiuoja. Ir ne kilovatuose esmė, o sukimo momente. Tokie tie dabartiniai turbininiai benzininiai varikliai , turintys neblogą sukimo momentą maždaug dvigubai platesniame sūkių diapazone nei dyzeliniuose varikliuose. Patinka kaip šis variklis dirba su DCT dėže. Taip, pirmus 500km o gal ir ilgiau greičių dėžė "mokėsi" (o gal ir aš :) ) bet dabar patinka perjunginėjimo algoritmas tiek ramiai važinėjant, tiek paspaudžiant. Jei visada važinėti agresyviau, tikriausiai greitai prisiprastų ir būtų jau mažai galios, bei tai atsilieptų sąnaudoms. Lenkimas 80-140 nesudaro jokių nepatogumų. Kalbant apie sąnaudas. Pirmus porą tūkstančių km "apvažinėjau" ramiai, vėliau įprastai. Tai 6000km vidutinės realios gavosi 8,3 ltr/100km (tiesa, kompas rodo 8,5). Iš jų kiek daugiau nei pusė km buvo trasoje. Benzinas, ~1600kg masė, AWD, variklio prisidirbimas- geriau nei tikėjausi. Jei visų metų vidutinės neperlips 9,5 - 10ltr, būsiu pilnai patenkintas. Nesu naivus ir netikiu gamintojo deklaruojamais 7.6 ltr, kaip ir netikiu vienaragių egzistavimu :) VALDYMAS.Geresnis nei tikėjausi. Bijojau "minkštų" aukštų SUV elgesio posūkiuose- mano Sportage šios SUV ligos neturi. Pakaba vidutinio standumo, R17 ratai pats optimaliausias pasirinkimas. Trasoje 130km/h greitis- komfortabilaus ir nuspėjamo elgesio riba. Tai gi miestui skirtas SUV, fizikos neapgausi. Tiesa, ratų tarpvežė yra kaip kas gerokai didesnius SUV iš vokiškų žemių, galimai tai irgi prideda stovumo manevruojant. SALONAS. Patogi daugumos prietaisų naudojimosi ergonomika. Salonas neperkrautas. Patogus vairas, ir valdymas ant jo. Patogią sėdėseną radau greitai. Patinka prietaisų pašvietimas, neerzina (nepatinka ryškus mėlynas Hyundai, Toyota....). Vaikams gale vietos pakankamai. Labai patogu gale keičiamas atlošo posvyrio kampas, vaikai ilgoje kelionėje gali miegoti be rizikos nusilaužti sprandą. 8" ekranas, su android auto ir galinio vaizdo kamera - tai ko pilnai pakanka. Šildomos visos sėdynes, porankis bei deflektoriai gale- viskas ko reikia minimaliam komfortui. BAGAŽINĖ. ~500ltr nei daug nei mažai, sakyčiau pakankamai. Visada yra galimybė panaudoti stogo skersinius. Tiesa, čia ką nors užsikleti kiek sudėtingiau nei buvo ant sedano :) Dvejų lygių grindys (su siauru atsargiu ratu), leidžia arba turėti pilnai plokščias grindis nulenkus sėdynes ir šiokią tokia erdvę po dugno dangčiu viršutinėje padėtyje, arba maksimalų bendrą bagažinės turį. Ratų arkų uždengimai būtų praktiškesni jei būtų ne plastikiniai o su kilimine danga, bet tai ne premium gamintoja,s todėl viskas OK. KITA Po beveik 10m važinėjimo su HID (xenon) optika, pradžioje truko apšvietimo. Yra komplektacijos su LED (pas mane tik DRL LED) , bet šiose komplektacijose pasirinkus ir "tinkamą" variklį gaunasi nevisai ekonominės klasės auto kainininkas :) Audio sistema vidutinė. Po turėtos tikrai kokybiškos audio sistemos teko pratintis prie to kas yra :) Garso izoliacija manau geresnė nei vidutinė, ir man pakankama. AWD sistema išbandyta tik kartą smėlėtoje įkalnėje prie upelio. Malonus ir sklandus stumtelėjimas į "uodega" patiko. Su turėtu sedanu ten net nebūčiau gyvenime pasukęs. Tikrieji įspūdžiai bus po žiemos sezono. Bet kaip jau rašiau, ši opcija nebuvo privaloma renkantis auto. Apskritai labai daug automobilio gerųjų ir blogųjų savybių būtent ir atsiskleidžia esant sudėtingiausioms eksploatacinėms sąlygoms. Vėliau papildysiu Nebuvo jokių gedimų. Tikim 7 metų garantija. Sąnaudos didesnės nei gamintojo deklaruojamos (jei kas nors jomis tiki). WLTP kitas reikalas. Siūlau pasirinkti tinkamą komplektaciją ir nenusivilsite. Man labiau patiko nei Karoq ar Qashqai. Sportage labiau "sunkiasvoris" ir kelia daugiau pasitikėjimo. Jei važiavimas teikia bent kiek malonumo- neaukokite dinamiško važiavimo gausios įrangos sąskaita. Realias sąnaudas pasitikrinkite spritmonitor.de
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt