Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mazda 626 ir Ford Probe automobiliams. Pagrindiniai siūlomi varikliai buvo 2.0 L DOHC I4 variklis su 118 AG (88 kW) ir galingesnis 2.5 DOHC V6 variklis su 164 AG (122 kW) galia. Buvo gaminami variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo apie 5 laipsnius. MX-6 pasižymi apvalainu, aerodinamišku dizainu. Vairuotojams patiko ne tik dizainas – automobilis buvo gerai valdomas, gan ekonomiškas ir komfortiškas. Neigiamos pusės – mažos galinės sėdynės, silpnokas 4 cilindrų variklis, ne pačios kokybiškiausios interjero medžiagos ir tik vidutinis patikimumas.
Mazda MX-6 buvo priekiniais ratais varomas kupė mechaniškai identiškas SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminami MX-6 variantai su visais vairuojamais ratais. Sistema elektronikos pagalba kontroliavo užpakalinius ratus - mažame greityje (iki 35 km/h) galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisukdavo ta pačia kryptimi kaip ir priekiniai. Abiem atvejais galiniai ratai pasisukdavo ~5 laipsnius.
Patalpino: saras | 2008-08-23 |
mazda mx-6 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagaminimo metai: 1993
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
variklio bedos prasideda nuo to, kad uzpilame pusiau sintetini tepala. Atsalus orams jis nepraeina per tepimo kanalus ir tada prasideda vargas. prasukame indeklus, uzkemsame indeklu drozlemis visus 24 hidrokompensatorius kurie kainuoja ispaniski 1vnt. pigiai tik apie 50 lt., o japoniski 1 vnt tik 200 lt. Toliau keiciame indeklus japonisku nera- tik su svaistikliu 1vnt 600lt. o reikia 6vnt.Indeklai taiwanio komplektas 200 lt. iki pirmo gero pergazavimo.nu ir.t.t. visi is karto galvojame kad geriau pakeisti kita varikli bet keisdami kita nuperkame lygiai toki pati su pusiau sintetiniu tepalu ir tik uz 2000lt. Finalas toks: pirkau uz 1350 ikisau 1200eur. pavazinejau 1 metus pardaviau uz 1300 eur. minuso 1250 eur. |
Variklis |
2.5 doch 24v |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Hidrokompensatoriai 24vnt=1200lt. Pagr.dirzas 150 lt. Visi dirzelio rolikai 250lt. Hidraulinis pagr.dirzo itempejas 600lt. darbas 250 lt. Priek.rato guolis =120 lt. kaladeles priekyje 60 lt. indeklai 200lt. + galvu ir veleno slifavimas 250 lt. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 0)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda MX-6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis