Markės
716 iš 1543
Lada VAZ-2101 1970 - 1984
Lada VAZ-2101, 1970 - 1984
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Gerai pažįstamas, tačiau jau primirštas sovietmečio laikus įkūnijantis automobilis. VAZ-2101 yra kompaktiškas sedanas arba universalas (VAZ-2102) gamintas AvtoVAZ kompanijos nuo 1970 iki 1984 metų. Automobilis vakarų šalyse žinomas kaip Lada, sovietų sąjungos ribose ir kitose rytų bloko šalyse vadintas "Žiguli" yra Fiat 124 automobilio versija gaminta pagal licenziją. Pagrindiniai VAZ-2101 ir Fiat 124 skirtumai yra storesnio plieno kėbulas, pas VAZ variklio vožtuvai išdėstyti virš variklio galvos, aliumininiai būgniniai galinių ratų stabdžiai vietoje diskinių. Automobilis turėjo 1.2 L benzininį variklį ir galinius varomuosius ratus. Ankstyvosios VAZ-2101 versijos turėjo variklio užvedimo rankeną, kad automobilį būtų galima užvesti ir per sibiro šalčius. VAZ-2101 buvo draudžiama pardavinėti vakarų šalyse dėl to, kad nekonkuruotų su Fiat 124, tačiau nuo 1974 metų minėtą Fiat pakeitė 131 Mirafiori modelis ir Žigulys buvo pradėtas pardavinėti vakarų rinkose, tai tęsėsi iki pat 1989 metų. Buvo gaminamos įvairios VAZ-2101 versijos - VAZ-21011, VAZ-21013, VAZ-21016 ir kitos, kurių pagrindinis skirtumas buvo variklio darbinis tūris. Nors šis automobiliukas neturėjo įspūdingų charakteristikų, tačiau specialiai pritaikytos Žigulių versijos sėkmingai dalyvavo įvairiose ralio varžybose. Dar įdomiau tai, kad buvo gaminamos Žigulių versijos su Wankel tipo rotoriniais varikliais. Tik keletas kompanijų visame pasaulyje (tame tarpe Mazda) ryžosi gaminti modelius su šiais varikliais dėl specifinio aptarnavimo, didelių kuro, bei tepalo sanaudų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis vakarų šalyse žinomas kaip Lada, sovietų sąjungos ribose ir kitose rytų bloko šalyse vadintas "Žiguli" ištiesų yra Fiat 124 automobilio versija gaminta pagal licenziją.

Nors šis automobiliukas neturėjo įspūdingų charakteristikų, tačiau specialiai pritaikytos Žigulių versijos sėkmingai dalyvavo įvairiose ralio varžybose.

Buvo gaminamos Žigulių versijos su Wankel tipo rotoriniais varikliais. Tik keletas kompanijų visame pasaulyje (tame tarpe Mazda) ryžosi gaminti modelius su šiais varikliais dėl specifinio aptarnavimo, didelių kuro, bei tepalo sanaudų.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-10-13
50000 km testas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tvirta ir paprasta konstrukcija.
Daug bet viskas atleistina nes masina projektuota tada kai net kompu nebuvo.
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Turiu automobili keturis metus, vienu metu kitos neturejau tai vaziavau kasdien ir kilometru prasukau. Is didesniu problemu tai dvi: silpna vaziuokle ir stipriai linkes rudyti. Vaziuokles problemos: visur jaucias laisvumas, truksta standumo, nestabilumas, nuolat kazkas bilda, viska sutvarkai pora savaiciu praeina ir vel kazkas bilda, daznas galiniu stabdziu netolygumas. Prasti sarnyrai. Uzia reduktorius. Dejau nauja reduktoriu bet pagerejimas menkas. Prastos vairo koloneles- per 4 metus pakeiciau dvi. Del kebulo tai iskart daryt rimta antikorozini, butinai purksti vidines ertmes, bet realiai masina ne kasdiene tai gal labai greit nesurudys, bet kebulo darbai dazni. Ilgaamziai blizguciai, yra teke matyt ziguliu, kad bukle nusikask nuo kiemo, o bamperisi blizga:) Elektronikos problemu nera nes elektronikos kaip Ir minimaliai :) varikliai ok, bet didesnes kubaturos tai kapitalini teko padaryt, bet orginalus 1.2 40 metu senumo dirbo be problemu. Dinamikos bent mieste pilnai uztenka, nes masina sveria 1000 su biskiu kg. Rekomenduociau 1.5- 1.6 - 1.7 motorus nes taip dar smagiau. Kuro sanaudos 8-12 litru. UZmiesti tiek pat. Ziagas tokia masina, kad su ja norisi spausti: lengva, galas varomas, aukstos variklio apsukos tai kazkaip ramiai dazniausiai neiseina... jeigu vienas vaziuoji tai skersa nesunkiai galima pastatyt ant sauso asfalto. Siaip vairavimas tai skonio reikalas, bet manau kam nepatinka vairuot tai ir nepirks tokios masinos siais laikais. Be vairo stiprintuvo tai sunku tik kai O km/h vaziuoji. Siaip smagu vairuot be vairo stiprintuvo- tikras vairavimas. Pati masina tokia gan neprognozuojama kai slapia ar sniegas, bet tiesiog atsakingai reikia vairuot. Labai pravazi jeigu nezeminta. Manau niekuo nenusileistu kokiam x5 pravazumu. Originalios gan minkstos. Salonas tvirtas, kompletaciju tais laikais nebuvo tai i visas dirbtine oda dejo. Vasara labai karsta, nes vidui oda, metalas, karstis nuo pavaru dezes, variklio ir langai neturi jokios UV apsaugos. Aciu inzinieriams, kad idejo fortkes, puikiai atgaivina. Reikia saugoti stogo apdaila nes pakeisti nelengva ir nedaug kam gerai pavyksta padaryt. Vietos daug nes plonos apsyvkes. Atsilenkia priekines sedynes taip, kad galima pasidaryt vos ne lova. Manau niekam nereikia aiskint kokio rimtumo tai privalumas ir kokios galimybes:) Labai patogu kamsciuose sedet nes vietos daug, sedynes minkstos ir placios, ju forma tokia, kad jautiesi kaip namie ant sofkutes, trukumas, kad kai greiciau posuki isimineji irgi jautiesi kaip namie ant sofkutes. Visi giria galine sedyne- labai minsksta, i suolaikines tokiu nededa. Peciukaa labai gerai sildo. Gera garso akustika, tiesa daug negadinant vaizdo koloneles tik dvi i galine palange, dar buna po Pr. Sedynem, bet teko Turet tai nuvyle. Salono tokia konstrukcija, kad barsket apdail nelabai yra Kaip- ju minimaliai, visur varztai ir kietas plastikas. Problema, kad per suolaikini vilniu piko metu sunkiai nesustojes karsta vasaros diena pravaziuotum. Greitai uzkaista. Uzmiesti svilpia per fortkes vejas. Greitis apie 90 vaziavimo, keturi begiai. Dugnas org. 1.2 variklio apie 130, bet dazniausiai buna burti varikliai tai apie 150. Vaziuot toli smagu nes jaucias, kad keliauji- vaziuoji. Toliausiai kelis kart prie juros vaziavau tai be problemu, bet vaziavimas uzmiesti Kiek vargina: nemazai triuksmo, visalaika vaira reikia laikyti dviem rankom nes nera stiprintuvo, ratai mazi ir nemazai tampo , taip pat jeigu mieste stabdziu uztenka, plente stabsymo Kelias labai ilgas, tad turi but budrus visa laika. Detaliu deficito kaip ir nera isskyrus apdailas ir blizgucius. Sovietines dalys geresnes ir vertinamos labiau, bet apskritai ziguliu atsargines dalys daznai nekokybiskos, yra teke nauja detale mest i siuslyna. Jeigu pirkti ziaga tai tik sovietini arba nuo 2008 nes renault akcininkais tapo. Legenda byloja, kad po Sovietu fabrikas pateko I organizuoto nusikalstamumo rankas ir masinas su trukstamom dalim pardavinejo ir siaip varkes visokios. Masina paprasta remontuoti, visur varztai, yra spec. Knygos kaip susiremontuoti ziguli, pilnas jutubas video. Perkant tokia Masina reikalingas garazas, kad maziau rudytu ir irankiams laikyti. Remontuoti reikes, eksplotuoti ziguli tai tas pats kas automechanikos kursa praeiti, bet toks vaizdas, kad keiciant dalis ir tinkamai priziurint masina VAZIUOTU nors ir 100 metu. Visur daug vietos patobulinimams ir fantazijai. Del konstrukcijos paprastumo ir medziagu kietumo jauciaisi ilgaamziakumas, bet nerekomenduoju hipsteriams visokiems nes turesit uzsiimti, o ne tik puntavotis botaniku draugijose. Arba nuzudysit masina, neteiks jokio vairavimo malonumo. Privalumu yra, trukumu taip Pat nemazai, bet Masinai virs 40 metu tai atleistina. Klasikos ir automechanikos megejams.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Lada modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    KalinaKalina
    Granta
  Kompaktiniai    Priora
  Visureigiai Niva
    XRAY
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
VIDEO

Išskirtiniai automobiliai