Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
4 durų Porsche modelį. Abu hečbeko modeliai gaminami ant Mazda 323 platformos, tačiau turi visiškai skirtingą išorę. 5 durų modelis patraukia dėmesį dar ir tuom, kad automobilio visos 4 durelės yra be rėmų. Tai paprastai būdinga kupė automobiliams, bet ne hečbekams. Šie modeliai buvo parduodami su jau žinomais 1.5 L ir 1.8 L varikliais, matytais pas 323 modelius. Kadangi automobiliai buvo techniškai identiški Mazda 323, tai ir privalumai jo buvo tie patys - ekonomiški 4 cilindrų varikliai, nebrangus ir gana patikimas automobilis, tik 323f atveju dar ir su išskirtiniu dizainu.
Mazda 323f turėjo 2 kėbulus žinomus Europoje – 3 ir 5 durų hečbekai. 5 durų hečbekas pačios Mazda buvo vadinamas "4 durų kupė automobiliu". Šis modelis suprojektuotas dizainerių, kurie anksčiau dirbo Porsche kompanijoje. Manoma, kad šis modelis turėtų būti panašus į dar tik užgimsiantį SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Andrius | 2013-09-01 |
studentiska masina |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
patikimas.
galiniai amortizatoriai, nepatogu islipti, stabdziai silpnoki
|
Bendras automobilio aprašas |
Patikimas automobilis. Atvazinejau 7metus ir bendrai esu patenkintas nes turejau opelius, wwpasatus kelis. Su sita pasiseke geriausiai kas liecia remonta. Tik aukstaugiams netinga. Su ugiu 1,92 prie vairo telpi gan patogiai, bet soninis kairys veidrodelis neapskaiciutas tokiam pasukimui ir rodo blogai. Ilipt ir islipt nera patogu, vaziuojant jausmas lyg uzpakaliu greit brauksi asfalta, bet besirankantys maza automobili uz tokia kaina ir netuetu reikalauti limuzino patogumu. Patogumas pilnai atitinka isvaizda. Jei nusiteket pirkt maza keturduri, tai sis savo kaina, kelis tukstancius lt atidirbs patikimai. 5 begiu mazoka. 5 begis greitis 110 apsisukimai beveik 3000. 6 begis nepamaisytu. autostradoje nera malonu toli vaziuoti. Tiesa pamirsau apie gazo pedala parasyti. Labai jautrus pedalas, gal tik 1,8 dochui, bet pirmu begiu svelniai pajudeti reikia pasistengi, nes kankinti sankabos nemegstu. gazas svelniai nesispaudzia. arba nera jo arba labai dideliais paspaudimais spaudziasi. |
Variklis |
pirkau galingesni 1,9 doch benzina. Esu pasimokes, kad silpni varikliai naudotose masinose labiau genda. Variklio trauka pilnai tenkino. Pasikeites dirzus daugiau nekeiciau ir nieko netaisiau po kapotu. Keiciant dirzus meistarai iplese oro filtro gofra, masina pradejo trukcioti ant posukiu pirmom pavarom. Vaiuot galima bet biski erzino, naujos gofros uz 400lt det nenorejau. Uzizoliavimas nepadejo. Po 4 metu dingo vienas cilindras , tai teko keist laidus, susidevejo. Apie 150lt mokejau. Susitvarke ir trukciojimas :) pasirodo gofra buvo gerai uzizoliuota, o kalti laidai su kuriais dar 4metus vazinejau kartais patrukciodamas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pakabos remontas tik pries technikine. Duslintuvo pavirinimas. Valituvai sugede buvo 110lt. Amortizatoriai galiniai keisti ir pakeisti jau sugedo. bet pigus(~80lt) ir keitimas pigus. Po kapotu jokiu remontu nedaryta, jokie genereatoriai ar kitkas negede. Stabdziai labiau vargino, kazkas strigo, kaladles devejosi, truko prieziuros stabdziams. |
Patarimai perkančiajam |
nelakstyk ! :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 323F TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis