Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Alfa Romeo 156 pagrindu ir pakeitė modelį Lancia Dedra. Kaip ir Dedra Lybra buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais. Modelio vardas yra užuomina į lotyniškai skambantį Zodiako Svarstyklių ženklą. Panašu Lancia daugiau nebevadins savo automobilių graikiškomis raidėmis kaip anksčiau. Lybra buvo gaminamas Rivalta gamykloje šalia Turino iki 2002 metų, vėliau – Mirafiori gamykloje pačiame Turine.
Lybra buvo gaminama SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Lancia | 2014-11-07 |
Lybra, 2.4 JTD, 99 kW, 2003 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Italas, limuzinas, daug patogiu elektroniniu sprendimu, saugus, minksta pakaba, aukstai sedisi, galingas (2.4 JTD), kaina
Italas, yra keleta modelio "ligu", tikrai ne sportine auto
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Limuzino tipo, dinamiska, patogi, savotiskai grazi ir naujoviska (tais laikais tai tikrai) auto uz labai prieinama kaina. Pirkta is prancuzijos, del to kebulas buvo su defektais ir nors man priekis automobilio yra tikrai savotiskas, bet galas ir vidus labai patinka. Auto 3 metus Lietuvoje - rudziu nera. Kadangi variklis didelis, kartais kyla problemu del servisavimo (sunku prieiti/pakeisti detales). Elektronika, na nors kol kas, negenda. Pakaba issiderina, bet nemazai kelio vaziuoju kaimo duobetais keliukais, o kadangi variklis sunkus, tai kas metus reikia kazkokia ivore ar kazka priekyje pasikeisti. Traukia labai gerai, bet tai nera sportine masina - posukyje sunkiau ja valdyti (tokiais atvejais reikia imti Alfa Romeo). Eksploatacijos metu teko keisti pavaru deze (naudota) ir sankaba, pakabos detales, pagrindini dirza, stabdziu kaladeles ir dar kelete nereiksmingu smulkmenu. Po 200K-250K pareina auksto slegio kuro siurblio metalo lydinio tarpines (apie tai galima paskaityti Bosh forumuose). Man taip pat reikejo restauruoti, nes ziema nesivede, o pirkti visa siurbli per brangus malonumas. PS: automobilis dar iki neseniai tarnavo kai kuriu saliu aukstiems valstybes tarnautojams, manau tai parodo kad tikrai malonu juo vaziuoti. |
Variklis |
2.4 JTD, 99kW. Vienintelis minusas - pavarų dėžė ir sankaba, nes variklis yra paprastai per galingas jai. Su laiku (3-7 metai) susideves sankaba. Turbina angliska - gera. O pati variklio gelezis mano nuomone neuzpjaunama. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kuro vartojimas mieste pastoviai spaudziant dugna 9-9.5, normaliu rezimu - nepilnai 8. Is Vilniaus i iki Palangos vaziuojant 110 ir 130 (+10km :)) sudegino 5.6l./100km. Rezultatas labai geras, nes vaziuojant > 130 apsukos virsija 3000. VIdutines sanaudos 6-7 l. Keleta kainu pvz.: restauruota turbina 800-1200, naudota pavaru deze 500-1000, naujas geras sankabos komplektas 700. Pagrindinio dirzo pakeitimas 500-700, pavu dezes/sankabos pakeitimas ~1000. Pakabos detales pakeitimas 30-300. (darbu kaina pateikta is dideliu fokusuotu i italus servisu) Automobilis nuvertejo labai daug. Jo kaina prasideda TIK nuo ~1500 euru!!! Pigiau ar panasia kaina kitu markiu automobiliu tokios komplektacijos nerasi niekaip. Pats pirkau uz 1700 euru. |
Patarimai perkančiajam |
Standartas, kaip ir kitose auto, ziureti kad nenusipirkti mirstancios masinos, nes is serviso neisvaziuosi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Lancia modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | Ypsilon | Ypsilon | Ypsilon | Ypsilon | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Delta | Delta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Delta HF Integrale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Dedra | Lybra | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Thema | Kappa | Thesis | Thema | ||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Flavia | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Musa | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Phedra | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lancia Lybra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis