Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškai pagamintas
- Elegantiškas stilius
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Maža bagažinė palyginus su konkurentais
- Kėbulo korozija
2009 metais Mazda pristatė naują Mazda3 modelį, kuris turi visiškai naują tiek išorės, tiek interjero dizainą. Naujas dizainas yra akivaizdžiai panašus į didesniojo brolio Mazda6. Automobilis tapo platesnis, ilgesnis ir lengvesnis nei jo pirmtakas ir turi tą patį 148 AG (110 kW) 2.0 L variklį, taip pat naują 167 AG (125 kW) 2.5 L variklį pasiskolintą iš antros kartos Mazda6, kuris pakeitė senajį 2.3 L variklį. Europos rinkoje Mazda3 turi i-stop technologiją, kuri anot Mazda taupo degalus net iki 30 % - tai daugiau negu hibridiniai modeliai. Ši technologija gesina variklį kiekvieną kartą kai automobilis visiškai sustoja, vėliau paspaudus akseleratorių variklis yra greitai užvedamas ir automobilis gali tęsti kelionę vairuotojui šių procesų beveik nepastebint. Kaip ir ankstesnė karta Mazda3 yra gaminama hečbeko ir sedano kėbulais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Aurimas | 2013-05-01 |
mazda 3 tinka beveik visiems |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
valdymas, variklis, isvaizda, sportiskumas
vis dar ta pati garso izoliacija
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis tikrai grazus (daugeliui) ir traukia aki. Viduje taip pat labai malonu ir jauku, mygtuku valdymas patogus, i prietaisu skydeli ir apsvietima galima ziureti ir ziureti. Taigi su ergonomika viskas gerai, gal tik vienintelis dalykas kuris uzkliuna salone, tai sedint keleivio vietoje priekyje, trupututi kairiajai kojai trukdo gal per daug atsikisusi daiktadieze. Valdymas nuostabus, jautiesi uztikrintai, atrodo kad kur tik panoresi vaziuoti ten suksis ir klausys jusu automobilis. Pakaba pakankamai standi, tas smagu posukiuose, nors amortizuojant viskas dirba pakankamai tyliai, bet ypac komfortiska vaziavima galima pamirsti, gaila siai mazdai vis dar nepatinka vandens pilnos duobes ir zvyrop keliai (garso izoliacija) |
Variklis |
Variklis 2,5L galios daugiau nei pakankamai, murkia labai smagiai, o trauka tave dziugina visada kai tu to uzsinori. Manau su mechanine greiciu deze butu dar smagiau, nes as vairuoju automatine, bet jos darbas sklandus ir pavaru persijungima pajusti sudetinga. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per keleta metu tvarkyti teko nedaug, keiciau stabilizatoriu, atramini amortizatoriaus guoli, zinoma tepalai ir visa kita, tai kainos buvo tikrai nedidesnes nei konkurentu, nors oficialus atstovai nesidrovi uz tai paprasyti stipriai didesniu sumu. Prie nuvertejimo siek tiek prisideda ir importuojamu siu automobiliu nemazas kiekis is JAV, bet tai gerai nes galima nusipirkti gera auto uz mazesne kaina. |
Patarimai perkančiajam |
manau, kad apziureti reiketu kaip ir bet kuri kita automobili, kazko isskirti negaleciau, yra brangiu detaliu kuriu kainos kandziojasi, bet cia jau atskira tema, apie tai galima pasiskaitineti forumuose. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis