Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Puikus pravažumas bekelėje
- Didelis
TRŪKUMAI
- Didelis
- Itin brangus išlaikyti
- Neekonomiškas
"Pastaruoju metu Land Rover kompanija kuria tikrai puikaus dizaino automobilius ir Range Rover ne išimtis"
Land Rover kompanija ketina plačiai užsimoti su naujuoju Range Rover modeliu įvardindama konkurentais tokias markes kaip Bentley ar Rolls-Royce. Savo interjero kokybe, komfortu ir rafinuotumu šis modelis išties prilygsta geriausiems Audi, BMW ar Mercedes-Benz modeliams. Pastaruoju metu Land Rover kompanija kuria tikrai puikaus dizaino automobilius ir Range Rover ne išimtis. Visureigio proporcijos, stambios dizaino detalės dvelkia gerai pažįstamu „kieto“ autmobilio stiliumi, plius visa tai „pagardinta“ Evoque modelyje matytomis subtilesnėmis detalėmis – tokiomis kaip stilingi priekiniai ir galiniai žibintai bei priekinės radiatoriaus grotelės. Viduje Range Rover vėl stebina itin kokybišku interjeru bei puikiu dizainu, kuris yra beveik identiškas tam pačiam Evoque modeliui. Range Rover tapo ilgesnis ir platesnis, tačiau kiek žemesnis, o dėka kėbulo gamyboje naudojamo aliuminio ir visais 400 kg lengvesnis. Naujasis 3.0 litrų TDV6 dyzelinis variklis savo galia ne daug nusileidžia senajam 4.4 litro V8 varikliui, tačiau kam neužteks 600 Nm sukimo momento, gali pasirinkti V8 SDV8 variklį su 344 AG galia, 700 Nm sukimo momentu arba 5.0 benzininį variklį su turbokompresoriumi išvystantį 510 AG galią ir 625 Nm sukimo momentą. Kas truputį nuvilia – tai maža erdvė ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams, vidutinio dydžio bagažinė, vis dar prasta benzininių variklių ekonomija (ko gi norėti iš 5.0 litrų variklio), na ir patikimumo klausimas į kurį galės atsakyti tik laikas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tokiu Land Rover važinėjasi ir karališkos šeimos nariai:
bei futbolo žvaigždė Wayne Rooney:
bei pop žvaigždė Christina Aguilera:
Tokį automobilį vairuoja ir žavioji Charlize Theron:
2018-10-26 |
Range Rover 4,4 dyzeliokas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras pravažumas, Patogus, galingas
Brangi eksploatacija
|
Variklio darbinis tūris, l: 4,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Perkant didelį, sunkų ir galingą automobilį visada yra labai didelė atsakomybė tiek vairuotojui, tiek visiems aplinkiniams. Tokias mašinas reikia rinktis neskubant, atidžiai ir rūpestingai. Ir, žinoma, jūs turite turėti didžiulį norą kasmet išleisti milžiniškas pinigų sumas, kad pašertumėte šį monstrą ant ratų. Pirkau šią mašiną 2012 m., biturbo dyzelis 4,4 ltr, po kapotu 313 arklių , 8 bėgių automatinė dėže. Dėl puikiai suderintų, galingo dyzelinio variklio ir automatinės greičių dėžės, bėgių perjungimus beveik neįmanoma pajusti. Greičių dėžė lyg ir bando kuo anksčiau perjungti bėgį, tačiau galingas dyzelinis variklis padaro viską, kad vairuotojui nesijaustų bėgių perjungimas. O aštuonių bėgių dėžė padeda taupyti degalus, neleidžia tachometro rodyklei pakilti virš dviejų tūkstančių apsukų. Minusas, kuris yra visuose automobiliuose su automatu, yra nedidelė pauzė, bandant staigiai paspausti gazą, prie to galima priprasti. Maloniai nustebino degalų sąnaudos, važiuojant agresyviu stiliumi - 12-14 litrų, įskaitant tai, kad čia ir stovint kamščiuose. Normaliai, ramiai važiuojant 11 litrų. Renge Rover'io pakaba yra labai patogi. Man nepatinka tai, kad nėra galimybės perjungti tarp pakabos standumo režimų ir automatiškai nenusileidžia, kai automobilis yra parkingo rėžime. Stabdžiai yra patikimi, stabdo labai efektyviai. Neperteikiamai geri pojūčiai, stabdant automobilį, priklausantį padidinto svorio automobilių kategorijai. Vairas yra sakyčiau kiek per mažai jautrus, jis neleidžia visiškai jausti mašinos ir sukelia nerealumo jausmą. Ant trasos, kai greitis didesnis nei 100, jis tampa šiek tiek sunkesnis, bet nelabai stipriai. Nelygumai, akmenys, gulintys policininkai, beveik nesijaučia. Už vairo jaučiamas malonus atsipalaidavimo ir komforto pojūtis. Įvažiavus staigiu kampu į posūkį šiek tiek girdimas kažkoks trakštelėjimas, bet po kurio laiko pripratau ir dabar laikau tai kaip normalų dalyką. Salone jaučiuosi kaip verslo klasės automobilyje. Sėdynės yra pilnai elektrinės (kilnojasi slankiojasi ir visą kitą), yra šildymas ir vėdinimas. Sėdynių nugarėlėse - sumontuoti ekranai. Sėdynes galima nustatyti į bet kokią padėtį, t.y. yra tiek nustatymų, kad galima pritaikyti bet kokiam kūnui. Garso kokybė yra gera, nors aš ne klausau nieko kito, išskyrus radiją. Garso izoliacijos lygis pakankamas. Eksploatacijos kaštai yra tikrai nemaži. Detalės ir pats remontas yra brangūs. O ir genda gana dažnai, na bet aš ir nesaugau jos. Gerai, kad kuro sąnaudos yra sąlyginai nedidelės. Išvada: automobilis turi unikalų charakterį, jis pritraukia kitų dėmesį ir žvilgsnius, kyla noras jį tik mylėti ir gerbti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Land Rover modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini krosoveriai | Evoque | Evoque | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Freelander | Freelander | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery Sport | Discovery Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Range Rover Velar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Defender | Defender | ||||||||||||||||||||||||||||||
Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | Discovery | ||||||||||||||||||||||||||||
Range Rover Sport | Range Rover Sport | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Range Rover | Range Rover | Range Rover | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Land Rover Range Rover TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis