Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gamintas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais. Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz. Anuomet jis buvo labai neįprastas automobilis turintis naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. 1997 metais šis A klasės Mercedes pagarsėjo kaip nesugebėjęs įveikti vadinamo "briedžio testo" ir turėjo polinkį virsti posūkiuose. Mercedes kompanija pradžioje paneigė problemą, tačiau vėliau atšaukė visus iki tol parduotus automobilius ir juose sumontavo elektronines stabilumo kontrolės sistemas. Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę tokią sistemą.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Tai pats mažiausias ir pirmasis priekiniais ratais varomas lengvasis Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Mercedes-Benz A turėjo naujovišką priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną.
Tai buvo pirmasis nedidelis automobilis turintis standartinę stabilumo kontrolės sistemą.
Patalpino: mb a170 | 2013-08-30 |
MB A 170 dyzeliukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
ekonomiškas
beproto brangios detalės,taisai kaip nauja, sunku surasti kas taisytu, elektronika, plasmasine
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobiliukas sukurtas tobuliems miesto keliams, tačiau nėra labai smagus. salonas darytas tik kad padaryti, nors turėjau geriausia kompliaktacija tikrai nėra kuo žavėtis. Bus DAUG VARGO!!!! |
Patarimai perkančiajam |
siūlyčiau geriau investuoti į naujasnį automobilį nei pirkti A klasės, nes skambinant i servisa visada išgirsite atsakymą atsiprašom tačiau tokių netvarkome, detalės net ir pačios menkiausios kainuoja šimtais, elektronika pjauna grybą neaišku kur stovi rielės, žodžiu viena didelė bėda. Tačiau jei jau nusprendėte kad tai yra jūsų svajonių automobilis patarčiau tikrinti servise prieš įsigyjant, būtinai pasitikrinti vairo stiprintuva nes už jo gedima sumokėsit nei daug nei mažai 1000lt žiūrėtis važiuokle butinai ratus nes tvarkymas irgi nepigus, na žinoma jeigu dėsit kitaiskas detalės ir toi nevažiuosit tada nebutina. Man papuolė tikrai puikiu varikliu automobilis poto kai susitvarkaiu purkštukus(1700lt) dėl to buvo lengva parduoti, tačiau suskaičiavus kiek reikėjo su ja atvargti pasitaupius butų išėjas geras tvarkingas auto. Tikrai NEREKOMENDUOJU, kuro sanaudos neatperka nestabilumo ir prastos auto kokybės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Mercedes-Benz A klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis