Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Alfa Romeo 156 pagrindu ir pakeitė modelį Lancia Dedra. Kaip ir Dedra Lybra buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais. Modelio vardas yra užuomina į lotyniškai skambantį Zodiako Svarstyklių ženklą. Panašu Lancia daugiau nebevadins savo automobilių graikiškomis raidėmis kaip anksčiau. Lybra buvo gaminamas Rivalta gamykloje šalia Turino iki 2002 metų, vėliau – Mirafiori gamykloje pačiame Turine.
Lybra buvo gaminama SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Algirdas | 2010-09-27 |
2000 m. Lancia Lybra 1,9 JTD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geros skardos, gausi komforto ir salono įranga, ekonomiškas, kokybiška audiosistema
Neefektyvi salono ventiliacija, žiema iškyla grėsmė sulaužyti durų rankenas.
|
Bendras automobilio aprašas |
Ekonominės klasės automobilis. aprūpintas gausia komforto įranga. Gera kėbulo kokybė, po 2 lietuviškų žiemų su Vilniuje gatvėse naudojama chemija neatsirado rūdžių židinių. Pakaba gana paprasta nėra tokių gudrybių kaip AUDI A4, kelio nelygumus gesina pakankamai gerai. vairo mechanizmas ,,informatyvumu" dėl stiprintuvo nepasižymi. Pagirtinas salono išpildymas, plastmasės negirgžda ir nebarška, gera garso įzoliacija, ,,alkantara" verstos odos sėdynių aptraukimas geras tiek žiema (labai nesušala) tiek vasara (oro tarpeliai neverčia taip gausiai prakaituoti). Gera ir kokybiška gamyklinė audiosistema su gera akustika, yra ir žemadažnis garsiakalbis. Vairuotojo darbo vietos ,,ergonomika" patogi, sėdynė gerai prisiderina prie vairuotojo ūgio ir su 1,95 ramiai ir patogiai įsitaisai. Vairą gali priderinti irgi prie rankų ilgio, valdymo mygtukai ir svirtis išdėstytos protingai. Ilgesnėse kelionėse stuburas ir dešinės kojos pėda nepavargsta.Tiesa reikia pripratimo prie informacinio bloko sistemų ir pasistemių, bet tai laiko klausimas. Prasta salono ventiliacijos sistema, pavasari,rudeni tenka pastoviai ,,žaisti'' su priekinio iš šoninių stiklų apiputimu. Netikusi durų rankenų konstrukcija, žiema prišala ir patraukus lūžta. Apibendrinant kainos-kokybės santykį tai jis manau atitinka realybės lygį. 2000 m. kainuoja apie 8- 9 tūkstančius litų. Žinia visi ,,vokiečiai" tokių metų ,,šoka" virš 10 000 lt. |
Variklis |
1,9 JTD 77 KW, tikrai neblogas variklis su gera kuro įpuškimo sistema ir tikrai ekonomiškas. Miestas - 8 ltr., plentinis variantas - 5 ltr. Tiesa silpnokas ir važinėti 60 km/h su 4 pavara jam sunkiai sekasi. Žodžiu sukimo momentas normaliai pasireiškia prie 2200-2500 aps./min. tada jau gali dirbti su pavarom, su 2,4 JTD praktiškai tai darai prie 2000 aps/min.. Geresnis variantas nuo 2001 m. 81 KW arba 2,4 JTD. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Detalių kainos panašiai AUDI A4 lygio. Gamintojų įvairovės nėra, todėl gali tekti paieškoti prekybos tinkle. Dominuoja įtalų gamintojų produktai, o jie nėra visai pigus, kiniečių ,,klonų" nėra. Pakabos elementai laiko priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir kelio dangos, bet neteko girdėti, kad pasikeitus metų laikotarpyje reiktų pakabą perrinkinėti. Variklio aptarnavimas labai nepatogus, sudėtingi priėjimai, reikalingi geri įrankiai nes ne visur raktą ir įkiši. Kad pakeisti kaitinimo žvakę tenka nuardyti didelę dalį papildomos įrangos. Žodžių kaip ir ieškok serviso specialistų. O ten darbo val. įkainiai nėra pigūs. Kainos nuvertėjimas bandant parduoti gana ženklus, panašiai 200-400 eurų už metus. Pirkėjų ratas tikrai siauras automobilis lietuvių tarpe nėra populiarus. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkti atvežtus iš Italijos nes nėra mate žiemos ir pakabos ir transmisijos elementai ir agregatai nėra paveikti korozijos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 42)
Lancia modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | Ypsilon | Ypsilon | Ypsilon | Ypsilon | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Delta | Delta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Delta HF Integrale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Dedra | Lybra | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Thema | Kappa | Thesis | Thema | ||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Flavia | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Musa | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Phedra | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lancia Lybra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis