Markės
1044 iš 1911
Mazda CX-5, (KE) 2012 - 2017
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
  • Prasta interjero kokybė
  • Triukšmingi benzininiai varikliai
  • Lėta automatinė pavarų dėžė
"Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi ir be abejo veržlumu"
Pagaliau sulaukėme logiško Mazda pasiūlymo – kompaktiško krosoverio CX-5. Tai pirmasis Mazda modelis kurtas pagal „Skyactiv Technology“ technologiją - lengva, standi platforma kombinuojama su didelio suspaudimo laipsnio varikliais skirtais minimizuoti kuro sąnaudas bei CO2 išmetimą. Taip pat tai pirmas Mazda turintis naują dizaino šūkį „KODO – Soul of Motion“. Kuo naujoji dizaino kryptis bus kitokia nei iki šiol naudojama – pasakyti sunku, nes CX-5 išties labai primena iki šiol gamintus patrauklius Mazda modelius, ypač Mazda 2. Automobilis pasižymi ekspresyviu priekiu, dinamišku bei energingu stiliumi. Viduje CX-5 yra paprastas, praktiškas ir stebėtinai erdvus. Pakaba suteikia gerą komforto ir stabilumo derinį, tik vairo mechanizmui kiek trūksta tikslumo. Automobilis parduodamas ir su dviejų, ir su visų keturių varomųjų ratų sistema. Gamintojas naujuosiuose CX-5 montuoja 2,0 litrų benzininius bei 2,2 litro dyzelinius variklius. 2.0 (PE-VPS) variklis turi 162 AG (121 kW) galią ir 210 Nm sukimo momentą, vidutinės kuro sanaudos siekia vos 5.9 L/100 km! Dyzelinis pasižymi rekordiniu 14.0:1 suspaudimo laipsniu, kuris suteikia jam kuo didesnį efektyvumą. Šis (SH-VPTS) variklis turi 147 AG (110 kW) galią ir 380 Nm sukimo momentą, kita dyzelinė šio variklio versija siekia 173 AG (129 kW) galią ir net 420 Nm sukimo momentą. Silpnesnis dyzelinis variklis kogero yra pats ekonomiškiausias savo klasėje – jo vidutinės kuro sanaudos siekia vos 4.5 L/100 km.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Ward's organizacija 2012 metais šio automobilio interjerą išrinkto tarp 10 geriausių.
EuroNCAP saugumo testų rezultatai

Bendras vertinimasBendras vertinimas
Suaugusiems: 94%
Pėstiesiems: 64%
Vaikams: 87%
Saugumo įranga: 86%

Testavimo video
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt