Markės
1036 iš 1912
Mazda 5, (CW) 2010 - 2019
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.51% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Gerai valdomas
  • Patrauklus dizainas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Silpnoki varikliai
  • Greičiau šešiavietis nei septynvietis
Mazda5 yra itin praktiškas ir funkcionalus vienatūris turintis slankiojančias šonines duris, didelį bagažo skyrių ir protingą sulankstomų sėdynių sistemą. Be to nemažas automobilis yra puikiai valdomas, gerai „jaučiantis“ kelią ir tai pasiekta neitin sumažinant komfortą. Kitas Mazda5 išskiriantis elementas yra dizainas. Vienatūris „išraižytas“ įvairiomis banguotomis linijomis, kurios puikiai dera tiek tarpusavyje, tiek su pačia dinamiška vienatūrio forma. Tai automobilį išskiria iš kitų neretai kampuotų septynviečių automobilių. Tik įdomu ar sudėtinga šias kėbulo dalis remontuoti... Taigi šis nemažas automobilis stilistiškai puikiai papildo Mazda automobilių gamą, kurioje karaliauja populiarieji Mazda3 ir Mazda6 modeliai. Tiesa, Mazda 5 interjeras atrodo kiek pasenęs – prietaisų skydelis pagamintas iš kieto blizgančio plastiko, kuris panašu nebus labai ilgaamžis. Visgi Mazda5 kaip ir kiti kompanijos modeliai gali pasigirti puikia surinkimo kokybe ir patogiomis sėdynėmis. Vienatūris komplektuojamas su dviem varikliais. Vienas yra 2,0 litro benzininis su 148 AG galia, tačiau jam trūksta sukimo momento prie žemų sūkių. Kitas yra nedidukas 1,6 litro turbodyzelis, kuris yra ne tik tylus, bet ir stebėtinai dinamiškas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2019-08-28
Mazda 5 2010 2.0 Dyzelis, Automatas, puikus automobilis su mažais išlaikymo kaštais
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas, išlaikymo kaštai
Multimedia
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Pirmiausia pasakysiu, kad šis automobilis MAZDA yra penktas mano gyvenime. Be to, paskutiniai trys automobiliai buvo taip pat šio prekės ženklo. Tai yra 626 ir 6 modeliai. Todėl turiu ką palyginti, nes turėjau ir kitų markių automobilius. Kaip pasirinkau Mazda 5? Be abejo, pagrindinis koziris buvo salonas su trimis eilėmis sėdynių. Trečiasis vaikas šeimoje pareikalavo atskiros vietos sau, o tada turėjau peržiūrėti visus, septynias vietas turinčius, automobilius. Ford yra šiek tiek erdvesnis salonas, bet nėra atsarginio rato, o salone vežioti atsarginį ratą yra prabanga. Be atsarginio rato važinėti - pavojinga! Finansai taip pat vaidino svarbų vaidmenį. Kaina buvo pagrįsta. Mazda 5 suprojektuota ant trečiukės važiuoklės o variklis yra šešiukės. Variklis su grandine, patikimas, nepretenzingas, išgydyta senų modelių liga, kai po šimto tūkstančių pradeda leisti viršutinės tarpinės. Tai patyriau su ankstesniais dviem modeliais. Automatinė greičių dėžė. Tai yra pliusas ir minusas tuo pačiu metu. Plius patogumas, minusas yra tai, kad degalų sąnaudos važinėjant po miestą padidėjo 2/100 l / km. Jei anksčiau šešiukei – su mechanine dėže, bako 60 litrų būdavo pakankamai nuvažiuoti 910 km atstumą, važiuojant užmiestyje, dabar nuvažiuoju tik 800 km su baku. Žinoma, būtina atsižvelgti į tai, kad su mechanine dėže, dalis kelio gali būti įveikiamas, laisvu bėgiu, taigi taupomi degalai ir pavarų dėžės susidėvėjimas. Puikus kėbulo aptakumas. Gamykliniai tonuoti stiklai apsaugo nuo karščio ir nuo smalsių akių. Pakaba penkiukės yra gana patikima, cilinblokai, pravažiavus 170 000 km, vis dar geri, jei ne gaudysite duobių, važiuojant dideliu greičiu, tada su šarnyrais nebus jokių problemų. Nuvažiavus tokį atstumą, žvakės, dar gamyklinės vis dar veikia normaliai, atleiskite elektrikai... jos puikiai dirba, nėra padidėjusių kuro sąnaudų. Diržai dirba be problemų, bet aš juos pakeičiau dar prieš 170 000. Bet kuriuo atveju. Vasarines padangos pakeičiau prieš 120 000 km !!
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pravažiavus 50 000 pradėjo leisti termostatas ... Deja, manau, kad tai yra išimtis. To nebuvo nei su viena mano buvusia Mazda. Na, tai nėra brangus remontas. Pakeista ir jokių problemų. Priekiniai stabdžių diskai pakeisti 130 000 kilometrų, galinius keičiau nuvažiavus 165 000 km. Tai yra kokybė! Salonas patogus, bet ne pats didžiausias. Magnetofonas kai perkaista kartais persikrauna, tai būna, kai važinėju visą dieną ir klausausi vos ne visą laiką. Automatinės durys - taip pat patogu. Pakeisti priekiniai amortizatoriai, akumuliatorius. Taip, viskas atrodo... Atsarginių dalių kainos nėra didelės, konstrukcija yra standartinė, dauguma dalių nuo trečiukės, šešiukės ir netgi Ford tinka. Todėl ne brangios. Ant dugno beveik nėra rūdžių, puikiai gamykliškai padengtas dugnas. Mano kitas automobilis tikriausiai bus Mazda. Atsiliepimas nėra nupirktas. Paprasčiau, aš myliu šį prekės ženklą :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt