Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Geras kokybės ir kainos santykis
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė
- Silpnoki varikliai
Antros kartos modelis privalėjo nenutolti nuo savo šaknų – turėjo išlikti pigus, lengvas ir taip pat puikiai valdomas. Tai jo sėkmės formulė. Naujoji MX-5 truputį padidėjo, neteko atverčiamų priekinių žibintų, tapo panašesnis į RX-7 ir gavo galingesnį variklį. Automobilis tapo truputį aerodinamiškesnis – Cd koeficientas sumažėji iki 0.36. Variklis – 1.8 L su 106 kW (142 AG) galia ir 157 Nm sukimo momentu su Mazda kintamų vožtuvų valdymo sistema. Automobilis galėjo pasiekti 100 km/h per 7.9 s ir pasiekti didžiausią 197 km/h greitį, o svoris išliko panašus - 1065 kg. Platesnės padangos ir patobulinta pakaba leido naujam modeliui pasiekti 0.88 G išcentrinę jėgą. 2004 metais Japonijoje buvo pristatytas turbo variantas - šis retas modelis turi 178 AG (133 kW)/6000 rpm galią ir tarpinį oro aušintuvą. Ar automobilis išlaikė laiko egzaminą? Tikrai taip ir tą įrodo neblėstantis Mazda MX-5 populiarumas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Laidos „Top Gear“ vedėjas Jeremy Clarkson taip apibūdino šį automobilį: „Jei tu nori sportinio automobilio, tai MX-5 yra tobulas pasirinkimas. Niekas iš automobilių taip neatidirba pinigų už kurį yra mokama. Niekas nesuteiks jums daugiau malonumo vairuojant. Vienintelė priežastis kodėl aš jam skiriu 5 žvaigždutes yra ta, kad negalima vertinti 14.“
2004 metais buvo pristatyta speciali MX-5 Mazdaspeed versija su turbo varikliu, kurio galia yra 180 AG prie 6000 rpm. Mazdaspeed iki 60 mph (97 km/h) įsigreitina per 6.4 sekundės. Greitėjant automobilis gali pasiekti 0.98 g perkrovą, kas yra labai artima tikrų superautomobilių pasiekiamiems perkrovos skaičiams.
2004 metais buvo pristatyta speciali MX-5 Mazdaspeed versija su turbo varikliu, kurio galia yra 180 AG prie 6000 rpm. Mazdaspeed iki 60 mph (97 km/h) įsigreitina per 6.4 sekundės. Greitėjant automobilis gali pasiekti 0.98 g perkrovą, kas yra labai artima tikrų superautomobilių pasiekiamiems perkrovos skaičiams.
MX-5 Mazdaspeed
Patalpino: Mykolas | 2015-03-16 |
Beveik žanro klasika |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Geras ir nebrangus pasirinkimas, norintiems išbandyti galu varomą sportinį automobilį. Patikimas ir nebrangi priežiūra. Paprastas, bet patikimas nuleidžiamas stogas su šildomu galiniu langu. Komfortiškas salonas, jeigu nesate aukštas.
Autmobilis su R17 ratais ir žeminta akaba (gamyklinė komplektacija) ir Lietuvos keliai - patys suprantate... Korozija. Ilgesnės kelionės gali varginti dėl triukšmo ir kietos važiuoklės.
|
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kabrioletas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Tai yra nedidelis, smagus ir ne ypač praktiškas automobilis. Per tris metus vieną vasarą tai buvo mano vienintelė transporto priemonė, su kuria ir iki kaimo sodybos miško keliukais nuvažiavau, nors automobilis yra labai žemas ir standus. Bagažinė yra didesnė, nei galima pagalvoti, bet to, nuleidus stogą, jos talpa nesumažėja. Smagiausia važiuoti užmiesčio keliukais 70-90 km/h, nes magistralėje su nuleistu stogu nuo 120 km/h nebesigirdi radijos, o apsukos jau siekia 3500 RPM, todėl triuškmas gali sukelti diskomfortą. |
Variklis |
1.8l DOHC 104 kW. Geras atmosferinis variklis. Lengvai renka apsukas, o nuo 4000-4500 RPM prasideda galios pikas. Nėra ekonomiškas, kaip tokio dydžio ir masės automobiliui, bet tai priklauso ir nuo važiavimo stiliaus bei trumpų pavarų. Labiau vertinami automobiliai su 1.8 varikliu, nes 1.6l 82 kW yra tiesiog per silpnas. Dėl šios priežasites rasti gerą parduodamą MX-5 su 1.8 varikliu yra kur kas sunkiau, nes jų pasiūla gerokai mažesnė. Pavažinėjus ilgesnį laiką, jau norisi daugiau galios net ir su 1.8l varikliu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Priežiūra paprasta ir nebrangi. Per 4 metus atlikti tik aptarnavimo darbai ir kėbulo tvarkymas - korozija yra didele problema visiems japoniškiems automobiliams. Tokio autmobilio vertė iš esmės priklauso nuo bendros būklės ir ridos, o ne nuo pagaminimo metų. |
Patarimai perkančiajam |
Ieškokite su 1.8l varikliu ir geresne komplektacija. Žieminis plastiko stogas (hard-top) mūsų sąlygomis yra būtinas. Su juo važinėjama iki pirmo sniego. Žiemą nevažinėju dėl druskų, be to labai žemas dugnas ir vienintelė šio galine ašimi varomo automobilio elektronika yra ABS. Nors šaltu oru važiuoti malonu dėl galingo šildytuvo. Nepirkite, jeigu esate 190 cm ūgio ar aukštesnis. Yra geresnių kabrioletų, jeigu tikitės komforto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda MX-5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis