Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Unikalus kėbulo dizainas
- Gerai valdomas
- Rotorinio variklio garsas
TRŪKUMAI
- Kiek trūksta galios palyginus su konkurentais
- Rotorinio variklio patikimumas
- Kėbulo korozija
- Kėbulo stilius neprilygsta pirmtakų lygio
Mazda RX-8 yra sportinis automobilis pakeitęs RX-7 modelį. Kaip ir jo pirmtakas šis RX turi Wankelio tipo rotorinį variklį. RX-8 turi priekyje sumontuotą variklį, su galiniais varomaisiais ratais ir sėdynių formule 2+2. Automobilis turi idealų svorio balansą 50:50 dėka to, kad variklis yra montuojamas už priekinės ašies ("front mid-engine" komponuotė), o kuro bakas už galinės ašies. Svoris yra sumažintas naudojant lengvesnes medžiagas tokias kaip aliuminį (variklio gaubtas ir galinės durys) ir anglies pluoštą, iš kurio pagamintas varantysis velenas, tam kad sumažinti besisukančių detalių inercinį momentą. Priekinėje pakaboje naudojama nepriklausoma dviejų skersinių svirčių pakaba, o gale - nepriklausoma daugiasvirtė. Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės (jos atsidaro tik tuo atveju jei atidarytos priekinės). Kadangi automobilis neturi viduriniojo statramsčio, tai atidarius duris yra užtikrinamas maksimaliai patogus priėjimas ne tik ant priekinių, bet ir ant galinių sėdynių – kas yra nebūdinga bet kokiam kitam 2 durų kupė. Tuo pačiu automobilis išlaiko puikų kupė stiliaus dizainą. Galingiausia RX-8 versija turi Wankel variklį su dviem 654 cc rotoriais (viso 1.3 L darbinis tūris), kurio galia siekia 237 AG (177 kW)/8200 rpm ir 211 Nm/5500 rpm sukimo momentą ir šešių greičių mechaninę pavarų dėžę. RX-8 buvo puikiai įvertintas tiek specialistų, tiek mėgėjų – šis puikaus dizaino ir dinamikos automobilis jau laimėjo 37 tarptautinius automobilizmo apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Mazda RX-8 turi unikalų ir labai retai gamintą Wankel tipo rotorinį variklį.
Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės:
Mazda RX-8 dalyvavo eilėje įvairių žiedinių lenktynių, tokių kaip 24 Hours of Daytona, SCCA World Challenge, KONI Challenge Series ir net moterų varžybose "Formula Women" 2004 metais.
RX-8 laimėjo 37 tarptautinius automobilių apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
Išskirtinė automobilio įpatybė – antra pora visai nedidelių durų, kurios atsidaro į priešingą pusę nei priekinės:
Mazda RX-8 dalyvavo eilėje įvairių žiedinių lenktynių, tokių kaip 24 Hours of Daytona, SCCA World Challenge, KONI Challenge Series ir net moterų varžybose "Formula Women" 2004 metais.
RX-8 laimėjo 37 tarptautinius automobilių apdovanojimus, tame tarpe ir labai garbingą – tarptautinį 2003 metų Geriausio Variklio titulą.
Patalpino: rotorius | 2009-11-03 |
Motociklas ant 4 ratu ") |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikus dizainas, jaukus ir praktiskas interjeras. Nedidele isigijimo kaina. Didziausias pliusas - unikalus variklis, ispudingas jausmas sukant varikli iki pacio galo.
Rafinuotumo trukumas, nemazas vertes kritimas, rajus degalams variklis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu sitoki bolida keleta savaiciu. Esu juo labai patenkintas. Kai ieskojau turejau tik keleta automobiliu galvoje - tai RX8, Honda S2000, BMW 3 serijos kupe. Pasirinkau RX8 del keleto veiksniu. Tai salyginai nebrangus automobilis, ypac perkant naudota. Automobilis yra tikrai dinamiskas, labai gerai laiko kelia. Nors sitais parametrais jis negali prilygti S2000, taciau RX8 kuo puikiausiai galima naudoti kaip kasdieni automobili. Jo pakaba nera "akmenine", yra 4 sedimos vietos, o ant ju patekti labai patogu. Na apie duris visi zino - nera ka pasakoti. Didelis pliusas - automobilio interjeras. Jis jaukus, dizainas grazus, viduryje skydelio puikuojasi tachometras. Kaip ir priklauso. Medziagu kokybe galetu buti kiek geresne, ji "mazdiska" - kiek ekonomiska ir kietoka. Sedynes labai patogios, sportiskos. Pakaba labai gerai subalansuota - automobilis gerai laiko kelia, neplaukioja, taciau ji pakankamai komfortiska. Didziausias pliusas - automobilio dizainas, jis isskirtinis, dinamiskas, taciau kartu savyje "sutalpina" 4 keleiviu kabina. Minusas - rasojancios galines faros. |
Variklis |
Varikliukas tik 1.3 litro, atciau zinantys rotorinio variklio ipatumus supranta ka reiskia toks litrazas. Variklis puikiai dirba, labai tolygus, subalansuotas. Mazu apsuku jis nemegsta, reikia sukti iki 7000 ir daugiau. Galios baisulines neistikekit, taciau automobilis smagus, ypac geras garsas - prie aukstu apsuku variklis skamba kaip britvos. Silpnoji puse - degalu sanaudos, pas mane jos vidutiniskai siekia 15l/100km. Na gal veliau ismoksiu taip nespausti ir pasieksiu kokias 12l/100km. Taciau si momenta zinojau ir jam buvau pasiruose. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nepamirskit dapilyneti tepalo. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 101)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda RX-8 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis