Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gamintas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Anuomet jis buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti posūkiuose. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Patalpino: A. | 2013-03-30 |
MB A(W168) 170 CDI 2003-10 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringumas, kompaktiškumas, kuro suvartojimas, aukštis, "skardos".
Eksploatacijos kaštai, pakabos kietumas.
|
Bendras automobilio aprašas |
Nepaisant kietos važiuoklės (neturėtų būti stebuklas tokio dydžio automobiliui), automobilis yra puikus miestui (manevringas, kompaktiškas, judrus). Sėdisi aukštai, patogu viską matyti aplinkui, kartais vaizdą pridengia "stoikė". Gale sėdintiems šiek tiek trūksta vietos, ypač aukštesniems (įvertinant tai, jog vairuotojas atsisakė pasislinkti į priekį :) ). "Long" komplektacijoje turėtų būti dar patogiau. Galėtų būti geresnė garso izoliacija nuo įvairių "žiogų", t.y. plastmasių girgždėjimo, braškėjimo. Laiku keičiant tinkamus tepalus ir visus filtrus, pašildant, be jokių priedų žiemą (0 - -20) kūrėsi be problemų. Žiemą piktino pravažumas (kitiems auto įveikiant sniegą daugiabučių kiemuose A klasė atsisakė tai daryti). Pliusas žiemai - visą laiką veikianti ESP (Elektroninė Stabilumo Programa, pajutus slydimą blokuojanti kiekvieną ratą atskirai), kuri ne kartą išgelbėjo nuo apsigėdinimo, bortelių, atitvarų, ir kitų eismo dalyvių :) |
Variklis |
Pats variklis veikė, veikia ir tikiuosi veiks be problemų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Buvo sugedęs generatorius, purkštukų žiedai, centrinis užraktas. Viskas po ~500+ Lt, be darbo. Eksploatacija kainuoja, tačiau, tai buvo pirmieji gedimai originalioms dalims (8-9 metų senumo automobiliui). Kad ir kaip norėtųsi pykti, bet viską įvertinus - normalu. Automobilis per 3 metus nuvertėjo ~5000 Lt (pagal autogidą). |
Patarimai perkančiajam |
PIRKTI NUO 2001m. Užkurti šaltą, klausytis šalutinių garsų varikliui esant šaltam. Ar nepradėjo tepaluotis turbina. Su kokia komplektacija (kilpa tempimui, raktas, domkratas, galinė palangė, porankis, peleninė ir t.t. ir pan.) siūlo. Bandomajame važiavime patikrinti kaip veikia ESP ir ASR. Būtinai pervažiuoti per kelias duobes :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Mercedes-Benz A klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis