Robertas | 2015-07-13 |
Mazda6 Hečbekas 2.0 benzinas - nuomonė po 260t.km ridos Lietuvos keliais
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas
Didelis nuvertėjimas
|
Pirkau nes knietėjo pačiam įsitikinti, kas yra Mazda6. Yra arba blogi atsiliepimai, arba geri. Man pasisekė - pirkau automobilį su 30tkm rida, dabar nuvažiuota beveik 280tkm. Nei karto nesugedau, nesurūdijo, dirbo patikimai ir užtikrintai. Talpus, telpa daug visokių krovinių kai reikia. Daug keliavau kartu su priekaba-nameliu (iki 1000kg), nusileidžiu ir išsitraukiu nedidelį katerį - žodžiu ir į sodą, ir į darbą, važiavau netaupydamas. Variklis veikia patikimai. Rekomenduojama, kad alyvos būtų pripilta maždaug iki 1cm virš maksimalios alyvos žymės. Taip geriau tepami dujų paskirstymo velenai... pagal serviso meistrų rekomendaciją. Vidutinis lyg ir patikimas variklis. Nuvertėjimas labai greitas. Parduoti neapsimoka. Geriau važiuoti iki galo. Teko kelis kartus keisti priekinius ratų guolius (kažkur kas 100...150tkm ridos), galinius amortizatorius, rankinio stabdžio troselį (prišalo žiemą), taip pat teko taisyti prakiurusį oro kondicionieriaus vamzdelį (40eur su užpildymu). Prie 275tkm atlikau techninę patikrą - automobilis be trūkumų. Eksploatacija skaitau kad pigi. Vidutinės delagų sąnaudos iš pradžių buvo 7,3, dabar jau 7,8 ir artėja prie 8 litrų/100km. Žiemą ir vasarą valgo panašiai, gal todėl, kad žiemą važiuoju lėčiau. Pasitikrinti ar nėra korozijos židinių ir iš karto pasidaryti antikorozinį pasidengimą, atnaujinti kas kelis metus. Tikrinti pas patyrusius meistrus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2015-07-08 |
Mazda 6
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galingas, erdvus, gražus
Kėbulas iš labai plono sluoksnio metalo
|
Pirkau 2014 metais MAZDA 6 iš Vokietijos, kas keisčiausia, kėbulas visiškai neturėjo jokios rūdelės, bet apsisaugojimui dugną nupurškiau antikorozine danga. Variklis 2.0l 100kw, galios tikrai turi per akis, labai patogi ir stabili, tik kiek pigūs vidaus plastikai, kur tik vos įbrėžei ten ir lieka, labai patiko originali garso aparatūra, įspūdingi garso žemi dažniai. Gale vietos taip pat per akis, talpi bagažinė. Su varikliu problemų kol kas nebuvo. Patariu pirkt ne iš Lietuvos
Pilnas atsiliepimas...
|
|
R | 2015-04-23 |
Mazda 6 2.0 Di 89kw GY
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevrigas, gerai atrodo, eiklus
Rūdys, greitai dėvisi stabdžiai, greitai dėvisi sankaba
|
automobilis tikras japonas: parūdyjes, prasta garso izoliacija, salonas pusė velnio. Tačiau, išvaizda nebloga, variklis eiklus, salonas nenusitrynes, sėdynes patogios, viskas veikia kaip ir turi veikt. Kadagi automobilis universalas tai baigažinė labai talpi, dviračiai telpa be vargo, plius žmogus gale. Važiuoklė gana kieta, jaučiasi vis kelio nelygumai, bet posūkiuose laikosi neblogai. Automobilis visai patogus važiuojant ilgesnias keliones. kaip bebūtų keista 89 kw variklis labai eiklus, turi turbo lagą, bet nuo 2000 apsukų lipina prie sėdynės, 1,5 tonos universalas padaro viską ko reikia mieste. Pirkau prieš 4 mėnesius, kolkas keičiau tokias detales: FEBI longlife tepalus 40 €, MAN tepalo filtra - 3 € , priekinius amortizatorius KYB 96 €, priekinę šakę - 48 €, šarnyrų gumas 12 €. Laukia stabžių kaladėlių keitimas ir diržai. Žiūrėti kaip spaudžiasi sankaba, jei laiptais, tai gresia keitimas, tikrinti kad nebūtų labai surūdijus. Variklis turi būti ne vangus, turi būt panašus į benzininį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Marius | 2014-09-13 |
Mazda 6 back to past
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, puikus valdymas, saugumas.
KOMFORTO STOKA VISAPUSISKAI
|
Na automobilis tikrai turiu savu stiprybiu, kaip, kad tikrai patrauklus isores dizainas, didele valdymo dinamika ir panaikinta problema su rudim nuo 2006m berots. O visa kita atgal i praeiti. Istiesu mazda galima vadinti tikru automobiliu kuriuo jums reikia nukakti is tasko A i taska B, saugiai ir patikimai visa kita tenka pamirsti. Didziausias sios mazdos trukumas tai komfortas, garso izoliacija ir interjero medziagu kokybe - pastoriji tipine japoniska plastmase, kilimas prasitryne ties 80k riba. Gale labai zemos lubos, sedyniu apmusimai irgi nesipuikuoja kokybe, ilgoje kelioneje sedint gale keleiviams nera labai malonu. Mazda garseja savo benzininiais varikliais, tad toki ir teko tureti, nusiskundimu jokiu, trauka vidutiniska, nors ir yra velenelio faziu reguliavimo sistema ir doch, o visa kita tik laiku keiciami eksplotaciniai skysciai. Na dabartines kainos labai ivairios, taciau si mazda su laiku tikrai stipriai nuvertes, kadangi yra ganetinai populiari siuo metu. Eksplotacines islaidos tikrai nedideles einami skysciai, kaladeles, filtrai viskas ka teko keisti. Atkreipti ar nepaveikta korozijos, atlikus anti korozini sutaupysite daug islaidu. Dyzeliniai varikliai sukelia daugiau problemu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
sade | 2014-08-13 |
MAZDA 6 SEDANAS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
minsta vaziuokle,variklis dirba tyliai,trauka ispudinga,zibintu aukscio reguliatoriai keiciasi,garso izoliacija gera
nera
|
labai geras automobilis,vaziuoja tikrai minkstai,traukos uztenka,yra padengta antikorozine danga tad del rudziu nera ko bijoti.Garso izoliacija gera,sako kad prasta mazdoje,nesamone,toyotose prasta garso izoliacija.Kas raso kad zibintu aukscio reguliavimo varikliukai nesikeicia?nesamone,viskas ardosi pats keiciau. dirba tyliai,trauka tikrai kai tokiam varikliui yra ispudinga Labai pigi eksploatacija pirkti tik neuzdrosta
Pilnas atsiliepimas...
|
|
ne | 2014-05-31 |
MAZDA 6 2l hečbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sportiška, gerai valdoma kely, manevringa, gražus dizainas
žibintų motoriukai nekeičiami, labai prasta garso izoliacija, žiemą nei iš šio nei iš to degė check engine, žiauriai kieta sankaba, triukšmaujančios plastmasės, RŪDYS, nors ir garso aparatūra BOSE tačiau barška. Odinės sėdynės labai kietos.
|
iš išvaizdos automobilis atrodo naujai ir nepriekaištingai. Turėjau automobilį apie 8 mėnesius ir būtent šiuo modeliu nusivyliau. Garso izoliacija labai prasta, kietos odinės sėdynės, nors bose aparatūra, tačiau garsiau klausant barška kolonėlės... Sankaba žiauriai kieta ( gal taip pasisekė su šitu modeliu). Įvairūs menkniekiai numenkina automobilį akyse, kaip langų grubus darinėjimasis, "kartoninė" apsauga nuo saulės, abs ar antipraslydimo šiurkštus veikimas. Automobilis po menkos buvusios žiemos jau pradėjo rodyti rūdis. Žiemą pradėjo šviesti check engine lemputė, vibruoti ir skleisti garsus plastmasės, tačiau atėjus pavasariui viskas automatiškai susitvarkė. Kas joje labiausiai patiko tai valdomumas, labai manevringa ir sąlyginai sportiška mašinytė, turinti gan kietą pakabą. Perkant automobilį atkreipkit dėmesį ar veikia žibintų reguliatorius, nes jis keičiasi su visu žibintu, o technikinėj dabar labai priekabiai reaguoja į tai. Per laiką kurį turėjau automobilį jokių problemų nebuvo nei su varikliu, nei su važiuokle ar kitomis dalimis. Kaina nuvertėja daug maž kaip ir visų automobilių. Asmeniškai modelis patiko tik dėl sportiškumo jausmo, mačiau daugiau minusų nei pliusų. Patikrinti žibintus ar veikia motoriukas, jei neveikia tartis pigiau. RŪDYS RŪDYS ir dar karta jos, rūdyja baisiai. Beje kaip hečbekas kelia žiauriai daug triukšmo ypač važiuojant per kokias duobes, galbūt sedanuose geresnė izoliacija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Simsas | 2013-09-21 |
Mazda6 89kw dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, erdvumas
Rūdys, sąnaudos mieste
|
Taigi, ieškojau automobilio, kuris gana neblogai atrodytų ir nekvaršintų per daug galvos. Klausant ir skaitant visokius atsiliepimus susidarė įspūdis, jog šis modelis teturėjo vieną objektyvų- rūdys. Tereikėjo rasti modelį su geru kėbulu. Po paieškų pavyko gauti
neblogai atrodantį sedaną (bent tuo metu turguose "valdė" universalai su hečbekais). DIZAINAS/INTERJERAS: kiekvienam pagal skonį, bet man asmeniškai net ir dabar šis modelis atrodo palyginus šviežiai žinant, jog gamyba pradėta daugiau nei prieš 10 metų. Salone prietaisų išdėstymas patogus, mygtukai dideli, tad gerai spaudosi net su pirštinėmis. Konsolė tikrai taip nesibraižo kaip kažkas skundėsi viename atsiliepime-pas mane net šuo į priekį užšokdavo.Nebent galima kabinėtis prie centrinėje konsolėje esančio pigesnio plastiko atsirandančių ibrėžimų, bet ten tokie labai smulkūs, išryškėjantys priekabiaujant. Gal autorius priekyje vežiodavo meškas su orkais? Gana gerai sugalvotas puodelių laikiklis prie rankinio, kuris gerai tarnauja kaip universalenė daiktadėžė. Apibendrinant medžiagų kokybę, ji galėtų būti ir geresnė. Pačiame salone vietos tikrai daug. Gale galima labai patogiai "išsidrėbti" (beje, kaip ir priekyje) ir mėgautis ilgesne kelione (bendras ilgis automobilio beveik 4,7m). Bagažinė irgi milžiniška. Jei erdvės dar stinga kroviniui, galima nulenkti sėdynes. Yra keli dalykai, kurių trūko- tai geresnė garso aparatūra, nes ji tikrai buvo vidutiniška kaip paprastuose to meto hečbekuose ir kokio nors specialaus tinklelio bagažinėje susidėti vaistinėlėms, gesintuvams ir tt. Viskas viduje plaukiodavo.
VAŽIUOKLĖ/VALDYMAS:dar viena subjektyvi atsiliepimo dalis. Pats buvau patenkintas pakabos darbu, bet ką gali pasakyti, kai persėdi nuo paprastesnio automobilio ir po to važinėji pora metų? Teko pavežioti Audi/ BMW fanų, kurie patys važinėjo ne paskutinėm geldom, tai sakydavo "b...a,smagiai važiuoja". Kažką tai sako. Per pravažiuotus daugiau nei 20 tūkst. km Mazda matė visokių kelių ir duobių, tačiau nieko važiuoklėj keisti nereikėjo. Apskritai ji išskiriama kaip viena stipresniųjų automobilio pusių. Pats esu dinamiško važiavimo mėgėjas ir ta japonų ZOOM ZOOM filosofija puikiai jautėsi. Tik viršijus 130-140km/h pradeda jaustis kažkoks laisvumas/plaukiojimas.
KĖBULAS: šitą pasilikau desertui. Kaip ir minėjau, rūdys buvo žinoma problema ir pavyko iš pažiūros gauti geros būklės auto. Nelaukiant pirmos žiemos specializuotam centre padarytas geras antikorozinis padengimas, o parūdijusios galinių arkų apačios dėl laiko trūkumo tik nušlifuotos "bulgarke", padengtos geru hermetiku ir nupurkštos. Laikė tas dalykas iki kokio kovo, kada pradėjo leisti sniegelį. Be to, vėliau beplaunant automobilį ir šviečiant vasaros saulei pradėjo ant durų skardų,slenksčių matytis maži rudi taškeliai. Ape tai nusimanantys žmonės sakė, kad tai problemų pradžia. Aš ignoravau ir pradėjau iš naujo
tvarkyti arkas. Nusiėmus galinius posparnius matėsi ne visai geras vaizdelis. Bebadant su atsuktuvu rudis atšoko gabalas ir asiradusią skylę reikėjo užvirinti. Kad tą padaryti, reikėjo kiek aukčiau pakelti ant domkrato. Patraškėjes slenkstis pasidavė. Šie dalykai buvo kokybiškai sutvarkyti, bet tai buvo tas paskutinis lašas ir nusprendžiau parduoti. Mazda svajonė baigėsi. Varikliu iš savo patirties galiu skųstis tik vienu dalyku- tai sąnaudomis mieste. Gamintojo pateikiami skaičiai yra 5,5/6,5/8,3. Realiomis sąlygomis sąnaudos skiriasi nedaug. Mieste (Vilniuje) važiuojant pagal ekonomiško važiavimo vadovėlį galima gauti 7,8 ar pan., bet šiaip artėja prie 8,4-8,5. Užmiestyje važiuojant su kruizo kontrole ir tachometrui nepasiekus 2000 (intervalas 80-100 km/h kažkur) su mažais nukrypimais borto kompas rodydavo 5l. Po to iškart šoka litru. Lekiant nuo pajūrio 130-140 rodė 7,3. Vėlgi kažkas sakė nesirinkti dyzelio atsiliepime, bet nepasakė, kodėl. Mazda forume kalbėta apie tai, jog iki 2005m. atnaujinimo būta problemų su siurbliu. Kitas žmogus, kuriam tekę daug susidurti su šiais modeliais, išskyrė tris dalykus, į kuriuos labai reikia atkreipti dėmesį: turbiną, vožtuvus ir sankabą. Kai neprisėdę daug, galios pakanka, bet žinant sąnaudas trauka tikrai galėtų būti geresnė. Buvo pilami 5w-30 Mazdos rekomenduoti Dexelia tepalai (5l kainuoja 100Lt). Dabar nepamenu tikslių kainų, bet visi filtrai apie 20. Žodžiu, kainos kažkuo neišsiskyrė. Buvo keistas radiatorius, tai su visu darbu 600. Diržų keitimui detalės atsiėjo 850 (buvo imtos geresnės kokybės). Tik šitoj vietoj vienas svarbus dalykas- yra vienas kažkoks dvigubas guolis, kurį reikia užsakinėti ir kuris tik originalus eina, kainuoja 500. Tai šio nekeičiau, nes dar būklė buvo gera ir šiaip kainą vos nedvigubina. Na, o už darbą tai kas kur daro. Daugiau jokių tvarkymų. Tik pabaigoj jautėsi, kad kažkas su sankaba ne visai gerai. Perkant tokios komplektacijos automobilų kainos laikėsi apie 14tūkst., dabar praėjus porai metų, vidurkis apie 9. Kaip matyt, nuvertejo gana daug Automobilį vertinčiau gerai nepasiant kai kurių trūkumų. Visi juk genda. Tačiau... Tai net rūdimis nepavadinsi. Tai puvimas ir aš netikiu, jog rasite geros kokybės kėbulą (vizualiai taip), o tie kas tik nusipirkę naują pasirūpino rūdimis, abejoju, ar norės parduoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Remigijus | 2013-02-26 |
Mazda 6 2002 metu 1.8 benzinas tiesiog super
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdomumas , kuro sanaudos, isvaizda,pakankamai vietos,patikimumas,ilgaamziskumas ir niekad nesenstanti, stabilumas bet kokiame kelyje.
Garso izoliacija, kietoka.
|
Sveiki jau turiu savo mazdule 6 2002 metu apie trejus metukus ka galiu pasakyti minusai:kietoka, garso izoliacija vaziuojant didesniu greiciu,po ziemos megstanti parudyti,preis tai turejau Audi A6 2 metus,tai va audi beabejo komfortiskesne ir geresne garso izoliacija,bet bet A6 vaziukle po dvieju net nepilnai metu reikejo perinkti ir turejau siokiu tokiu problemu su sensoriai mafo,beabejo buvo 1.8,nu o mazda pats net netikejau niekada kad taip gali buti,per tris metus nieko nedariau ir toliau sau riedu,lietuvos keliams visiskai vaziukle super ir zvirkeliais kiek vaziavau ,tik tiersa parsivares is vokieciu pakeiciau trukes ir sankaba,bet jau pirkdamas tai zinojau,varikliukas kaip laikrodukas,o jau prabegusi netoli 4 simtu tukstanciu,juk dirzo nera tai grandine kuri iki milijono atlaiko,tiesa tik tepalus keiskit kas 10 tukst. neveltui japoniska masina,nera komforto per daug bet stabilumas kelyje ir patikimumas pasakiskas,vienu zodziu tikrai super masinyte,neisizeiskit audi ar volksvagenu ar kitu modeliu turetojai,bet as vienar eiksmiskai sakau kad mazda 6 yra mazda 6 ir jos tikrai i nieko nekeisciau. Variklis 1.8 litro uztenka traukos ,bet beabejo jei norit lenktiniauti pirkit 2 litro arba 2.3 litro 4 varomuju,tiesa mano mazdute mieste valgo apie 10 litru simtui bet jei pasidraskant tai ir daugiau truputi,autostradoj apie 8 litrai simtui,tai nemanau kad daug,o kas liecia pacio variklio tai jie patvarus ir patikimi,juk japoniskas variklis visi zino kad japoniski patvarus varikliai. Sankaba man kainavo 635 litukai ir pakeitimas 200,bet reikia nepamirsti kad mazdu sankabos laiko net iki 250 tukstanciu kilometru ,o siaip kainos nesikandzioje,bet uztat tos detales laiko tai patikekit manimi,jei pats nebuciau vazinejas 3 metus ir nieko vis dar nereik keisti tai tikriausia nepatikeciau ,bet taip ir yra ,tik negalvokit kad vazineju gal tik sekmadieniai kiekviena diena mazdaug apie 100 kilometriuku susuku,nu o kas liecia del kainu pats mokejau beveik 5 tuks euru pries 3 metukus ,tai dabar kaip mano tokia galima uz 3 tukstancius nupirkti,su klima ,su pilnu paketu,autopilotas ir taip toliau,tad manau jos neverteja taip,nes jos gerai laiko,tiesa dar pamirasau pamineti,jos sportiska ir jaunatviska isvaizda tai grozis,man nors or 39 metai,bet toia vairuodamas pats jauciuosi daug jaunesnis. ok sekmes zmones,nepirkit sudroztos svarbiausia,o siaip jei turit tikrai gera varijanta,tai ciupkit nesigailesit. Siaip sios klases automobiliai nebuna uzdrosti ,bet galit pasitikrinti,ai dar toks pastebejimas jei vaziuoji ir kazkas bumteli tai negalvokite kad vaziuklei kazkas yra paprasciausia taip ji tokia yra,kaip ir minejau pirkit ir dziaukites savo masinyte,tikrai patikima masina ,tik beabejo kam jau labai to komfortisko vaziavimo reikia tai, tada gal atkrenta jums sis automobili,bet ji atrodo sportisko ir puikaus stiliaus ,tai dizaineriu nuopelnas,bet ji ir pati sportiska yra. Nezinau daug prirasiau,bet tik tiesa zmones,neveltui sakoma nori patikimumo ir stabilumo kelyje ir kad taves nepavestu automobilis kelyje ypac ilgame,tai griebk negalvodamas,aciu uz demesi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mazda6 | 2013-01-15 |
Viena pirmu mazda 6 Lietuvoj
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kaina, komplektacija, isvaizda.
Rudys, rudys, rudys.
|
Mazda 6. Musu automobilis buvo vienas is pirmu atveztas i Lietuva - 2002 metu vasara. Tada tai buvo tikrai iskirtinio dizaino (kol nepasirode accordas) ir aki traukiantis automobilis. Su ja nukeliavom ir skersai europa, turejom avarija, turejom mistiniu "gedimu". Masina pardavem 2011. Nuvaziavusia 150.000km. 1.8 - 88kw benzinas + mechanine 5 pavaru deze. Variklis siek tiek silpnokas jei dazniau isvaziuojama i uzmiesti, bet ne tiek , kad keltu diskomforta. Megsta aukstus sukius. Kuro sanaudos beveik identiskos 2l varikliui, kuris tikrai gyvesnis. Taip pat labai prasosi ir 6 pavaros. Gal malonus ausiai garsas nuo 4k rpm. Per 150.000km variklis nesukele jokiu problemu. Is esmes tik eksploataciniai dalykai tepalai/filtrai ir pan. Smagioji dalis - surinkimo kokybe - super. Niekas neerzina, viskas surinkta gerai ir geresniu nei vidutines medziagu. Geriausia komplektacija su bose aparatura , navigacija ir multi vairu tikrai ispudinga. Beje elektronika nekele jokiu problemu. Didziausia liga - rudys. Baisus dalykas net ir padengus papildoma antikorozine danga. Masina supuvo skersai isilgai, nebuvo sveikos vietos - net stogas (viduryje buvo parudijes). Tai buvo tikras kosmaras. Buvo tokiu vietu, kur virinti nebebuvo nei ka nei prie ko. Nors visa laika masina buvo tikrai priziurima. Mum taip pat pasitaike keisti "gedimai" su stabdzi diskais. Anot serviso nuo kalnu keliu susilankste stabdziu diskai, juos pakeitus po 2000km toliau sekmingai muse vaira. Turejom ir avarija, nepaisant pakankamai stipraus. smugio i galine dali - visi keturi islipom sveiki (aciu Mazdai uz sauguma). Nesirinkti 2l dyzelio. Atidziai rinktis 2,3 benzina (tepalu megejas) del to dauguma grizta "uzkalti". 3l skirti tik amerikos rinkai. Jeigu norit pamatyt kokios masinos grizta is jav prasau google: car salvage usa. Geriausias variklis 2l benzinas galios uztenka, kuro sanaudos beveik tokios pat kaip 1.8. Rudis pastebet nesunku, nes jos visur. Kartais uztenka pirstu bakstelt, kad pradurt arka. Be rudziu sita mazda mums nesukele jokiu problemu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |