Markės
921 iš 1918
Lancia Lybra, 1999 - 2006
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.510% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Lybra buvo gaminama Alfa Romeo 156 pagrindu ir pakeitė modelį Lancia Dedra. Kaip ir Dedra Lybra buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais. Modelio vardas yra užuomina į lotyniškai skambantį Zodiako Svarstyklių ženklą. Panašu Lancia daugiau nebevadins savo automobilių graikiškomis raidėmis kaip anksčiau. Lybra buvo gaminamas Rivalta gamykloje šalia Turino iki 2002 metų, vėliau – Mirafiori gamykloje pačiame Turine.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Lancia | 2014-11-07
Lybra, 2.4 JTD, 99 kW, 2003 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Italas, limuzinas, daug patogiu elektroniniu sprendimu, saugus, minksta pakaba, aukstai sedisi, galingas (2.4 JTD), kaina
Italas, yra keleta modelio "ligu", tikrai ne sportine auto
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,8
Bendras automobilio aprašas
Limuzino tipo, dinamiska, patogi, savotiskai grazi ir naujoviska (tais laikais tai tikrai) auto uz labai prieinama kaina. Pirkta is prancuzijos, del to kebulas buvo su defektais ir nors man priekis automobilio yra tikrai savotiskas, bet galas ir vidus labai patinka. Auto 3 metus Lietuvoje - rudziu nera. Kadangi variklis didelis, kartais kyla problemu del servisavimo (sunku prieiti/pakeisti detales). Elektronika, na nors kol kas, negenda. Pakaba issiderina, bet nemazai kelio vaziuoju kaimo duobetais keliukais, o kadangi variklis sunkus, tai kas metus reikia kazkokia ivore ar kazka priekyje pasikeisti. Traukia labai gerai, bet tai nera sportine masina - posukyje sunkiau ja valdyti (tokiais atvejais reikia imti Alfa Romeo). Eksploatacijos metu teko keisti pavaru deze (naudota) ir sankaba, pakabos detales, pagrindini dirza, stabdziu kaladeles ir dar kelete nereiksmingu smulkmenu. Po 200K-250K pareina auksto slegio kuro siurblio metalo lydinio tarpines (apie tai galima paskaityti Bosh forumuose). Man taip pat reikejo restauruoti, nes ziema nesivede, o pirkti visa siurbli per brangus malonumas. PS: automobilis dar iki neseniai tarnavo kai kuriu saliu aukstiems valstybes tarnautojams, manau tai parodo kad tikrai malonu juo vaziuoti.
Variklis
2.4 JTD, 99kW. Vienintelis minusas - pavarų dėžė ir sankaba, nes variklis yra paprastai per galingas jai. Su laiku (3-7 metai) susideves sankaba. Turbina angliska - gera. O pati variklio gelezis mano nuomone neuzpjaunama.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kuro vartojimas mieste pastoviai spaudziant dugna 9-9.5, normaliu rezimu - nepilnai 8. Is Vilniaus i iki Palangos vaziuojant 110 ir 130 (+10km :)) sudegino 5.6l./100km. Rezultatas labai geras, nes vaziuojant > 130 apsukos virsija 3000. VIdutines sanaudos 6-7 l. Keleta kainu pvz.: restauruota turbina 800-1200, naudota pavaru deze 500-1000, naujas geras sankabos komplektas 700. Pagrindinio dirzo pakeitimas 500-700, pavu dezes/sankabos pakeitimas ~1000. Pakabos detales pakeitimas 30-300. (darbu kaina pateikta is dideliu fokusuotu i italus servisu) Automobilis nuvertejo labai daug. Jo kaina prasideda TIK nuo ~1500 euru!!! Pigiau ar panasia kaina kitu markiu automobiliu tokios komplektacijos nerasi niekaip. Pats pirkau uz 1700 euru.
Patarimai perkančiajam
Standartas, kaip ir kitose auto, ziureti kad nenusipirkti mirstancios masinos, nes is serviso neisvaziuosi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Lancia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži  YpsilonYpsilonYpsilonYpsilon
  Kompaktiniai Delta Delta  
Delta HF Integrale    
  Vidutiniai DedraLybra   
  Dideli ThemaKappaThesis Thema  
  Kabrioletai    Flavia  
  Mini vienatūriai   Musa  
  Dideli vienatūriai   Phedra  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt